فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام ورزش صبحگاهی در کلاس انجام شد مرور و تمرین قواعد فارسی را داشتیم و نشانه #ی_ی تدریس شد .روان خوانی درس 8 دریا در کلاس اموزش داده شد و توسط بچه ها خوانده شد .
تکلیف: تکلیف فارسی : تمرین و تکرار و مرور روان خوانی ها انجام شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام نحوه نگارش و ساخت کلمه و جدول دوستی نشانه #ی_ی اموزش داده شد . کتاب نگارش ص 67 سوال یک مدادی در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : کتاب کار ص 110 و ص 111 انجام شود .جدول دوستی کامل شود . فردا املا داریم 'املا تا نشانه( اِ )به خوبی تمرین و تکرار شود و یک املا نوشته شود تشکر

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: سلام روز بخیر مبحث صبوری در خرید با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ستوده فرد، محدثه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر فعالیت های انجام شده در کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/9/22 به شرح زیر است: 1. تدریس مبحث action verbs : I can jump. She can play. 2. تماشای ویدئوهای آموزشی مرتبط با موضوع 3. انجام ورک شیت و بیان جملاتی توسط دانش آموزان درباره ی توانمندی هایشان
تکلیف: تکلیف کلاس علوم انگلیسی امروز مورخ 1400/9/22: عزیزانم لطفا مطالب در منزل دوره شوند. همچنین دانش آموزان جملاتی درباره ی توانمندی های خود بیان کنند. برای مثال: I can read. I can run. I can't climb. .....

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا ریاضی مبحث تساوی با نماد و ساخت دسته با تعداد مساوی تدریس شد .عدد 8 آموزش داده شد . ص 72 و 73و 74 و 75 و 76 و 77 و 78 در کلاس انجام شد
تکلیف: تکلیف ریاضی: ص 77 کتاب ریاضی حل شود و کتاب کار ص 91 و 92 و 93 انجام شود. تشکر

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا تدریس فصل 6 علوم تکمیل شد . #سوالات_فصل6_علوم_زمین_خانه_ی_پرآب_ما 1- آب به چه شکل هایی وجود دارد؟ #جواب:به صورت بخار در هوا ،آب خوردنی ،برف،یخ ، آب جاری در دریا ورودخانه و جوی آب، آب در چشمه و چاه 2- آبی که استفاده می کنیم از کجا به دست آمده است؟ #جواب:از باریدن باران 3- از آب چه استفاده هایی می کنیم؟ #جواب: می نوشیم - در کشاورزی و صنعت استفاده می کنم- در پخت غذا و بهداشت مانند حمام کردن و نظافت - برای مسافرت های دریایی و ورزش های آبی، خاموش کردن آتش ،برای خنک کردن خانه در استفاده کردن از کولرهای آبی 4- چرا در مصرف آب باید صرفه جویی کنیم؟ #جواب:چون آب قطع می شود و دچار بی آبی می شویم. 5 - چه کار کنیم تا آب را پاکیزه نگاه داریم؟ #جواب:آشغال درآب نریزیم- فاضلاب خانه ها وکارخانه ها را درآب چاهایی که آب آشامیدنی دارند نریزیم . 6- اگر آب آلوده استفاده کنیم چه می شود؟ #جواب: بیمار می شویم. 7 - از کجا می فهمیم که آب خوردنی است؟ #جواب:از بزرگترها (پدر ومادرمان )می پرسیم . 8 - آیا از آب دریا می توانیم بنوشیم یا در کشاورزی استفاده کنیم؟چرا؟ #جواب:خیر چون شور است . 9- موقع خوردن آب وقتی لیوان را پر کردیم باید چه کار کنیم؟ #جواب:باید شیر آب را ببندیم. 10- موقع مسواک زدن باید چه کار کنیم تا آب هدر نرود؟ #جواب:حتما یک لیوان آب برمی داریم - شیر آب را می بندیم. بعد مسواک می زنیم. 11- از آب دریاها چه استفاده هایی می شود؟ #جوای:صید ماهی - در کشتیرانی - شنا - قایق رانی و موج سواری ازآب استفاده می کنیم . 12- برای رشد گیاه چه آبی مناسب است؟ #جواب:آب معمولی 13- اگر 1روز آب لوله کشی قطع شود چه مشکلاتی برای مردم به وجود می آید ؟ #جواب: مردم با کمبود آب برای پختن غذا - بهداشت فردی رو یه رو می شوند - نظافت خانه رعایت نمی شود و مشکلات زیادی برای افرادخانواده بوجود می آید. 14- آیا در بدن انسان ها - گیاهان و جانوران هم آب وجود دارد ؟ #جواب: بله بیشتر بدن تمام موجودات زنده از آبتشکیل شده است. 15-نام چند جانور که در آب زندگی می کنند را بگو ؟ #جواب: انواع ماهی ها - دلفین - کوسه - نهنگ - هشت پا ،صدف ها و تمام موجوداتی که فقط در آب می توانند زنده بمانند. 16- چرخه ی آب را توضیح دهید ؟ #جواب:نور خورشید به آب های روی زمین می تابد . آب در اثر گرمای خورشید بخار می شود و به آسمان
تکلیف: تکلیف علوم : تکلیف کتاب کار علوم ص 71'72'74'75 ' 76 انجام شود . تشکر

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا' مفاهیم ترکیب و نشانه ها تمرین و تکرار شد و کتاب نگارش ص 66 در کلاس انجام شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : کتاب کار فارسی ص 107 ' 108 '109 انجام شود . املا به صورت چند جمله گفته شود . تشکر

هوش و ریاضی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا چند نمونه سوال از کتاب ریاضی و هوش ص 7 و 10 و 11 انجام شد
تکلیف: تکلیف ریاضی و هوش : دانش اموزان تا ص 11 در منزل انجام دهند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا با سلام و احترام سرود ملی در کلاس آنلاین خوانده شد . پرسش و تمرین و تکرار و مرور و روان خوانی از نشانه ها داشتیم نشانه ش تدریس شد . جدول دوستی نشانه ش تدریس شد . روان خوانی ص 49 و ص 50 انجام شد .
تکلیف: تکلیف فارسی : روان خوانی تمرین و تکرار شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام نگارش ص 64 و 65 در کلاس انجام شد . نگارش و نوشتن ترکیبات با نشانه و -ِ دوستی تمرین و تکرار شد .
تکلیف: تکلیف نگارش : جدول دوستی و جدول نشانه ها تکمیل شود . کتاب کار ص 104 و 105 و 106 انجام شود از روی متن ص 65 کتاب نگارش سوال یک مدادی در دفتر تلاش رو نویسی شود .

قرآن اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام قرآن درس دوم تدریس شد و در رابطه با نعمت خداوند و دوستی و آداب سلام و احوالپرسی مشارکت شد سوره ی کوثر تدریس شد . شعر ص 25 در کلاس خوانده شد .
تکلیف: تکلیف قرآن : ص 21 کتاب قرآن نقاشی با موضوع مربوطه کشیده شود. برای شعر ص 25 یک نام زیبا توسط گروه ها انتخاب شود و تا روز دوشنبه یک نفر به نمایندگی از بقیه اعضا گروه به بنده اعلام کند ' تشکر

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا ورزش در کلاس انجام شد عدد 6 و 7 تدریس شد . جمع انتقال تمرین و تکرار شد . تقارن و سودوکو 3*2 پنجره ای و مقایسه آموزش داده شد و اولین ص تم 11 تدریس شد .
تکلیف: تکلیف ریاضی : 1 ) کتاب کار از ص 81 تا 89 انجام شود. 2) طرح دلخواه شطرنجی با خط تقارن در دفتر شطرنجی ایجاد شود . سپاس

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا علوم فصل 6 تا شگفتی آفرینش تدریس شد .ی
تکلیف: تکلیف علوم : کتاب کار ص 67 تا 70 انجام شود و (ازمایش داستان آب ص 73 )انجام شود تشکر

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام نمونه سوالات کتاب کار درس اِستخر در کلاس آنلاین حل شد . روان خوانی درس استخر پرسیده شد .
تکلیف: تکلیف فارسی : 1)مفاهیم -ِ ربط یا دوستی و ای مسقل تمرین و تکرار شود '( احتیاج به ارسال فیلم نمی باشد ) 2)املا ستاره ای تا نشانه اِ نوشته شود . هر کلمه در یک ستاره نوشته شود . موفق باشید

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به نام خدا ایجاد انگیزه نشانه اِ انجام شد . مسابقه آقای ریاضی انجام شد . روان خوانی درس استخر تدریس شد . املا به دانش آموزان گفته شد .
تکلیف: تکلیف : روان خوانی تمرین و تکرار کنند .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با سلام و احترام نشانه اِ تمرین و تکرار شد ' ای مستقل یا ای آخر تنها و -ِ ربط تدریس شد . کلماتی که انتهای ان ه آخر تنها و چسبان باشد ای مستقل می آید . مثل : سرمه ای ' ستاره ای . هرگاه دو اسم با هم قرار بگیرند و مرتبط باشند -ِ ربط می آوریم مثل : دامنِ آزاده ' اِسمِ مَن . " تمامی نشانه ها و نحوه نگارش و دوستی و ترکیب نشانه ها تمرین و تکرار شد . ص 63 کتاب نگارش انجام شد . دانش اموزان چند کلمه در دفتر تلاش همراه معلم نوشتند . چند کلمه با ای مستقل و -ِ ربط : نامه ای - تَرانه ای - دَسته ای - دیده ای - آماده ای - سِتاره ای - ایران ِ ما - سَبَدِ توت - مِدادِ اَمین - آسمان ِ اَبری - نَم نَم  ِ باران - اِنسانِ آزاده - دَر  ِ بَسته - زِمِستان ِ سَرد - آبِ  تیره - داس ِ تیز - دود ِ بَد بو - مَرد ِ نیرومَند - زَن ِ دانا - دَست ِ تَمیز - داستان ِ سارا - دوستان ِ سِتاره - اِسم  ِ مَن - سَرباز  ِ تیر اَنداز -بَدَن ِ اَمین #نشانه_اِ_ِ__ه
تکلیف: تکلیف : ص 101 و 102 و 103 کتاب کار نگارش انجام شود . چند کلمه که ( -ِ) ربط داشته باشد بنویسید و دانش آموز -ِ بگذارد . مثل : آسمانِ آبی ' بدنِ من . چند کلمه بنویسید و دانش آموز تشخیص دهد (ای مستقل قرار دهد یا ی آخر ؟) دانش آموز برای کلمات (ای ی )بنویسد . مثلا : ایران = ایرانی ستاره = ستاره ای نامه = نامه ای آبادان = آبادانی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ستوده فرد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر فعالیت های انجام شده در کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/9/16 به شرح زیر است: 1. نمایش Good morning song 2. دوره مبحث heavy/light heavier/lighter 3. تماشای ویدئو های آموزشی 4. انجام ورک شیت
تکلیف: تکلیف کلاس ریاضی انگلیسی امروز مورخ 1400/9/16: دانش آموزان عزیزم لطفا ورک شیت ارسال شده را حل کنند. برای این ورک شیت اشیا سبک تر از کتاب در سمت چپ و اشیا سنگین تر از کتاب در سمت راست کشیده شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: