فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: انیمیشنی برای علامت کمتر و بیشتر مشاهده شد و بعد آن در دفتر تلاش عدد هایی که نوشته شده رادانش آموزان علامت مناسب بین آن ها قرار دادند. تم 13 شروع به تدریس شد. صفحه آغازین تم تک به تک از دانش آموزان سوال پرسیده شد. دانش آموزان با علامت به اضافه یا جمع اشنا شدند. مفهوم اولیه جمع با کمک مداد رنگی ها و در پایان ،کتاب ریاضی صفحه 86 انجام شد.
تکلیف: 1)کتاب کار فارسی صفحه 112 انجام شود.2) کتاب کار ریاضی صفحه 92 انجام شود. 3) در صورت انلاین بودن کلاس های فردا عزیزان کاغذ رنگی یا مقوا ، قیچی، چسب همراه خود داشته باشند.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: به گل پسرها در کلاس انلاین املا گفته شد. در دفتر املا و روی تخته سفید کلمات نوشته شد. مرور نشانه و کلماتی که ی دارند، ی میانجی، ای پنهان، -ِ دوستی و .....

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام بابت تأخیر در گذاشتن گزارش در پرتال عذرخواهی میکنم. جلسه دیروز اتیکت مهمان بودن پارت دوم را داشتیم ، نباید ها و رفتارهای ناپسند مهمان بودن به صورت پاورپوینت و پرسش و پاسخ.
تکلیف: بچه ها به عروسک خود نباید های مهمانی رفتن را توضیح بدهند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کلاس ریاضی مرور نوشتن اعداد از 0 تا 9 و برعکس از 9 تا 0 را در دفتر تلاش داشتیم.کشیدن چوب خط اعداد 5 تا 9. کشیدن اشکال بیشتر از 5 باشابلون و جدا کردن دسته 5 تایی برای شمارش راحت تر، در نهایت نوشتن عدد و چوب خط آن

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در کلاس انلاین تدریس ای پنهان انجام شد. در کلماتی که اول ای بیاید و بعد ی ، ای پنهان می شود . مثل: زیاد، بیابان،زیارت و ..... در کلماتی که اول ی بیاید بعد ای هر دو باید نوشته شود. مثل: می شوییم، می بوییم، دایی و ....... دانش آموزان کلمات را در دفتر تلاش نوشتند. اسم دانش اموزانی که ای پنهان داشت گفته شد.
تکلیف: 1)برای تمرین و تکرار بیشتر کلمات زیر هر کدام یک بار در دفتر تلاش نوشته شود : زیارت،زیاد،بیابان،میان،بسیار،نیایش،می شوییم،می بوییم، بویایی،بینایی،دایی،زیبایی. 2) کتاب کار فارسی صفحه 110 و 111 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در شروع کلاس ورزش صبحگاهی داشتیم.در زنگ فارسی دوره نشانه ی انجام شد.ترکیبات گفته شد. کلماتی که -ِ دوستی داشتند در دفتر تلاش نوشته شد. آموزش یِ میانجی داده شد. یِ میانجی زمانی می آید که، کلمه اول صدای آخر آن موشک داشته باشد مثل: دریا یِ آبی، سایه یِ بابا، مدرسه یِ زیبا . ترکیب ها در دفتر تلاش نوشته شد. کتاب نگارش صفحه 67 ، سوال اول دو خط آخر کامل شد. صفحه 68 کامل انجام شد. از دانش آموزان در خواندن و حل سوال ها کمک گرفته شد. و در پایان کلاس استپ رقص بازی کردیم.
تکلیف: 1)دیکته شب نوشته شود.حتما در دیکته -ِ دوستی، یِ میانجی، می کاری و ..... گفته شود.2) از عدد 0 تا 9 در دفتر تلاش به ترتیب 3 خط نوشته شود. 0،1،2،3،4،5،6،7،8،9

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب های روز شنبه : نگارش، ریاضی، کار فارسی و کار ریاضی همراه دانش آموزان باشد. اولیا عزیز با توجه به اینکه هر روز کتاب های روز بعد اعلام می شود، باز هم بعضی دانش آموزان کتاب ها را نمی آورند لطفا به پرتال و کتاب های گفته شده توجه شود.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار علوم صفحات 79، 80،81، 82، 84 انجام شد. به صورت کلی دوباره مباحث تکرار شد.
تکلیف: 1)حتما از فصل 1 تا فصل 7 علوم در منزل تمرین شود‌.2) پیک ارمغان شماره 13 انجام شود‌

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تدریس نشانه ی انجام شد. ی غیر آخر و آخر. دو شکل دارد. موشک ندارند و با موشک دار ها دوست می شوند. تدریس با دیدن فیلم آموزشی انجام شد‌. تفاوت نشانه ای و ی گفته شد. پیدا کردن کلماتی که ی دارند . کتاب فارسی درس دریا کلمات و جملات خوانده شد. بخش، صدای اول،صدای آخر، پیدا کردن نشانه ی در کلمات. پک ایجاد انگیزه به گل پسرها داده شد. سپاس از اولیا عزیز بابت تهیه پک جذاب ایجاد انگیزه

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 67 انجام شد ،به جز دو خط آخر کلمات که نیاز به تدریس دارد. بعد از تدریس و گفتن نکته کتاب کامل می شود. در دفتر تلاش کلماتی که نشانه ی دارند یک خط یادداشت شد: یاد، یاس،میدان،شایان،رایان،دریا،سایه،یزد،می آید.کتاب کار فارسی صفحات 107، 108 تمام صفحه و 109 سوال اول انجام شد.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: املا در تخته وایت برد کاغذی ،با ماژیک نوشته شد. ترکیبات نشانه و کلمات که نشانه ی دارند نوشته شد.. این کار باعث تثبیت نشانه و یادگیری کلماتی جدید می شود. ترکیب ها دائم توسط دانش آموزان خوانده شد.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از کاغذرنگی شکل انار و برگ را برش زدند و روی کاغذ شاخه های درخت را کشیدند و به صورت کلاژ انار را روی آن کار کردند. این کاردستی به مناسبت شب یلدا بود که به خاطر اینکه کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شد،این جلسه دانش آموزان انجام دادند.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: درس 7 زمین خانه ی سنگی ما توسط دانش آموزان تدریس شد. گل پسرها اطلاعاتی که از سنگ ها داشتند را به دوستان خود توضیح دادند.کجا سنگ ها مشاهده می شود، از سنگ ها چه استفاده ای می شود، علت تفاوت شکل و رنگ در سنگ ها چیست و ..... سنگ هایی که به کلاس اوردند را مشاهده کردیم و تفاوت آنها را باهم مقایسه کردند. کتاب کار علوم صفحه 78 و 83 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: چهارشنبه نشانه ی جدید تدریس می شود. کتاب های روز چهارشنبه: کتاب فارسی، نگارش، کتاب کار علوم و فارسی، دفتر املا علوی همراه دانش آموزان باشد.((((کتاب کار علوم چون دو بخش شده است توجه داشته باشید درس هفتم حتما در آن بخش باشد))))
تکلیف: 1)ارمغان هفتگی شماره 12 انجام شود.2) دیکته شب نوشته شود.3) کتاب کار ریاضی صفحه 88، 89، 90انجام شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: املا در دفتر علوی نوشته شود. دیکته ی جمله ای تا نشانه ش گفته شد. گل پسرها بسیار عالی دیکته نوشتند . سپاس از همراهی اولیا عزیز. ((دانش آموزانی که دفتر املا علوی نداشتند حتما متن دیکته در دفتر املا وارد شود. لطفا به کتاب هایی که گفته می شود تا همراه دانش آموزان باشد توجه داشته باشید.))

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام بازی بادی پرکاشن بدونه وسیله نوعی بازی حرکتی با حرکات نشستن و بلند شدن و حرکات دست و پا جهت جمع شدن هوش ذهنی و درک بهتر قدرت شنیداری بازی استپ رقص بادی پرکاشن جهت تمرکز انجام شد
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: