فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تم 4 صفحه 22 کار شد. پرسش و پاسخ رنگ ها، جهات، شمارش اشکال، اعضای خانواده و .... انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارند. لطفا فردا خمیر بازی همراه دانش آموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام خدمت اولیا محترم. امروز در زنگ فارسی کلاس بدون دیوار به حیاط رفتیم و نگاره 8 تدریس شد. بخش کردن ،صدای اول ، صدای آخر، هم آغاز ، هم پایان

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 19 با شعر انجام شد . کاربرگ مربوط به میلاد حضرت محمد (ص) رنگ آمیزی شد.
تکلیف: لوحه صفحه 19 در دفتر 3 خط نوشته شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی و شکل دایره 4 نقاشی کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. ممنونم

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: صفحه 21 کتاب ریاضی جدول ماتریس با ابزار چوبی به صورت گروهی انجام شد.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: فصل دوم سلام به من نگاه کن صفحه اول تدریس شد. شنیدن صدای اطراف، نگاه کردن دقیق و صحبت در مورد افراد نابینا و ناشنوا

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: نگاره 7 در روستا تدریس شد. بخش کردن کلمات، صدای اول، هم اغاز، صدای آخر تصویرک ها کار شد. همخوانی شعر ها

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام روز خوش، در کلاس نگارش صفحات 17 و 18 با شعر انجام شد.
تکلیف: ((((پیک ارمغان هفتگی شماره 1 و2 انجام شود و شنبه همراه دانش آموزان باشد. کتاب نگارش صفحه 17 و 18 در دفتر مشق 2 خط تمرین شود.))))

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: داستان بیدپا خرس کوچولو خوانده شد. با هدف افزایش درک مطلب و مفاهیم کودکان . بیان کردن کار درست و اشتباه در داستان، پاسخ به سوالات پرسیده شده.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: اجرای نمایش سلام و احوالپرسی کردن توسط دانش آموزان انجام شد . صفحات 8،9 انجام شد .
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 20 انجام شد. شمارش و رنگ آمیزی شکل ها

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام روز خوش در زنگ علوم فیلم انیمیشن سایه ، فندق ، آزمایش زیر و رو مشاهده شد. (((لطفا فردا دانش آموزان کتاب علوم همراه داشته باشند.)))
تکلیف: در منزل یک ظرف آب برداشته و اشیایی مثل:پاک کن، تراش، کاغذ، پر و ..... را دانش آموزان در آب بندازند تا ببینند کدام روی آب میماند و کدام به زیر آب میرود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام وقت بخیر، نگاره 6 کتاب فارسی تدریس شد. بخش کردن ، صدای اول، صدای آخر، هم آغاز، هم پایان انجام شود
تکلیف: تکلیف ندارند.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
تکلیف: سلام لطفا برای تمرین بیشتر لوحه صفحه 15 و 16 ، 2 خط در دفتر نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: مروری بر درس گذشته و ارزش اسکناس ها و تشخیص تصاوی رو و پشت اسکناس - نمایش کلیپ آموزشی برای دانش آموزان -پرسش و پاسخ در مورد نحوه رفتار شخصیت کارتونی در کلیپ -از دانش آموزان سوال می شود برای امروز مدرسه خود چه خوراکی هایی با خود آورده اند؟ -آیا کسی با خود پول دارد یا اینکه خوراکی خود را با پول تو جیبی خود خریده باشد. -تاثیر پول در خرید و نیاز به پول برای خرید کالاها با پخش کلیپ تفریحی مربوط به گرفتن پول توجیبی و خرج کردن آن بیان می گردد. -دو نکته برای دانش آموزان شرح داده می شود، برای خرید نیاز به پول هست ، پول محدود است و حتی اگر مقدار پول زیاد باشد بالاخره تمام شده پس باید مراقب خرج کردنمان باشیم. -از روی کتاب خوانده می شود و از دانش آموزان برای حل فعالیت کلاسی نظر خواهی می گردد. -از دانش آموزان می خواهیم با راهنمایی معلم خودد تصویر مربوطه را نقاشی و رنگ آمیزی نمایند. - از دانش آموزان سوال می شود با پول تو جیبی خود چه چیزهایی می توانیم خریداری کنیم؟
تکلیف: پول های ده هزار تومانی ، 5 هزار تومانی، 2 هزار تومانی هزار تومانی به ترتیب قرارداده عکس بگیرید و بارگزاری نمایید. به دانش آموز بگویید عدد پول 10،5،2،1 است تا پاسخ دهد. یک سکه زیر یک برگه کاغذ قرار دهید و یک بار روی آن و یک بار پشت ان را با مداد به آرامی رنگ کنید. بکشند و به کلاس بیاورند.یا اینکه بارگذاری نمایند.داستان صوتی اولین پول توجیبی من در صورت امکان دانلود کرده وگوش دهند امکان بارگذاری فایل بیشتر از 30 ثانیه نیست .

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با نرم افزار پینت و کشیدن نقاشی
تکلیف: تمرین باز و بسته کردن نرم افزار

بازی دبستانی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام سلام، در حیاط مدرسه بازی گروهی خونه ی خاله انجام شد. دانش آموزان با شنیدن صدای سوت یا دست به سمت هدف حرکت می کردند.
فعالیت: باسلام.به اطلاع می رسانیم کارگاه آموزش خانواده با موضوع سلامت روانی کودکان با سخنرانی خانم دکتر سیما فردوس ، جهت مشاهده و استفاده اولیای گرامی ، شنبه 23 مهر ساعت 18:00 در پرتال علوی قسمت پخش زنده برگزار می گردد.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام عزیزان، کتاب ریاضی صفحه 19 انجام شد. شمارش و رنگ امیزی اشکال. انجام بازی گروهی
تکلیف: تکلیف ندارند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام خدمت اولیا محترم؛دیروز 7/17 پیک آدینه تحویل دانش آموزان داده شد. پیک در منزل نگهداری شود، آخر هفته هر شماره از پیک که اعلام شد به عنوان تکلیف آخر هفته انجام شده و شنبه همان پیک به مدرسه آورده شود. سپاس

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام وقت بخیر. امروز صفحات 15 و 16 کتاب نگارش با آموزش شعر انجام شد.
تکلیف: لطفا در دفتر مشق 3 خط ،صفحه 15 و 16 نوشته شود.سپاس

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا به کلاس رفته و تقاضای نظم و برقراری آرامش را به وجود آورده شروع حضور و غیاب دانش آموزان قمقمه های آب روی میز و ایجاد تشکیل صف منظم جهت رفتن به حیاط مدرسه جهت بازی های ریتمیک ایجاد دایره جهت قرارگیری برای شروع حرکات ریتمیک و صرفا جهت دیدار همه دانش آموزان با همدیگر ابتدا وارم آپ جهت گرم کردن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی دست با بدن بازی دست و چرخش همراه با چوبک جهت هماهنگی و شناخت بهتر ریتم با استفاده از حرکت های دست و بدن وقت جهت نوشیدن آب و استفاده از سرویس بهداشتی ایجاد صف منظم جهت بازگشت به کلاس مربوطه
تکلیف: تکلیف ندارند

هوش و ریاضی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام خدمت اولیا محترم، کتاب هوش و ریاضی صفحات 9،11،13 انجام شد‌. رنگ آمیزی تصویر طبق دستور کتاب، پیدا کردن سایه درست، پیدا کردن اشکال مخفی در تصویر (((عزیزان کتاب هوش و ریاضی در مدرسه می ماند.)))
تکلیف: تکلیف ندارند.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 19 مهر ماه، جشن تولد کلیه متولدین شهریور و مهر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین شهریور و مهر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام و احترام. تم 3، 17 و 18 انجام شد. با ابزار چوب خط اشکال کتاب درست شد. جدول شگفت انگیز ، الگو دفتر شطرنجی
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام.کتاب علوم و کتاب کار علوم فصل اول انجام شد. سایه ها، سبک و سنگین ، مشاهده
تکلیف: تکلیف ندارند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام.نگاره 5 تدریس شد.بخش کردن.صدای اول و آخر. پیداکردن تصویر ها، خواندن شعر خدای مهران به صورت تکی و امتیازی، شعر راه مدرسه گروهی
تکلیف: تکلیف ندارند

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 13 انجام شد. ((دفتر املا تحویل داده شد. لطفا سیمی شود و نام نوشته شود. در منزل بماند تا زمانی که اطلاع داده شود. ))
تکلیف: 3 خط در دفتر مشق صفحه 13 نوشته شود

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام کلاس امروز تدریس اتیکت کلمات جادویی همراه با پخش فیلم ، خوراکی تعارف کردن و معرفی کلمه لطفا.( دانش اموزان کلمات ارتباطی لطفا ، بفرمایید،متشکرم و سپاس را می شناسند و در جوامع به کار خواهند برد انشالله)
تکلیف: با سلام و احترام دانش آموزان درخواست هایی که از والدین یا نزدیکان خود دارند را با لطفا بیان کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: