فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خالق هستی ' با سلام و احترام ورزش صبحگاهی در کلاس انجام شد . چند نمونه سوال در رابطه با آزمون فارسی با بچه ها تمرین و تکرار و رفع اشکال شد . نشانه ف تدریس شد . داستان و شعر نشانه ف گفته شد .. روان خوانی درس 11 ( آدم برفی در کلاس انجام شد )
تکلیف: تکلیف فارسی : ندارند فقط تمرین و تکرار

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام جدول دوستی و ترکیب و نحوه نوشتن نشانه ف تدریس شد . کتاب نگارش ص 79 و 80 در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : سوال یک مدادی ص 80 کتاب نگارش انجام شود ' و کتاب کار فارسی ص 138 و 139 انجام شود ' املا تا نشانه پ نوشته و تمرین و تکرار شود ' فردا تا نشانه پ املا خواهیم داشت .

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: سلام و روز بخیر مبحث کمک به اولیای مدرسه با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ستوده فرد، محدثه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر فعالیت های انجام شده در کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/10/13 به شرح زیر است: 1. دوره مبحث materials. 2. تماشای ویدئوی آموزشی مرتبط با موضوع. 3. انجام ورک شیت
تکلیف: تکلیف کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/10/13: دانش آموزان ورک شیت ارسال شده را انجام دهند.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام جدول ارزش مکانی تدریس شد . مفهوم دسته بندی کار شد . دست ورزی دسته بندی با نی انجام شد . ص 101 و 102 و 103 و 105 ( کار با ابزار ) ریاضی در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف ریاضی : کتاب کار ص 132 و 133و 134 و 135 و 136 و (104 کتاب ریاضی )انجام شود . جدول ارزش مکانی و دسته بندی به خوبی تمرین و تکرار شود .دانش اموزان با نی دسته های مختلف بسازند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا کتاب کار ص 135 در کلاس انجام شد و دانش اموزان ارزیابی شدند .ایجاد انگیزه نشانه گ انجام شد
تکلیف: تکلیف فارسی : کتاب کار ص 136 و 137 انجام شود و املا خلاق سودوکو مطابق ارسال شده در واتس اپ انجام شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام برنامه صبحگاهی ورزش و سرود ملی در کلاس اجرا شد . از دانش اموزان درس فارسی پرسیده شد و درس مرور و تمرین شد . روان خوانی دروس قبلی انجام شد . فارسی درس جنگل تدریس و خوانده شد . نشانه گ تدریس شد .
تکلیف: تکلیف فارسی ؛ روان خوانی تمرین و تکرار شود.

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام جدول دوستی تدریس شد . #آموزش ( گی گان ) داستان از این قرارِ که دو برادر (گی. گان ) برای نشستن در کنار کلماتی که آخرش ( ه ، ه ) ( اِ آخر تنها و چسبان )داره ، صدای ( ه ) رو شکل یک قطره آب می بینه و اون رو می خوره بعداً می شینه کنارش رزمنده : رزمندِگان ستاره: ستارگان پرنده: پرندگان نویسنده: نویسندگان دونده: دوندگان راننده: رانندگی زنده: زندگی پاکیزه: پاکیزگی پوسیده: پوسیدگی ساده: سادگی سازنده: سازندگی خواننده: خوانندگی گوینده: گویندگی نحوه نوشتار نشانه گ تدریس شد. کتاب نگارش ص77 حل شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : کتاب کار فارسی ص 133و 134 حل شود . کتاب نگارش ص 78 انجام شود . املا انگوری تا نشانه گ نوشته شود .تشکر

قرآن اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بسم الله الرحمن الرحیم ' درس چهارم قرآن تدریس شد 'شعر آرزوی من تدریس شد ' لوحه ها تدریس و تمرین و تکرار شد ' سوره ناس در کلاس خوانده شد 'شعر ص43 خوانده شد و گروه ها یک نام زیبا برایش تا روز دوشنبه انتخاب شود و به نمایندگی به بنده ارسال شود .
تکلیف: تکلیف : فقط تمرین و تکرار تمامی لوحه ها ( خواندن و انس گرفتن ) ( احتیاج به ارسال فیلم نیست )

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام نمونه سوالات جمع و تفریق و عبارت نویسی و تفریق از روی شکل یا جمع از روی شکل در کلاس حل و کار شد . مفهوم دسته بندی و جمع عبارتی تدریس شد . جمع شانه ای تدریس شد . 6+2 ( 6 یعنی یه 5 تا و یک یکی' ص 97 و 98 و تم 15 ص 99 و 100 تدریس شد .
تکلیف: تکلیف ریاضی : کتاب کار ص 124 و 125 و 126 و 127 و 128 و 129 از تم14 حل شود و از تم 15 ( ص 131 ) حل شود . دانش اموزان با استفاده از نِی و کِش دسته های مختلف درست کنند مثلا : 3 دسته 4تایی و 2تا یکی

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام پرسش و پاسخ و دوره و مرور علوم از فصل 1 تا 7 انجام شد . برای درس 10 طرح معلم شو داشتیم و توسط دانش اموز درس 10 ارائه داده شد . (حس کردن هوا ' تمیز بودن هوا ' آلودگی هوا ' انتقال بیماری از هوا ) نمونه سوالات و فیلم فندوق در اختیار دانش اموزان قرار گرفت .
تکلیف: تکلیف علوم : کتاب کار فصل 10 انجام شود . آزمایش : آزمایش درنا و برنا کتاب کار ص 104 با پدران یا مادران با پوشش مناسب انجام شود و فیلم تا روز جمعه ارسال شود . فعالیت: 1) ساخت بادبزن 2 ) بازی با هوا ص 69 کتاب کار انجام آزمایش اجباری است اما انجام 2 فعالیت اختیاری می باشد . مهلت ارسال فیلم و انجام ازمایش تا جمعه تشکر

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی نقاشی قارچ و گل و پروانه را آموزش دیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان مقداری برگ هر شکلی که دارد همراه خود بیاورند. ممنونم

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام ' کتاب نگارش ص 76 در کلاس انجام شد جدول تشخیصی او و (و) تمرین و تکرار شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : کتاب کار ص 131و 132 فارسی انجام شود . املا در منزل تا نشانه پ نوشته شود و تمرین و تکرار شود .

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا تا نشانه (ک )در کلاس گفته شد .
تکلیف: تکلیف : ندارند .

هوش و ریاضی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام ' آزمون اقای ریاضی انجام شد . ص 16 و 18و 19 و 20 کتاب ریاضی هوش در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف : کتاب ریاضی هوش ص 17 و 21 و 22و 23 در منزل انجام شود .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ستوده فرد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر فعالیت های انجام شده در کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/10/7 به شرح زیر است: 1. نمایش Good morning song 2. دوره مبحث Tall/ Short Taller/ Shorter و تدریس Tallest/ Shortest 3. تماشای ویدئو های آموزشی 4. انجام ورک شیت 5. پرسش و پاسخ از دانش آموزان
تکلیف: تکلیف کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/10/7: دانش آموزان عزیزم لطفا ورک شیت ارسال شده را حل کنند. برای حل این ورک شیت، باید برای تصاویر از کوتاه ترین به بلند ترین شماره گذاری شود. برای کوتاه ترین تصویر عدد 1 و به همین ترتیب تا عدد 8 برای بلندترین شماره گذاری شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: