فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام روز خوش، کتاب ریاضی تم 6 شروع به تدریس شد . صفحه 36 و 37. پرسش و پاسخ تصویر اول درس ، جهت ها و رنگ و .... صفحه ی 37 مفهوم جمع کار شد با شمارش چینه و انتقال انگشتان دست. رنگ آمیزی از پایین به بالا((فردا حتما کتاب کار ریاضی همراه گل پسر ها باشد. ))
تکلیف: ((((اولیا عزیز در کیف گل پسر ها نامه ای در مورد: دیدار حضوری فردی با آموزگار و ایجاد انگیزه ی نشانه ها قرار گرفته. لطفا حتما نامه مشاهده شود و از قسمت ایجاد انگیزه عکس گرفته شود. یک هفته زودتر برای تدریس ایجاد انگیزه با شما تماس گرفته می شود، اگر سوالی بود آن زمان مطرح شود.سپاس ))))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام روز خوش. تدریس نشانه ی ب در کلاس با داستان ، کد گذاری و شعر خوانی انجام شد. ترکیب نشانه ها باهم، خواندن کلمات آب، با، بابا . درست کردن ترکیب و کلمات با نشانه های کاغذی توسط بچه ها. خواندن شعر های انار، راه مدرسه، خدای مهربان.
تکلیف: اسم و صدای نشانه ها، ترکیب ها مثل : با، بابا، آب حتما گل پسرها تمرین داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش درس ب صفحه 28 انجام شد. موقع نوشتن حتما باید گل پسر ها ترکیب ها را بخوانند.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه ی 44 و 45 انجام شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: حل فعالیت های صفحه 28،29،30 توسط دانش آموزان داوطلب با کشیدن روی تخته. کارتون ریرا پخش می شود در ارتباط با فیلم از دانش آموزان سوال می شود که چه کار اشتراکی انجام دادند؟ -یک سوال مطرح می گردد، به وسایل داخل کلاس و و نیز وسایلی که هر کدام از شما دانش آموزان در کیف خود دارید دقت کنید. لیستی از آنها را بگویید. -با مطرح کردن سوال قبل و ارائه لیستی از آنها توسط دانش آموزان، توسط معلم بر رو تخته نوشته می شود. -هر کدام از این وسایل چه کاربردی دارد و برای بر طرف کردن کدام نیاز ما می باشد؟ -کدام یک از این وسایل را می توان مشترک استفاده نمود؟ -با بیان این مطالب نیاز مشترک و نیز استفاده مشارکتی برای دانش آموزان شرح داده می شود؟ -تمرین کلاسی به کمک دانش آموزان حل می گردد -نتایج استفاده مشارکتی برای ما چیست؟ جلوگیری از هزینه اضافی این مورد با مثال هایی توسط دانش آموزان توضیح داده می شود.
تکلیف: انجام تکلیف بارگذاری شده یا به کلاس بیاورند و یا اینکه در پرتال بگذارند

بازی دبستانی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در زنگ بازی به حیاط مدرسه رفتیم و بازی بشین پاشو با شنیدن صدای سوت انجام شد. گل پسر ها در گروه های هاوس سیستم قرار گرفتند و با شنیدن اسم گروه های خود با صف سرسره بازی انجام دادند. به گل پسرها بسیار خوش گذشت.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا محترم، روز خوش. در کلاس ریاضی کتاب صفحه 34 انجام شد. جدول سودوکو و جدول شطرنجی الگو یابی: تشخیص الگو تکرار شونده و کشیدن آن در جدول جداگانه. در انتهای کلاس گل پسر ها نقاشی کردند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 38 و 41 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام خدمت عزیزان،در کلاس فارسی کتاب کار از صفحه 14 تا صفحه 20 انجام شد.صدای اول، صدای آخر، بخش کردن، هم آغاز ، هم پایان و نشانه ی آ مواردی هست که در کلاس مرور شد.فردا نشانه ی جدید تدریس می شود.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه ی 21 و 23 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر خدمت اولیای گرامی فردا در جلسه فرزند پروری منتظر حضور گرمتان هستم

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام وارم آپ جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بازی بادی پرکاشن جهت ایجاد تمرکز و هماهنگی با موزیک بازی بادی پرکاشن دویدنی جهت ایجاد حس شادی بیشتر
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام و احترام، کتاب ریاضی صفحات 32 و 33 انجام شد. جدول شطرنجی و الگو ، مفهموم تفریق و کشیدن چوب خط
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 37 و 39 انجام شود.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام، کتاب علوم فصل سوم ،کلاس بدون دیوار در حیاط مدرسه تدریس شد. صحبت در مورد بهداشت فردی، سلامت دندان و پوست و مو، نظافت محیط اطراف مثل خانه ، کلاس و حیاط مدرسه، مواد غذایی مفید و غیر مفید، مراقبت و چکاپ از بدن و دندان، گوش کردن حرف اولیا و پزشک در زمان بیماری، اشنایی با شماره های مهم و ضروری ، تایم استراحت و نحوه درست خوابیدن(کتاب علوم در کلاس نزد بنده می ماند.)
تکلیف: کتاب کار علوم صفحات 36 تا 38 تا روز سه شنبه انجام شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام ، نشانه آ دوباره تکرار و تمرین شد. شعر خوانی آن و اسم انها: آ اول ا غیر اول. دانش آموزان اسباب بازی و وسایلی که نشانه آ داشت در کلاس به دوستان خود نشان دادند.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 26 و 27 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 43 انجام شود

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور جلسات تدریس شده و ارزیابی عملکرد دانش آموزان.
تکلیف: دانش آموزان این جلسه تکلیفی ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: