فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس : الگویابی و هوش الگویابی فعالیت انجام شده : حضور غیاب /ورزش صبحگاهی / سرود ملی / آموزش الگویابی با رنگ ها /الگویابی با صدا و اهنگ /شناخت الگو از روی پی دی اف مرتبط با الگو های مختلف / شناخت ترتیب منطقی در الگو های مختلف / بازی هوش الگو از روی پی دی اف به صورت مشارکتی در کلاس/فیلم تولید محتوا داستان ننه گلی برای شناخت بهتر الگویابی در اختیارشان قرار گرفت .
تکلیف: تکلیف فردا یا هفته آینده : کاربرگ کفشدوزک و زنبوری را به دلخواه رنگ بزنند و الگوهای مختلف درست کنند و فیلم تولید محتوا الگویابی را مجدد تماشا کنند

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: مرور Gg ,Oo,و خواندن کلمه ها
تکلیف: حرف Oo در دفتر سرمشق داده شود و نوشته شود.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: حضور غیاب /ورزش صبحگاهی / سرود ملی / آموزش الگویابی با مصداق و اشکال /الگویابی با شناخت صداها و ریتم /الگویابی حرکتی با استفاده از دست و پا / برش زدن توپ ها و ساخت الگوی 1*1 در کاربرگ / فیلم تولید محتوا داستان ننه گلی برای شناخت بهتر الگویابی در اختیارشان قرار گرفت .
تکلیف: کاربرگ توپ بسکتبال را انجام دهند و الگوی 1*1 درست کنند دانش اموزان با استفاده از میوه یا قاشق و چنگال یا چینه یا حبوبات و یا .......... الگوی 1*1 بسازند و فیلم را ارسال کنند . نظم و ریتم الگو را بشناسند . و فیلم تولید محتوا الگویابی را مجدد تماشا کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: خواندن شعر،مرور حرف Gg,مرور فلش کارتها،تمرین خواندن کلمات Gg,تدریس و معرفی صدای حرف Oo
تکلیف: خواندن و نوشتن کلمات Gg در دفتر و تمرین روخوانی کلمات

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: حضور غیاب /ورزش صبحگاهی / سرود ملی / آشنایی با صدای اول و اخر کلمات /شناخت هم اغاز و هم پایان /مرور و دوره دست راست و چپ /شناخت دست راست و چپ /هماهنگی دو نیم کره راست و چپ / بازی دست راست و چپ / تقویت حافظه با بازی کلمات / فیلم تولید محتوا دست راست و چپ و هم اغاز و هم پایان و تقویت حافظه در اختیارشان قرار گرفت .
تکلیف: دانش اموزان هم پایان و هم اغاز کلمات را تمرین و تکرار داشته باشند. دست راست و چپ را به خوبی بشناسند. و فیلم تولید محتوا را مجدد تماشا کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: مرور و تدریس صدای Gg,و فلش کارتها
تکلیف: مرور و نوشتن صدای Gg در دفتر و تمرین

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: آشنایی با خط صاف و خط زمینه و سمت راست و چپ انجام شد .
تکلیف: یک صفحه خط صاف روی خط زمینه کشیده شود و فیلم تولید محتوا را مجدد تماشا کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: تدریس مرور صداها،و تدریس تریکی ورد is ,a انجام شد .
تکلیف: نوشتن تریکی وردها در دفتر و تمرین پاورپوینت و خواندن جمله ها انجام شود .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تاکید بر صبحانه خوردن و خوراکی های سالم و آشنایی با علامت استاندارد و سیب سلامت بر روی خوراکی ها و توجه به تاریخ انقضاء خوراکی ها انجام شود .
تکلیف: کاربرگ خوراکی های سالم و ناسالم انجام شود و فیلم تولید محتوا را مجدد تماشا کنند . علامت استاندارد را روی خوراکی هایشان پیدا کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: ایمانی، کبری
فعالیت: مکالمه و مرورحرف Dd انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: