فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،وقت بخیر.امروز گل پسرهای عزیزم حیاط رفتند و زنگ دایره را برگزار کردیم.تدریس چوب خط همراه داستان و شعر برای گل پسرهای عزیز.پسرهای گلم هم با چوب خط های خودشان در حیاط تمرین کردند.
تکلیف: سلام عشقای من،حتما در منزل با چوب خط های خود دسته های 5 تایی درست کنید.و از شماره ی یک تا 5 درست کنید.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب فارسی نگاره ی 7،صفحه ی 16 تدریس شد.تدریس در مورد آشنایی با محصولات لبنی و ویژگی های روستا .محصولاتی که باعث کسب در آمد می شود.مثل :تخم مرغ،سبزیجات و...آشنایی با تراکتور.مراحل تهیه نان.دیدن فیلم آموزشی در مورد تهیه نان.
تکلیف: ندارند.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 15 با شعر و داستان در کلاس انجام شد.
تکلیف: قشنگای من،لوحه ی جدید که امروز یاد گرفتیم ((و)) در منزل تمرین شود.در دفتر مشق 4 خط تمرین شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی و شکل دایره 4 نقاشی کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفاً برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. ممنونم

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،وقت بخیر.ریاصی صفحه ی 22 کتاب (تم 4) تدریس شد.تدریس صفحه 23 کتاب انجام شد.(الگویابی،آشنایی با اشکال هندسی و گوشه همراه شعر و داستان)
تکلیف: ندارند.پیک ارمغان هفته شماره ی 1 و 2 در منزل انجام شود.و حتما اسم پسرهای گل روی آن نوشته شود و شنبه به مدرسه آورده شود.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار علوم صفحات 23،22،21 در کلاس انجام شد.دوره بخش اول و بخش دوم کتاب انجام شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان امروز ((بیدپا))،در کلاس انجام شد.داستان عینکم کو در کلاس خوانده شد.به منطور افزایش درک مطلب انجام شد.
تکلیف: ندارند.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: لوحه هایی که تا به این هفته یاد گرفتیم،از هر کدام یک خط در دفتر بنویسید.و حتما شنبه دفتر خود را به مدرسه بیاورید

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -مقدار عددی هر اسکناس را برای دانش آموزان شرح می دهیم ، و آنها را با ارزش پول آشنا می نماییم. -کلیپ مربوطه برای دانش آموزان پخش می گردد. -از روی درس برای دانش آموزان خوانده می شود. -تصویر اسکناس های مربوط به درس با استفاده از پاور پوینت برای دانش آموزان شرح داده می شود. -فعالیت مربوط به کلاس با کمک ویدئو پروژکتور و توسط دانش آموزان داوطلب حل می گردد. - کلیپی در ارتباط با پول توجیبی برای دانش آموزان پخش می گردد. -پرسش و پاسخ در مورد نحوه رفتار شخصیت کارتونی در کلیپ -از دانش آموزان سوال می شود برای امروز مدرسه خود چه خوراکی هایی با خود آورده اند؟ -آیا کسی با خود پول دارد یا اینکه خوراکی خود را با پول تو جیبی خود خریده باشد. -دو نکته برای دانش آموزان شرح داده می شود، برای خرید نیاز به پول هست ، پول محدود است و حتی اگر مقدار پول زیاد باشد بالاخره تمام شده پس باید مراقب خرج کردنمان باشیم.
تکلیف: اسکناس های 10،5،2،1 هزار تومانی را به ترتیب قرار داده عکس بگیرند بارگذاری نمایید. یک سکه زیر یک برگ کاغذ قرار دهید و با مداد به آرامی روی آن را نقاشی نید عکس بگیرید بارگذاری نمایید یا اینکه هفته آینده به کلاس بیاورند

بازی دبستانی

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: امروز گل پسرهای عزیزم به حیاط رفتند و بازی دبستانی انجام دادند.بچه ها لا اقوامفامیلی(خاله،عمو،دایی،...) آشنا شدندو با بابازی با نظم و قانون هنگام رفتن مهمانی آشنا شدند.با قوانین و رفتارها هنگام ورود به خانه آشنا شدند.
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،روزتون بخیر و خوشی.امروز برای گل پسرهای قشنگم،ریاضی صفحات 20 و 21 تدریس شد و در کلاس انجام شد.تدریس جدول ماتریس را با عروسک گردانی(آقا گاوی) و قصه تدریس شد.
تکلیف: سلام.ضمن تبریک و تشکر از پسرهای گلم که این ماه تولدشون بود.تکلیف ندارند

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: گل پسرهای قشنگم با معنی و مفهوم بخش کردن آشنا شدند.همراه بازی و داستان یاد گرفتند که کلمات را بخش کنند.پسرهای گلم ،آدم آهنی میشوند و به صورت آدم آهنی کلمات را بیان میکنند.
تکلیف: سلام قشنگ پسرها،در منزل با کلمات مختلف مثل آدم آهنی بیان کنید و کلمات را بخش کنند.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 14 ،لوحه جدید تدریس شد و در کلاس انجام شد.
تکلیف: ندارند

استعداد فضایی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: داستانی در مورد خانه تکانی گفته شد.بچه های قشنگم با معنی و مفهوم خانه تکانی آشنا شدند.در مورد وسایلی که در خانه تکانی باید به عنوان زباله در نطر گرفته شود آشنا شدند و......با خلاصه گویی آشنا شدند.
تکلیف: ندارند

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: اجرای نمایش در مورد سلام و احوالپرسی کردن توسط دانش آموزان تمرین مودبانه صحبت کردن
تکلیف: ندارند
فعالیت: باسلام.به اطلاع می رسانیم کارگاه آموزش خانواده با موضوع سلامت روانی کودکان با سخنرانی خانم دکتر سیما فردوس ، جهت مشاهده و استفاده اولیای گرامی ، شنبه 23 مهر ساعت 18:00 در پرتال علوی قسمت پخش زنده برگزار می گردد.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان،وقت بخیر.ریاضی زنگ دایره :استعداد فضایی و ساخت الگوهای مشخص با چوب کبریت یا وسایل مشابه. امروز حیاط رفتیم و این زنگ را در حیاط انجام دادیم.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نگاره ی 6 تدریس شد.پسرهای گلم با معنی و مفهوم بوستان آشنا شدند.قواعد و قوانینی که در بوستانها باید رعایت کنند.داستان سرایی،رعایت نظافت و آشغال نریختن در منزل و خارج از آنجا.....صفحه ی 14 و 15 تدریس شد.
تکلیف: ندارند.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب نگارش لوحه جدید همراه شعر و نقاشی آموزش داده شد.در کلاس انجام شد.
تکلیف: ندارند.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا به کلاس رفته و تقاضای نظم و برقراری آرامش را به وجود آورده شروع حضور و غیاب دانش آموزان قمقمه های آب روی میز و ایجاد تشکیل صف منظم جهت رفتن به حیاط مدرسه جهت بازی های ریتمیک ایجاد دایره جهت قرارگیری برای شروع حرکات ریتمیک و صرفا جهت دیدار همه دانش آموزان با همدیگر ابتدا وارم آپ جهت گرم کردن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی دست با بدن بازی دست و چرخش همراه با چوبک جهت هماهنگی و شناخت بهتر ریتم با استفاده از حرکت های دست و بدن وقت جهت نوشیدن آب و استفاده از سرویس بهداشتی ایجاد صف منظم جهت بازگشت به کلاس مربوطه
تکلیف: تکلیف ندارند
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 19 مهر ماه، جشن تولد کلیه متولدین شهریور و مهر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین شهریور و مهر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان وقت بخیر،کتاب ریاصی صفحات 17 و 18 و 19 در کلاس تدریس و انجام داده شد.جدول شگفت انگیز دوره شد،الگوها تمرین شد.شمارش اعداد با انگشتان انجام شد.
تکلیف: لطفا برای فردا،چوب کبریت(10 عدد) ،داخل پلاستیک (اصلا قوطی کبریت همراه پسرهای قشنگم نباشد)،همراه گل پسرهای عزیزم باشد.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: عزیزای دلم،امروز تدریس حواس پنج گانه انجام شد.آزمایش صفحه ی 20 کتاب کار علوم تدریس شد.حواس پنجگانه همراه شعر تدریس شد.در تابستان نیز این تدریس این بخش کتاب انجام شده بود.
تکلیف: عشقای من کتاب کار علوم صفحات 19،18،17 در منزل انجام شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: عزیزان کتاب فارسی صفحات 12 و 13 تدریس شد.تم 5کامل توضیح داده شد.داستان سرایی انجام شد.صدای هم آغاز و هم پایان تدریس شد.در مورد معنی اصراف و اصراف کردن در همه ی موارد تدریس شد.
تکلیف: ندارند

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام کلاس امروز تدریس اتیکت کلمات جادویی همراه با پخش فیلم ، خوراکی تعارف کردن و معرفی کلمه لطفا.( دانش اموزان کلمات ارتباطی لطفا ، بفرمایید،متشکرم و سپاس را می شناسند و در جوامع به کار خواهند برد انشالله)
تکلیف: با سلام و احترام دانش آموزان درخواست هایی که از والدین یا نزدیکان دارند را با لطفا بیان کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: