فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تم 25 شروع به تدریس شد. صفحات 169 ،170،171 کامل انجام شد. کامل کردن جدول اعداد، شمارش، حل مسئله دو مرحله ای، شمارش 8 تا 8 تا در کلاس تمرین شد.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: درس از گذشته تا آینده تدریس شد. دانش آموزان با وسایل روشنایی از گذشته تا آینده آشنا شدند. کتاب کار این فصل صفحات140 و 141 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: روانخوانی درس پیامبر مهربان انجام شد.((((کتاب نگارش و ریاضی و کتاب کار علوم در کلاس نزد بنده است. شنبه کتاب های ریاضی، فارسی و کتاب کار فارسی همراه عزیزان باشد.))))

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 134،135 انجام شد.
تکلیف: 1)کتاب کار فارسی صفحات 261 و 262 انجام شود. 2)پیک ارمغان شماره 30 کامل شود. 3) روانخوانی پیامبر مهربان کار شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی یک منظره با گوسفند و سگ گله کشیدند.

مهارت زندگی

مدرس: تاتلاری، فاطمه
فعالیت: سلام و درود جلسه 19 با موضوع امانت داری تدریس شد با مشارکت بچه ها. جلسات 20 و 21 با موضوعات رفتار دوستانه و ارتباط موثر با مشارکت بچه ها تدریس شد.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: (((اولیا محترم لطفا توجه داشته باشید ، یک فرم نظرسنجی همراه با پاسخ نامه به دانش آموزان داده شده است. لطفا با مداد سیاه تکمیل شود. بدون آسیب رساندن به پاسخ نامه و بدون نام، تا نخورد و خیس نشود فردا دانش اموزان همراه خود به مدرسه بیاورند..)))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: باتوجه به روز طرح بدون کیف بچه ها روز شاد و به یادماندنی راکنار هم برگزارکردند. در حیاط به پیک نیک رفتیم و با اسباب بازی هایشان بازی کردند و خوراکی هایشان را میل کردند.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 133 انجام شد. کتاب ها در کلاس نزد بنده است. فردا کتاب ریاضی ، کتاب علوم و کتاب کار علوم همراه عزیزان باشد.
تکلیف: 1)کتاب کار فارسی صفحه ی 160 انجام شود.2) کتاب ریاضی صفحه ی 175 انجام شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: ویدئو کارتونی پلنگ صورتی، توضح در مورد فیلم توسط دانش آموزان، مالیاتی که از گذشته تا به الان از مردم گفته می شود. بیان مفهوم مالیات و مصارف مالیات. -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . و فعالیت کلاسی حل می گردد. -بیان تاثیرهای مختلفی را که مالیات در جامعه دارد . -پخش کارتون مهارت های زندگی و بیان توضیحات در مورد اموال عمومی
تکلیف: فعالیت منزل درس نوزدهم -قصه صوتی رابین هود ( سایت زرافه جادویی ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری) یا - قصه صوتی اسباب بازی و مالیات ( سایت فیدیبو ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: فردا روز طرح بدون کیف خواهد بود.این طرح اجرا می شود. فردا گل پسرها هیچ گونه کیف و وسایل تحریر همراه نداشته باشند. یک اسباب بازی کوچک مثل ماشین و .... همراه باشد. همه ی دانش آموزان برای طرح بدون کیف یک بسته پفیلا و پاستیل و آب میوه همراه داشته باشد. به غیر از این سه خوراکی ، تنقلات برای زنگ تفریح فراموش نشود . یک زیرانداز کوچک تک نفره هر دانش آموز همراه داشته باشد. ((( با توجه به خلاقیت خود این وسایل را به غیر از کیف ، داخل پک یا پلاستیک قرار دهید .)))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تدریس آخرین نشانه کتاب فارسی نشانه ظ با داستان و شعرخوانی انجام شد. درس پیامبر مهربان صفحه ی 104 و 105 روانخوانی انجام شد. ببین و بگو صفحه 106 پرسش و پاسخ انجام شد. شعر الفبا صفحه 107 خوانده شد.(((کتاب فارسی،کتاب نگارش، جامدادی ،دفتر تلاش در کلاس نزد بنده است.)))

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 131 و 132 انجام شد. کتاب کار فارسی صفحات 257 و 258 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 259 انجام شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سوره حمد،توحید،ناس، فلق در کلاس همخوانی شد.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی ترکیبی نشسته با چوبک و کاپ گیم جهت هماهنگی عضلات حرکتی با چشم و درک ریتم از طریق قدرت شنوایی بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی بدن با ریتم و هماهنگی حرکات کشش و پرش بدن با هم
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: