فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس کارگاه افزایش ضریب هوشی امروز به صورت حضوری برگزار شد و کاربرگ تکمیل کردن یک تکه از پازل و مراحل ترتیب درست تصاویر را در کلاس انجام دادیم با هدف سنجش هوش کودک،تقویت توجه و دقت کودک جدول شگفت انگیز در دفتر شطرنجی توسط خود بچه ها تشکیل و با تکه های کاغد رنگی تکمیل شد .
تکلیف: پسر های گلم با ماکارانی رشته ای جدول شگفت انگیز 3×3 درست کنند .و با دانه های حبوبات جدول سودوکو را بسازند .لطفا در امر ساخت جدول به پسر های گلم کمک نکنید و اجازه دهید تا خودشان مهره درست را کشف کنند و در جای مناسب خود قرار دهند .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام کلاس نوشتاری امروز بصورت حضوری برگزار شد . مهارت هایی چون رد کردن نی از داخل سوراخ حفظ تعادل و تمرکز بر روی انداختن یک تخته پاک کن با حفظ تعادل تخته پاک کن دیگر .مهارت ها با هدف مهارت های دست ورزی انجام شد.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

بازی‌های تمرکزی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی کلاس بازی های هدفمند امروز به صورت حضوری برگزار شد .در حیاط یک بازی گروهی با هدف افزایش صبوری،تقویت حافظه ی کودکان،بالا بردن دایره لغات کودکان انجام شد،بازی به این صورت بود که بچه ها فقط زمانی میتوانستند صحبت کنند که بطری به سمت انها چرخیده میشد سپس یک جمله بیان میشد مثل(من دیشب نخوابیدم چونکه...) بطری به سمت هرکس می افتاد باید یک کلمه به جمله قبل اضافه میشد و نفر بعدی باید سعی میکرد جمله را کامل میگفت و یک کلمه به جمله قبلی اضافه میکرد.... و در آخر بازی صندلی بازی را با هدف افزایش سرعت عمل بچه ها انجام دادیم .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز .کلاس خوانداری امروز بصورت مجازی برگزار شد.و در این جلسه تکرار و تمرین نشانه های اموزش داده شده را داشتیم.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

خلاقیت

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با شلام خدمت اولیای عزیز .کلاس ساخت و ساز امروز بصورت مجازی برگزار شد . با عزیزانم کار ساخت و ساز مزرعه حیوانات را انجام دادیم.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

رایانه

مدرس: عبدی، مهرداد
فعالیت: آموزش و تکرار حافظه موقت و دائمی - موشواره و انواع آن - ماوس پد - بلندگو و هدفن و همچنین میکروفن تا صفحه 17 کتاب آموزشی تدریس شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: باسلام در کلاس امروز کلمه circle به دانش آموزان تدریس شد .
تکلیف: انجام کاربرگ

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز .کلاس ریاضی امروز بصورت حضوری برگزار شد. و پسر هایرگلم با مفاهیم بزرگ (( کوچک و بلند ))و ((کوتاه و بلند )) آشنا شدند و شروع آموزش ((دست چپ و راست ))را شروع کردیم .و با بستن ربان به دست راست پسر های گلم نماد دست راست را برایشان تجسم کردبم .و بازی هایی باهمین مفاهیم در کلاس را آغاز کردیم.
تکلیف: پسر گلم هر دو دست خود را روی کاغذ بگذار و دور آن خط بکش و دست راست را آبی و دست چپ را قرمز کن .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز .کلاس علوم امروز بصورت حضوری برگزار شد . پسر های گلم با بازی جعبه شگفت انگیز با حس لامسه و بو کردن مواد مختلف با حس بویایی آشنا شدند .و فصل حواس پنج گانه به پایان رسید .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان کشیدن نقاشی سه حیوان را آموزش دیدند.
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد. لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان خمیربازی همراه داشته باشند. ممنون

نقد فیلم

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام و احترام. کلاس نقد انیمیشن امروز بصورت حضوری برگزار شد و پسر های گلم انیمیشن پدر بی حوصله را دیدند و در مورد دلیل بی حوصلگی بابا و راهکار حل مسئله صحبت کردیم.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز .کلاس آسمانه امروز بصورت مجازی برگزار شد. با پسر های گلم دعای شکر گزاری روز سه شنبه را خواندیم .و شعر حافظ را تمرین کردیم و قصه ارزش صبر را شنیدیم .و با بچه ها در مورد ارزش صبر گفتگو کردیم .و شعر ارزش صبر را خواندیم.
تکلیف: با صبورترین عضو خانواده خود عکس بندازید و در مورد ارزش صبر با بابا و مامان گفتگو کنید .

نقد فیلم

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام کلاس قصه گویی امروز بصورت مجازی برگزار شد. و 4 تا از پسر های گلم از گروه های مختلف قصه ای را آماده کرده و برای دوستانشان تعریف کردند و از دوستانشان در گروه های مختلف سوال پرسیدند.
تکلیف: تعریف کردن یکی از داستان های مورد علاقه و مورد پسند بچه ها برای اولیای عزیز و نوشتن قصه از زبان پسر های گلم توسط اولیای عزیز‌.

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث کمک به والدین با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکلیف در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام در کلاس امروز five senses و body parts دوره شدنند.
تکلیف: کاربرگ زیر انجام شود .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس دانشمند کوچک امروز به صورت مجازی برگزار شد و آزمایش روغنی انجام داده شد. وسایل مورد نیاز دو لیوان تمیز، هر کدام به اندازه‌ی نصف پر از آب روغن آشپزی رنگ خوراکی _ قرمز یا آبی بهتر است روش انجام آزمایش 1. چند قطره رنگ خوراکی را در لیوان اول ریخته و بهم بزنید. به چگونگی اختلاط آب و رنگ توجه داشته باشید. 2. مقداری روغن آشپزی در لیوان دوم بریزید. آیا مانند رنگ خوراکی مخلوط می‌شود؟ سعی کنید روغن و آب را بهم بزنید و مشاهده کنید که چه اتفاقی می‌افتد. روغن عاقبت به سطح آب میاید تا یک لایه بر روی آب تشکیل دهد آنچه روی می‌دهد. روغن و آب مخلوط نمی‌شوند، حتی زمانیکه شما آن‌ها را بهم می‌زنید، بعد از مدتی از هم جدا شده و بصورت 2 فاز مجزا در می‌آیند. رنگ خوراکی به راحتی با آب مخلوط می‌شود ولی با روغن مخلوط نمی‌شود. اگر به رفتار رنگ خوراکی درون روغن توجه کرده باشید متوجه می‌شوید که گاهی اوقات قطرات رنگ خوراکی تشکیل دانه‌های تسبیح گونه می‌دهد که به آرامی درون روغن به پایین می‌روند.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس نوشتاری امروز به صورت حضوری برگزار شد .با پسرهای گلم خمیر بازی با هدف دست ورزی و تقویت عضلات دست و انگشتان انجام شد. (گردی درست کردن،مار درست کردن،خط حلزونی) مفاهیم کوچک،بزرگ،متوسط
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: