فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز .کلاس ریاضی امروز بصورت حضوری برگزار شد .پسر های گلم با مفهوم دور و نزدیک و رو و زیر آشنا شدند.
تکلیف: پسریک نقاشی زیبا بکش که در آن یک ابر روی خورشید باشد و یک رنگین کمان زیر خورشید باشد و خودت را نقاشی کن و نزدیک خودت یک درخت بکش و یک گل بکش که از شما دور باشد .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .کلاس علوم امروز بصورت حضوری برگزار شد .پسر های گلم با مفهوم حس لامسه و حس بویایی و بینایی آشنا شدند و بازی حس لامسه و حس بینایی را در کلاس انجام دادیم .بازی با هدف افزایش قدرت بینایی انجام شد .
تکلیف: این بازی در منزل هم انجام شود. بدین صورت که پسر گلم منزل یا اتاق خواب خودش را بخوبی ببیند و از اتاق بیرون می رود و شما یک وسیله را جابجا می کنید و او باید تشخیص دهد .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام در کلاس حضوری امروز جشن زرد را برگزار کردیم و پسر های گلم بازی های تمرکزی زرد را انجام دادند و با انواع خوراکی زرد رنگ آشنا شدند و و با اسباب بازی های زرد رنگ خود بازی کردند .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان کاردستی جوجه را درست کردند. رنگ آمیزی با مدادرنگی و کار با قیچی انجام شد.
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد. کار جلسه آینده دانش آموزان با خمیربازی میباشد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام و روز بخیر .کلاس آسمانه امروز بصورت مجازی برگزار شد .و اشعار کار شده در مهرماه( ارزش مهربانی /پاییز/پیام قرانی مسواک ) جمع بندی شد و شعر حافظ را شروع کردیم و دو بیت اول را کار کردیم .
تکلیف: کلیپی از دوبیت شعر حافظ تهیه بفرمایید .

نقد فیلم

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام باشید روز بخیر کلاس قصه گویی امروز بصورت مجازی برگزار شد .و داستان شتر دیدی ندیدی را برای پسر های گلم تعریف کردم و با هم اوریگامی شتر را ساختیم و نقاشی شتر را کشیدیم .
تکلیف: بازگو کردن داستان برای والدین .و ارسال تصاویر نقاشی کاربرگ .

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث اداب سفره و مهمانی با همراهی دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکلیف در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام . در کلاس امروز five senses ( حواس پنج گانه ) به دانش آموزان آموزش داده شد .
تکلیف: انجام کاربرگ اگر شرایط پیرینت گرفتن ندارید بچه ها میتونن با نقاشی و ویدیو نشون بدن .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز .کلاس دانشمند کوچک امروز بصورت حضوری برگزار شد .و با پسر های گلم در مورد گیاهان صحبت کردیم و مراحل کاشت لوبیا را گفتیم واولین مرحله کاشت لوبیا را آغاز کردیم و با خمیر بازی قسمت های مختلف گیاه را درست کردیم .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: .با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز کلاس های نوشتاری به صورت حضوری برگزار شد و پسرهای گلم تمرین رنگ امیزی در ستون (در دفتر شطرنجی) را انجام دادند و با مفهوم ستون بیشتر آشنا شدند. در پایان کلاس تمرین صدا آموزی انجام دادیم.
تکلیف: در منزل با کاغذ آچار نوار های کاغذی درست کنند و این نوار ها را بصورت ستونی روی کاغذ سفید رنگ بچسبانند و در آخر رنگ کنند .حتما به نحوه تشکیل ستون توجه بفرمایید .هدف تشکیل ستون می باشد .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام کلاس هوش و خلاقیت امروز بصورت حضوری برگزار شد و صفحات کتاب حل شد .و پسر های گلم با تمرکز بر خطوط توانستند اشکال را پیدا کنند و با مفهوم خط راست و خمیده و کوتاهی و بلندی آن آشنا شدند .
تکلیف: یک کاغذ آچار به پسر های گلم بدهید و بگویید هر چه می توانند خط خطی کنند و در آخر از میان خطوط ایجاد شده با یک رنگ متفاوت شکل پیدا کنند .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .کلاس خوانداری امروز حضوری برگزار شد .پسر های گلم نشانه های قبلی را با بازی مرور کردند .و با نشانه د آشنا شدند .شعر نشانه د خوانده شد .کتاب حل شد .و کاربدگ نشانه ی د کار شد .
تکلیف: تمرین صدا آموزی در منزل انجام شود .بصورت کلمات هم آغاز و هم پایان .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاسهای نوشتاری امروز به صورت حضوری برگزار شد ،در کلاس کار دوخت انجام شد ،پسرهای گلم باید میتوانستند ربان ها را از داخل سوراخ ها به صورت زیر و رو رد میکردند با هدف هماهنگی میان چشم ها و دست ها،تقویت عضلات دست و انگشتها.
تکلیف: پاره کردن و خرد کردن کاغذ

بازی‌های تمرکزی

مدرس: رضایی بخش، شراره
فعالیت: با سلام .کلاس بازی هدفمند امروز بصورت حضوری برگزار شد .این بازی هوش هیجانی - تمرکزی با هدف تشخیص رنگ ها و ردیف و ستون و افزایش قدرت بینایی و حرکتی انجام می‌شود که در نهایت سبب افزایش سرعت عمل می شود .
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: