فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه ی 80 در کلاس انجام شد.مفهوم عدد 8 و تکرار و تمرین آن،مفهوم جمع اعداد مختلف که حاصل آنها 8 شود.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 83،82،81 انجام شود.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب علوم فصل 7 (زمین خانه ی سنگی ما) تدریس شد.مفهوم زمین خانه ی سنگی ما توضیح داده شد.شرایط تشکیل سنگ،مشاهده ی سنگ های گوناگون،چگونگی تشکیل سنگ،شرایط به وجود آمدن سنگ های مختلف،مشاهده ی سنگ ها با اشکال و رنگ اای مختلف،مشاهده ی کارخانه های تشکیل سنگ،ساخت وسایل قدیمی از سنگ،آشنایی با به کار گیری سنگ ها در ساختمان سازی،آشنایی با سنگ های با ارزش،شناخت الماس به عنوان سنگ...مشاهده فیلم آموزشی مربوط به این فصل از کتاب،تدریس صفحات 57،56،55،54،53،52،51،50 کتاب درسی.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات 104 و 105 انجام شود.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: املا تا نشانه ی (ش) گفته شد.
تکلیف: یک املا تا نشانه ی (ش) نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو ( همراه بانک ) -معلم از دانش آموزان می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره همراه بانک و نحوه ی استفاده از آن به اختصار توضیح داده میشود . -معلم از دانش آموزان می خواهد با دقت به تصاویر کتاب نگاه کند و توضیحاتی توسط معلم داده می شود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای همراه بانک را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی هنگام استفاده از همراه بانک صحبت می کند.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 81

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 78 و 79 انجام شود.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: کتاب کار علوم صفحات 75 و 76 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تدریس نشانه ی (ش) همراه داستان و شعر گفته شد.ترکیبات این نشانه گفته شد و کلماتی که میشود با این ترکیبات ساخت آموزش داده شد.فلش کارت کلمات مربوط به این نشانه گفته و تدریس شد.از روی آنها روانخوانی شد.کد مربوط به شناسایی این نشانه آموزش داده شد.کتاب کار فارسی صفحات 103،102،101 در کلاس انجام شد.جمله سازی تمرین شد،تمرین ساخت کلمات،دوره ی درس (اِ) ربط یا دوستی،شناخت نشانه ی (ش) و جایگاه آن در کلمات
تکلیف: از روی کلمات زیر سه بار نوشته شود.آش،رشته،شب،نوشابه،آشنا،ناشناس،دشت،دیشب،شیرینی،داشت،شور،داداش،زشت،انشا

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات 76،75،74،73،72 در کلاس تدریس شد و تمرینهای آن انجام شد.پسرهای گل با مفهوم مساوی به صورت داستان آشنا شدند.با مفهوم نامساوی آشنا شدند.با نماد عدد 8 آشنا شدند.چوب خط عدد 8 و شمارش آن به صورت های مختلف آشنا شدند.تمرین با خط کش شابلون دار و کشیدن الگوهایی که دارای خط تقارن میباشد.انجام الگوی خط تقارن همراه با هم به صورت داستان.
تکلیف: کتاب کار ریاضی 77،76،75 انجام شود.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداریم
تکلیف: کتاب کار علوم صفحات 71 و 72 و 74 انجام شود

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 99 و 100 در کلاس انجام شد.روانخوانی نشانه ی (اِ) در کلاس انجام شد.دوره کلماتی که با هر 4 نشانه (اِ) هستند.کلماتی که با اِ دوستی بهم وصل میشوند. دوره کلماتی که ای مستقل دارند،آشنایی با کلماتی که دو شکل نشانه (اِ) در آنها به کار رفته است
تکلیف: ندارند.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با کاربرد قطره چکان و رنگها
تکلیف: فعالیت صفحه26 انجام شود

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: امروز مسابقه ی خانم و آقای ریاضی در کلاس مجازی انجام شد.کتاب ریاضی صفحات 70،69،68 تدریس شد.شمارش اعداد و آموزش عدد 7،تدریس تقارن با داستان،الگویابی تمرین شد،مفهوم جمع عدد 7 بین دو عدد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 73 و 74 انجام شود.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار صفحات 67 و 68 انجام شد.کره ی زمین و آب ،از آب چه استفاده هایی میشود کرد،آب به چه صورت هایی در کره ی زمین است،شناخت گیاهانی که در آب زندگی میکنند.
تکلیف: کتاب کار علوم صفحات 69 و 70 انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت مهمان بودن همراه با پخش فیلم ، پرسش و پاسخ بارش فکری در کلاس.
تکلیف: بچه ها تکلیف جلسه قبل را انجام دهند و همراه خود به کلاس بیاورند.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداریم
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه 73 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 97،96،95 تدریس شد و در کلاس انجام شد.تمرین نشانه ی (اِ) در کلمات،تمرین ساخت کلمات ،تمرین ساخت جملات،پیدا کردن کلمات با نشانه های مشخص،بخش کردن و تشخیص نشانه ها به صورت جدا گانه.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 98 انجام شود.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: از روی جملات زیر یک املا نوشته شود. از ابر تیره باران می بارید.ندا بیمار بود.او از مدرسه زود آمد.مادر آماده بود ندا را به بیمارستان برساند.او در بیمارستان سه روز بستری بود.نادر برادر ندا،در تبریز سرباز است.ندا نامه ای از بیمارستان به برادر داد.نادر زود به دیدن ندا آمد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: