فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات 131،132 انجام شد. حل جدول سودوکو، تقارن، محور ، پرش 3 تا 3تا حل و تکرار و تمرین شد. (((دانش اموزانی که غایب بودند در صورت تمایل برای شرکت در اردو ، لطفا حتما رضایت نامه امضا شده روز یکشنبه همراه دانش آموزان باشد.)))(((( کتاب های روز یکشنبه::::: کتاب فارسی و نگارش، کتاب کار فارسی، کتاب ریاضی و دسته ی نی ها همراه عزیزان باشد ))))
تکلیف: 1)پیک ارمغان شماره 19 انجام شود. 2)دیکته از کلمات خورشیدی(اُ استثنا) نوشته شود. 3)روانخوانی اُ استثنا در کتاب کار فارسی حتما خوانده شود.4) دانش آموزانی که این هفته غایب بودند و تا الان کتاب هارا کامل نکردند حتما کتاب ها کامل شود. هفته آینده تمام کتاب ها چک می شود.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار علوم درس در اطراف ما هوا وجود دارد صفحات 102،103،105،106،107، در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحات 101 و 104 در منزل انجام شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: روی خورشید ها کلمات اُ استثنا نوشته شد. از این به بعد به این کلمات ، کلمات خورشیدی می گوییم برای کد گذاری.بسیار خورشید ها زیبا بود..... جشن اسم ایلیا جان برگزار شد. ایلیا پسر نازم انشالله همیشه خوش نام باشی. پک ها به دوستان خود داده شد. سپاس از همراهی اولیا عزیز بابت تهیه پک جذاب. یک شنبه نشانه جدید تدریس می شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 90 کامل شد. کتاب کار فارسی 176،177،178 صفحات انجام شد.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در دفتر علوی املا به صورت کلمه و جمله ای گفته شد. دوره کلمات و نشانه های جدید. گل پسرها عالی بودند. لطفا عزیزانی که اشکال داشتند حتما تمرین شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سوره های توحید،حمد،ناس، عصر ،کوثر خوانده شد. صفحات 24 تا 35 انجام شد. خواندن پیام های قرآنی، معانی آنها، خواندن شعر های قرآنی. احترام به پدر و مادر. شکرگذاری از خدا، و داستان آقای کشاورز گفته شد.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 126،125 انجام شد.مسابقه ی اقای ریاضی برگزار شد. برندگان تشویق شدند. (((رضایت نامه اردو به گل پسرها داده شد ، در صورت تمایل به شرکت در اردو هفته آینده ،فردا امضا شده همراه باشد.)))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تدریس اُ استثنا با داستان و کد گذاری انجام شد. خواندن و نوشتن کلمات استثنایی روی تخته: نوک، خودکار،خورشید، دو ،می خورد و ....... کتاب فارسی درس خروس خوش آواز جملات و کلمات خوانده شد. دور کلمات استثنایی خط کشیده شد. این کلمات بسیار خوانده و نوشته شود . برای کد گذاری کلمات با اشاره تکرار و تمرین شد. (((لطفا حتما برای فردا یک عدد خورشید با مقوا درست کرده و گل پسرها همراه خود به بیاورند. برای نوشتن کلمات استثنا داخل خورشید . که کدگذاری کلمات خورشیدی انجام شود و گل پسرها این کلمات را بهتر بیاموزند.)))
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات 173.174.175 انجام شود

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش یک دور خوانده شد. صفحه 89 کامل انجام شد. صفحه 90 سوال دوم و سوم انجام شد.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب های روز چهارشنبه؛؛؛ دفتر املا علوی، کتاب کار فارسی، کتاب کار ریاضی، کتاب نگارش، کتاب کار علوم همراه دانش آموزان باشد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش فیلم تعمیر کار بی تجربه، صحبت در مورد فیلم توسط دانش آموزان، بیان مفهوم تخصص و استفاده از افراد متخصص، بیان مزیت های استفاده از افراد متخصص ، خواندن از روی درس و حل فعالیت کلاسی
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 110

آزمایشگاه

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: به آزمایشگاه رفتیم و آزمایش انجام دادیم. آزمایش تفاوت خاک ها و سرعت عبور آب از خاک های گوناگون. آزمایش باد کردن بادکنک و خالی کردن آن. در اطراف ما هوا وجود دارد.و در آخر مسابقه هرکی زودتر بادکنک باد کنه. به گل پسرها بسیار خوش گذشت.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب های روز سه شنبه:: کتاب فارسی،کتاب نگارش، کتاب ریاضی،کتاب کار علوم همراه عزیزان باشد. فردا یک عدد بادکنک باد نشده همراه دانش آموزان باشد. فردا نشانه جدید تدریس می شود

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: درس 10 در اطراف ما هوا وجود دارد: صحبت در مورد هوا، در کجا هوا وجود دارد، چگونه از هوا استفاده می کنیم، چگونه هوا آلوده می شود، چگونه هوا را آلوده نکنیم، جاروبرقی چگونه کار میکند و.....صحبت شد.. درست کردن بادبزن با کاغذ و تزئین آن برای درک بهتر هوا در اطراف ما وجود دارد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 170،171،172 با کمک گل پسرها و روانخوانی انجام شد. نشانه و ترکیب های آن دوره شد.
تکلیف: 1)روانخوانی صفحه 171 خوانده شود.2) گل پسرها به اولیا املا بگویند در صورت داشتن اشکال آن را تصحیح کنند.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: املا در دفتر علوی به صورت جدول تشخیص کلماتی که نشانه خ و ج دارند گفته شد. گل پسرها بسیار عالی نوشتند. عزیزانی که اشکال داشتند حتما تمرین شود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با صندلی و چوبک جهت تقویت مهارت حرکتی استفاده از چوبک تقویت مهارت جابه جایی راه رفتن تقویت حافظه و همچنین دقت و تمرکز تقویت هوش اجتماعی و درک بهتر کار گروهی
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 123،124 انجام شد. جمع اعداد،کشیدن چوب خط، آموزش عدد 20، دودسته ده تایی و 0 یکی، کار با ابزار نی، پرش 4 تا4تایی، 3تا 3تا، 2تا 2تا اعداد در کلاس انجام شد.کتاب کار ریاضی صفحات 128،129،130 انجام شد. در پایان کلاس بازی انجام شد.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب های روز دوشنبه:::: کتاب کار فارسی، دفتر املا علوی،کتاب و کتاب کار علوم همراه عزیزان باشد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تدریس نشانه ج انجام شد. ج غیر آخر و آخر. تدریس با داستان و کدگذاری انجام شد. گفتن کلماتی که ج دارد توسط دانش آموزان. کتاب فارسی صفحه 67 کلمات و جملات خوانده شد. بخش،صدای اول،صدای آخر، پیداکردن نشانه ج و جایگاه آن در کلمات.ترکیب ها. پک ایجاد انگیزه نشانه ج از طرف آراد،کیاراد،ایلیا جان به دوستان خود داده شد. سپاس از همراهی مادران عزیز برای تهیه پک جذاب.(( لطفا برای ایجاد انگیزه نشانه ها در صورت تمایل برای تهیه پک، حتما چند روز زودتر با بنده هماهنگ شود. سپاس)) پیک ارمغان نزد بنده است بعد از تصحیح شدن که گل پسرها تحویل داده می شود.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات 167،168،169 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 87،88 انجام شد. دانش آموزانی که صفحه دوم را کامل نکردند حتما تا روز سه شنبه انجام شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سوره های حمد،توحید،ناس به صورت گروهی خوانده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت اول از پارت دوم اتیکت مکالمه، ارائه پاورپوینت ،آشنا شدن بچه ها با تارهای صوتی و کنترل صدا ، انجام کار گروهی سه مرحله از Voice level (وُیس لِول ها) .
تکلیف: بچه ها سه مرحله از Voice level ها که یاد گرفتند را در دفتر خود نقاشی کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: