فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ارزشیابی پایانی درس فارسی از گل پسرها گرفته شد. روز شنبه ارزشیابی ریاضی خواهیم داشت. لطفا تمام مطالب مرور شود.(((مسئله، جمع، تفریق، شمارش اعداد، شمارش چندتایی و .......))) وسایلی که دانش آموزان در کلاس داشتند امروز تحویل داده شد.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ارزشیابی پایانی علوم انجام شد. برای روز دوشنبه دانش آموزان کل مطالب فارسی را مطالعه داشته باشند.((((مطالب کل کتاب فارسی و نگارش ، جمله سازی، مرتب کردن جمله ، املا تصویری و .....))))

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز با گل پسرها به صورت پرسش و پاسخ تمام مباحث علوم تکرار و تمرین شد. برای روز شنبه حتما تمام دروس علوم در منزل تمرین و تکرار شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: از روی کتاب فارسی کلمات بخش سوم که دایره کشیده شده بود یک بار برای تمرین در دفتر تلاش نوشته شد. روی تخته به صورت گروهی سوالاتی برای مرور فارسی انجام شد. عزیزان با اسباب بازی خود بازی کردند.
تکلیف: برای مرور پیک ارمغان شماره 32 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: تاتلاری، فاطمه
فعالیت: سلام و احترام درس 24 و 25 تدریس شد با موضوعات حفظ محیط زیست و یادآوری مطالب یادگرفته شده و نقاشی در مورد آن. کاردستی چراغ راهنمایی عصبانیت را با پسرانم درست کرده و در مورد آن صحبت کردیم.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب هوش صفحات 62،58،57،56،52 انجام شد. مرور مباحث شمارش اعداد،کامل کردن جدول اعداد، شمارش 7 تا 7 تا، شمارش 9تا 9 تا، جمع و تفریق ذهنی ، پیداکردن الگو عددی در کلاس دوره شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: