1400/09/06
ریاضی دوم
شکیب، زهرا
تدریس تقارن چهارقسمتی و حل تمرین انجام شد.
تدریس خواندن ربع در ساعت با فیلم آموزشی انجام شد.
1) ادامه ی تمرین های ارزشیابی کتاب کار ریاضی حل شود.
2) حاصل جمع های زیر را با رسم چوب خط بنویس .8+9
3)حاصل تفریق زیر را با رسم شکل پیدا کن : 7--19
4)حاصل عبارت زیر را روی محور نشان بده :
6--13
5+8
5)جمع های مربوط به عدد 9 را بنویس.
6)قبل و بعد عددهای زیر را بنویس.
------- 89 -------
------- 68 -------
------ هفتاد و هشت ------
7) تمام عدد های دو رقمی که کی توان با رقم های 9و1 برای دهگان و6و5و3 برای یکان باشد را بنویس .
8)حاصل جمع و تفریق های زیر را به روش فرآیندی و با رسم شکل بنویس .
25-- 57
46 + 32
9)---------- دسته ی ده تایی منهای 5 دسته ی ده تایی می شود ---------دسته ده تایی. ------- = -------- --- 70
10) کتاب علی 86 صفحه دارد .اگر او 43 صفحه از کتابش را خوانده باشد چند صفحه از کتابش برایش باقی مانده ؟(به روش فرآیندی).
فارسی دوم
شکیب، زهرا
درس خوش اخلاقی روخوانی شد.
تمرین های کتاب کار درس ششم حل شد.
تکلیف ندارند.
1400/09/03
ریاضی دوم
شکیب، زهرا
باسلام
تمرین های صفحه 47 و 48 تدریس و حل شد.(با هدف توانایی مدل سازی با اشکال و توانایی پیدا کردن تقریبی محور تقارن ).
1) صفحه 67 و 68 کتاب کار ریاضی حل شود.
2)مادر رضا خیاط است .او هفته ی گذشته 28 پیراهن و 13 شلوار دوخته است . این هفته هم 6 شلوار دوخته است .مادر رضاروی هم چند پیراهن و شلوار دوخته است؟
3)الگوی زیر را ادامه بده :
-------و-------- و--------- و11 - 7-4-2 رابطه ی الگوها را نشان بده .4)حاصل جمع های زیر را بدست بیاور:
=10+5+30+20+5
=5+40+10+3
=9+7
=8+8
7+7
4) مجموع دو عدد 18 م 34 به صورت تقریبی می شود -------------- .
5)اختلاف دو عدد 77و 51 به صورت تقریبی می شود --------------.
علوم دوم
شکیب، زهرا
فصل 5 علوم تدریس شد . با نمایش فیلم آموزشی .
پسر نازنینم یکی از آزمایش های کتاب علوم را به دلخواه انتخاب کن .انجام بده و کلیپ آن را در واتساپ ارسال کن.
فارسی دوم
شکیب، زهرا
روخوانی فارسی تمرین شد.
تمرین نگارش درس کوشا و نوشا حل گردید.
صفحه 52 و 53 کتاب کار فارسی حل شود.
مهارت زندگی
رشیدی، فاطمه
سلام و روز بخیر
مبحث همکاری در گروه با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکالیف در کلاس انجام شد.
1400/09/02
ریاضی دوم
شکیب، زهرا
با سلام:
تدریس تقارن با هدف آشنایی تقارن به صورت عمودی و افقی .(با نمایش فیلم و عکس).
خواندن ساعت با نیم تدریس شد.
1) ساعت های زیر را نشان بده :
ساعت 9 تمام
ساعت 5و 40 دقیقه
ساعت 3 و نیم .
2)الگوی عددی زیر را ادامه بده :--------------و------------- و ---------و 6-3-
حالا شکل الگوی عددی بالا را رسم کن.(رابطه الگوها را نشان بده)
3) با کارت های 6و3و9 چند عدد دو رقمی می توان ساخت .
4)حالا از بین عددهایی که ساختی بزرگترین و کوجکترین عدد را بنویس.
5)عدد 79 به ----- نزدیکتر است یا به ------- ؟ ------
6)جمع و تفریق های زیر را به روش فرآیندی بنویس .
34-86
42+27
7)کتاب علی 86 صفحه دارد.اگر او 43 صفحه از کتابش را خوانده باشد چند صفحه از کتابش را نخوانده است؟(به روش فرآیندی ).
فارسی دوم
شکیب، زهرا
تدریس درس کوشا و نوشا انجام شد .با نمایش فیلم جهت ایجاد انگیزه و تقویت مهارت حس مسئولیت پذیری و داشتن سعی و تلاش .
پیدا کردن کلمه های مشترک . با نمایش فیلم آموزشی.
کلمه هایی که نشانه (ه) در آخر شان دارند مانند شاخه از درس کوشا ونوشا پیدا کن و بنویس.
نگارش صفحه 42 فقط سوال اول و چهارم را بنویس .
املا دوم
شکیب، زهرا
املا به صورت کلمات بهم ریخته و مرتب کردن آنها از درس چوپان درست کار تمرین شد.
رایانه
عبدی، مهرداد
تدریس و آموزش جلوه گرافیکی متن و کادر متن ، اضافه کردن عکس و تصاویر آنلاین ، جابجایی تصویر - تا صفحه 22 کتاب آموزشی تدریس شد .
1400/09/01
ریاضی دوم
شکیب، زهرا
با سلام:
تدریس صفحه 44و 45 شناخت اعداد دیجیتال و تقویت مهارت خواندن ونوشتن اعداد دیجیتال.(بانمایش فیلم آموزشی).
ساخت اعداددیجیتال با چوب کبریت یا برش هایی از ماکارانی .
علوم دوم
شکیب، زهرا
پرسش و پاسخ علوم انجام شد. ارزشیابی فصل 3 حل شد.
ارزشیابی فصل 4 انجام شود.
علوم مطالعه گردد.
هدیههای آسمان دوم
شکیب، زهرا
درس ششم تدریس شد . با نمایش فیلم آموزشی معرفی پیامبران بزرگ.
تکلیف ندارند.
1400/08/30
ریاضی دوم
شکیب، زهرا
تمرین های صفحه 59 تا 62 کتاب کار ریاضی حل شد.
تکلیف ندارند.
علوم دوم
شکیب، زهرا
ارزشیابی فصل 3 صفحه 157 حل شود.
فصل اول و دوم علوم مطالعه شود.
فارسی دوم
شکیب، زهرا
کلمات هم معنی و مخالف درس چوپان درست کار یک بار نوشته شود.
5 کلمه از درس چوپان درست کار انتخاب کرده و جمله بنویس.
قرآن دوم
شکیب، زهرا
تنوین به روش قصه گویی تدریس شد.
تا صفحه 29 روخوانی شد.
هنر دوم
ایروانی، سارا
با سلام
در این جلسه دانش آموزان با استفاده از کاموا و لیوان یکبار مصرف دلقک نمایشی درست کردند.
کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند.
ممنون