فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نیما یوشیج

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: مرور مبحث اندازه گیری دقیق تر وتدریس حل مسئله باروش حدس وآزمایش با پاورپوینت وبازی حدس بزن وانجام چند نمونه تمرین با مشارکت دانش آموزان، چون مثال های مختلف رو کار کردیم دوزنگ زمان گرفت
تکلیف: عزیزم ادامه ی تمرین ها ی صفحه ی 80 را کامل کن وارمغان هفته شماره ی 17 را انجام بده

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: روانخوانی درس دوازدهم تمرین شود ،خلاصه ی داستان انتخابی از شاهنامه آماده باشد .(دانش آموزانی که درکلاس خلاصه داستانشون رو نگفتند)
تکلیف: نوشتن املای بدون نقطه توسط اولیا وگذاشتن نقطه ها با مداد قرمز توسط دانش آموز از درس دوازدهم .املا به این صورت هست که دانش آموز از درس دوازدهم به اولیا املا می گوید واولیا تمام جملات وکلمات راصحیح می نویسند اما بدون نقطه وقتی یک صفحه املا در دفتر تلاش نوشته شد ،حالا دانش آموز با مداد قرمز نقطه ها رامی گذارد ،این فعالیت جهت تقویت مهارت خوانداری وافزایش دقت وتمرکز نوشتاری در دانش آموز می شود.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: درصورتی که شنبه کلاس ها حضوری برگزار شد ،سازه های مربوط به فصل 8 علوم(کاردستی باوسایل دورریختنی وبازیافتی ) جهت نمایشگاه کلاسی همراهتان باشد .

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: انجام فعالیت منزل در س کسب و کار خانگی و توضیحاتی در ارتباط با این درس توسط دانش آموز داوطلب،پخش کلیپ طرح و ایده و صحبت دانش آموزان در ارتباط با این فیلم، سوال از دانش آموزان در مورد انتخاب شغل آینده و اینکه آیا به فکر اختراع و طرح و ایده جدید هستند؟توضیح در ارتباط با مفهوم کارآفرینی و تعدادی مثال از اشخاص کار آفرین، حل فعالیت کلاسی توسط دانش آموزان، پخش کلیپ انگیزشی در ارتباط با پشتکار در کار و فعالیت.
تکلیف: حل فعالیت منزل صفحه 98

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس قسمت اندازه گیری دقیق تر همراه با دست ورزی وحل تمرینات کتاب درسی بامشارکت دانش آموزان
تکلیف: صفحه ی 79 کتاب درسی کامل شود .

نگارش دوم

مدرس: کردستی، رویا
تکلیف: صفحه 73 انجام شود.

املا دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: املای کامل کردنی درس دوازدهم کارشد .
تکلیف: ازکلماتی که در کلاس کارشد ودرجای خالی نوشتیم 10 تا انتخاب کن ودردفتر املا جمله سازی کن عزیزم

قرآن دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: ادامه ی تدریس درس هفتم( جلسه ی چهارم ) داستان فتح مکه ،بهمراه نمایش انیمیشن داستان درس وعبارت های قرآنی وتکرار توسط دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارد.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز صفحه 27 با همکاری دانش آموزان انجام دادیم
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با عرض سلام و روزبخیر کلاس مجازی برگزار شد ابتدا بازی استپ دنس جهت نوعی فعالیت حرکتی و ایجاد ارتباط بهتر دانش اموزان با جلسه مجازی بازی حرکتی با چوبک جهت فعالیت حرکتی و جابه جایی جهت تقویت حواس و هوش ذهنی و جابه جایی و پرش جهت تقویت رشد استخوان ها
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تمرین های کتاب کار تا صفحه ی 116 بامشارکت دانش آموزان حل وبررسی شد.
تکلیف: جواب کاربرگ بارگزاری شده راوارد دفتر تلاش کنید .

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس بیاموز وبگو بهمراه پاورپوینت وحل تمرینات صفحه ی 75 بامشارکت دانش آموزان، قسمت های بعدی تمرینات این صفحه راکامل کنید. خلاصه ی داستان های شاهنامه توسط بعضی از دانش آموزان گفته شد.
تکلیف: املا از درس دوازدهم در دفتر تلاش ،حل تمرینات صفحه ی 71،72 کتاب نگارش

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس درس دوازدهم(پدرمهربان) بهمراه نمایش انیمیشن درس وروانخوانی درس وپاسخ گویی به سوالات بامشارکت دانش آموزان، درپایان ارزشیابی شفاهی از چنددانش آموز گرفته شد .
تکلیف: تکلیف ندارد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: برای دست ورزی درس ریاضی فردا دو نوار کاغذی، آماده داشته باشید ،ساده سفید یا کاغذ رنگی فرقی ندارد در اندازه های 20×2 سانت ،طبق نمونه ی بارگزاری شده
تکلیف: اگر کلاس ها حضوری بود داخل پوشه همراهتان باشد ،اگر غیر حضوری بود ،کنار کتاب های درسی آماده باشد .

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: مرور آموزش ربع ونیم درساعت بهمراه پاورپوینت وادامه ی مبحث اندازه گیری با واحدهای غیر استاندارد و حل تمرینات صفحه ی 75و76 بامشارکت دانش آموزان
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 114،115،116

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: ادامه ی تدریس درس دوازدهم ( واژه سازی ) با پاورپوینت وتمرین های مختلف وانجام صفحه ی 74 کتاب فارسی بامشارکت دانش آموزان ، دانش آموزان خلاصه ی داستانی که از شاهنامه انتخاب کرده بودند را برای دوستانشان تعریف کردند وداستان اسکندر وآب حیات هم توسط آموزگار گفته شد . تاآخر هفته فرصت دارید خلاصه ی یکی از داستان های شاهنامه را آماده کنید ودرکلاس برای دوستانتان تعریف کنید .
تکلیف: نوشتن دوبار از کلمات دارای ارزش املائی(درس دوازدهم ) دردفتر تلاش

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: ارزشیابی هدیه از چند نفری که فرصت نشد ....،گرفته خواهد شد. آراد گنجعلی خانی زاده، نیکان طغیانی، سورن نعمتی، محمدعلی شهبازی

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس فصل پنجم باایجاد انگیزه ،داستان خرید رومیزی همراه بادست ورزی (اندازه گیری کتاب ریاضی با ابزارهای مختلف واندازه گیری تخت خواب باکتاب ریاضی و....) وانواع مثال با پاورپوینت، معرفی صفحه ی عنوانی درس وحل تمرینات کتاب درسی صفحه ی 74بامشارکت دانش آموزان
تکلیف: ارمغان هفته شماره ی 16 انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس درس دوازدهم (فردوسی ) باپاورپوینت تصاویر مربوط به درس وبحث وگفتگو درمورد اطلاعاتی که دانش آموزان درمورد فردوسی داشتند،خواندن داستان زال وسیمرغ از کتاب شاهنامه کودکان ونمایش فیلم بدنیا آمدن رستم در کلاس ،روانخوانی درس وتکرار توسط دانش آموزان ومشخص کردن کلمات دارای ارزش املائی وپاسخ گویی به سوالات قسمت درست ونادرست توسط دانش آموزان.
تکلیف: عزیزم از فایلی که ارسال کردم یکی از داستان های شاهنامه را انتخاب کن ، چند بار بخوان تا بتوانی در کلاس خلاصه ی داستان را تعریف کنی. روانخوانی درس دوازدهم تمرین شود. کلمات دارای ارزش املائی توسط اولیا وارد مزرعه کلمات شود.

متن ادبی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: کاردستی های مربوط به درس هشتم علوم (سازه با وسایل بازیافتی ) زمانی که کلاس حضوری داشتیم همراهتان باشد .نمایشگاهی از کاردستی ها برقرار خواهد شد.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از کاغذرنگی و روش پلیسه کردن کاغذ یک جوجه درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت اول اتیکت مکالمه را داشتیم ، بچه ها با گوینده و شنونده آشنا شدند ، پاورپوینت و پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد بارش فکری داشتند. قوانین اینکه چطور شنونده خوبی باشند را یاد گرفتند.
تکلیف: بچه ها تمرین کنند که شنونده ی خوبی باشند و در آن قوانین خوب گوش دادن را رعایت کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: