فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان وقتتون بخیر و خوشی امروز گل پسرهای عزیزم صدای هم آغاز و هم پایان را همراه شعر و داستان و بازی آموزش دیدند.فلش کارتهای مختلف جهت آموزش نشان داده شد.داستان صدای خرگوشی و صدای لاکپشتی گفته شد و هم چنین بازی صدای اول و آخر گفته شد.
تکلیف: سلام عشقای من،حتما در منزل صدای هم آغاز و هم پایان تمرین شود.یک کتاب داستان را برداشته عکس آن ها را با صدای بلند بگویید و سپس صدای اول و آخر را بگویید.وسایلی را که در آشپزخانه میبینید نام ببرید و صدای اول و آخر آن را بگویید.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،امیدوارم روز خوبی داشته باشید.عزیزان امروز آموزش اشکال هندسی را همراه شعر و داستان بیان کردیم.پسرهای قشنگم کاردستی همراه اشکال هندسی درست کردند.
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان وقت بخیر امروز در کلاس آشنایی با حیوانات،ویزگی حیوانات اهلی و وحشی،ویژگی های حرکتی،ویژگی های رفتاری همراه داستان و بازی آموزش داده شد.
تکلیف: پسرهای خوشگلم سلام،کاربرگ موجود در گروه انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم وقت بخیر.گل پسرهای قشنگم امروز با انواع خط(خط شکسته،خمیده و صاف ) همراه شعر و کاردستی آشنا شدند.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان وقت بخیر امروز گل پسرهای عزیزم دست ورزی و کار با قیچی را انجام دادند.هم چنین رنگ آمیزی را انجام دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: