فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تمرین و تکرار درس ریاضی،یادآوری و تکرار جدول شگفت انگیز،حل تمرین مربوط به آن،تکرار و تمرین شمارش اعداد،تدریس عدد 7 و چوب خط مربوط به آن،تکرار و تمرین چوب خط از عدد صفر تا 7،آموزش مجدد و یادآوری انتقال با داستان،حل تمرین و تکرار درس انتقال،حل تمرین مفهوم جمع،حل تمرین مفهوم تفریق،
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: یک نقاشی از 4 فصل سال کشیده و در هر فصل زیر درخت 3 میوه ایی که در آن فصل میباشد را نقاشی کنید.یک نقاشی کشیده و در آن اجسامی که روی آب میمانند را بکشید و اجسامی که زیر آب می مانند را نیز نقاشی کنید.از بین جسم های دستمال کاغذی،کلید،پیچ،مداد،نخ،یک تکه پارچه،درب بطری پلاستیکی.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تدریس نداشتیم
تکلیف: پیک ارمغان هفته شماره 12 حل شود.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: یک املا تا نشانه ی (اِ) نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو ( مستر بین و دستگاه عابر بانک ) -معلم از یک دانش آموز می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره کارت بانکی و دستگاه عابر بانک به اختصار توضیح داده میشود . -عکس قسمتهای مختلف دستگاه نشان داده می شود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای دستگاه عابر بانک را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی هنگام استفاده از دستگاه خود پرداز صحبت می کند .
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 74

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: امروز تدریس اِ دوستی را در کلاس مجازی همراه شعر و داستان برای گل پسرهای قشنگ داشتیم.کلمه های مربوط به این درس و طرز نوشتن و متوجه شدن اینکه در چه زمانهایی از اِ دوستی باید استفاده کرد گفته شد.روانخوانی مربوط به اِ دوستی و ای مستقل انجام شد.روانخوانی نشانه (اِ) همه ی گل پسرها در کلاس انجام شد.
تکلیف: امروز دیر به دبستان رسیدم.ستاره در آسمان می تابد.اسم برادر آزاده،امین است.مادر در باران ایستاده است.مادر آزاده نامه دارد.او بوسه ای بر نامه زد.ما تا ابد می ایستیم تا ایران را آباد سازیم.تماس سودابه با نادر مسدود بود.متن زیر روانخوانی شود.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: املا تا نشانه (اِ) گفته شد.
تکلیف: یک املا از روی املایی که امروز گفته شد نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام وروز بخیر امروز در مورد موضوع مسولیت پذیری /به موقع خوابیدن نمایش عروسکی اجرا شد . وصفحه 24 کتاب انجام شد
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تدریس (ای) مستقل همراه شعر و داستان به گل پسرهای عزیز.درک مفهوم (ای) مستقل و شناسایی جایگاه آن در کلمات.نحوه ی خواندن کلماتی که در آنها (ای) مستقل وجود دارد.ترکیب کردن (ای) مستقل با کلمات و خواندن آنها.نوشتن کلماتی که در آنها این نشانه وجود دارد،....
تکلیف: از روی کلمات زیر 5 بار بنویسید. دانه ای_ساده ای_اداره ای_ بسته ای_داده ای_ بوده ای_نامه ای_ رزمنده ای_آماده ای

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: امروز گل پسرهای قشنگم املای بادکنکی داشتند و کلماتی که به عنوان املا گفته شد روی بادکنک با ماژیک نوشتند.آخر سر هم برای شادی بعد از املا بادکنک هایشان را ترکاندند و کلی ذوق کردند.
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: در دفتر مشق از عدد 0 تا 6 نوشته شود و چوب خط آنها کشیده شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نمونه سوالات فارسی درس (ز) تمرین شد.تمرین ساخت جمله،ساخت کلمه،بخش کردن،شناخت نشانه ها و صداها،املای تصویری تمرین شد.تمرین و تکرار نشانه اِ و تمرین کلمات مربوط به این نشانه.ساخت کلماتی که هر 4 شکل (اِ) را داشته باشد.
تکلیف: ادامه ی سوالاتی که برای تمرین داده شده است در منزل انجام شود.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: از روی متن زیر روانخوانی شود و سپس املا نوشته شود.زمستان بود.برادرم از اداره آمد.نادر دوست برادرم است.او رزمنده است.تماسِ سودابه با نادِر مسدود بود.ما تا اَبَد می ایستیم تا ایران را آباد سازیم.آزاده با سودابه دوست است.از اِمروز دبِستان باز است.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس اتیکت مهمان بودن، آشنایی دانش آموزان با کلمات مهمان و میزبان، ارائه پاور پوینت پرسش و پاسخ هنگام ارائه در مورد اینکه چطور یک مهمان فوق العاده باشیم.
تکلیف: دانش آموزان یک مهمانی کوچک با عروسک خود در منزل داشته باشند و فیلم آن را داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تدریس نشانه ی اِ همراه داستان.درس استخر در کتاب فارسی داده شد.روانخوانی این درس گفته شد.فلش کارتهای مربوط به نشانه ی اِ روانخوانی شد.نشانه ی اِ همراه با کد (اسکیت) گفته شد که در ذهن گل پسرها بماند.روانخوانی نشانه ی (ز) در کلاس آنلاین انجام شد.ترکیبات نشانه ی اِ گفته شد و شکل دوم اِ آخر چسبان نیز تدریس شد.
تکلیف: ندارند.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: ندارند
تکلیف: یک املا تا نشانه (ز) نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: