فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی
فعالیت: ضمن تبریک فرارسیدن سالروز گرامیداشت مقام مادر ، هدایای دانش آموزان به مادرانشان در کیف بچه ها قرار داده شده است، لطفا دریافت نمایید.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: ریاضی کتاب را صفحات 98،97،96 انجام شد.مفهوم تفریق،مقایسه طول،خط تقارن دوره شد
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 130،129،128 انجام شد.تمرین جمله سازی،روانخوانی،ساخت کلمه،بخش کردن و تشخیص جدا کردن نشانه ها انجام شد.
تکلیف: به مناسبت روز مادر و هدیه ما برای مادران گل پسرها تکلیف ندارند.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: املا پای تخته گفته شد تا نشانه ی (و)
تکلیف: ندارند

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: حل فعالیت کلاسی درس کالا و خدمت در ارتباط با چسباندن کالا و خدمت در قسمت مربوطه، پخش کلیپ شغل کشاورزی، سوال از دانش آموزان در ارتباط با انواع کسب و کارهای روستایی، بیان مزیت های کار روستایی، خواندن از روی درس، پخش ارتون مهارت های زندگی مدرسه روستایی، سوال از دانش آموزان در ارتباط با موضوع فیلم.
تکلیف: حل فعالیت منزل انتهای مبحث کالا و خدمت صفحه 88
فعالیت: با توجه به برگزاری مراسم روز مادر در چهارشنبه 21 دی ماه خواهشمندیم در صورت امکان ، در این روز مادران دانش آموزان جهت تحویل فرزندانشان در زمان خروج مراجعه نمایند. همچنین خروج استثنائا در این روز از درب بزرگ حیاط اصلی راس ساعت 14:15 انجام می شود.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 90 جدول نظام دار تدریس مجدد و حل شد.تم 14 شروع شد.صفحات 95،94،93،92 تدریس شد.معنی و مفهوم کم کردن و علامت تفریق تدریس شد.معنی و مفهوم کم کردن همراه با شکل توصیح داده شد.
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه 91 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: آموزش و تدریس نشانه (و) انجام شد همراه شعر و داستان،ترکیبات این نشانه گفته شد،کلمات مربوط به این نشانه روانخوانی شد.کتاب فارسی صفحه 55 و 56 تدریس شد.کتاب کار فارسی صفحات 127،126،125 حل شد.املا تصویری انجام شد،تفاوت بین او و (و) گفته شد و طرز شناسایی و تشخیص این دو نشانه گفته شد.
تکلیف: در دفتر مشق از روی جملات ابتدا روانخوانی کرده و سپس یکبار بنویسید.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: طرز نوشتن نشانه (و) و تفاوت آن با (او) و (اُ) گفته شد.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 73 نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد مسولیت پذیری (مراقبت از خود ) گفت و گو کردیم . صفحات28،29 انجام شد .
تکلیف: عزیزان برای هفته آینده شماره موبایل پدر با مادر خود را حتما حفظ کنید
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز چهارشنبه 21 دی ماه، جشن تولد کلیه متولدین دی ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین دی ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: روانخوانی تا درس (ک) انجام شد توسط تک تک گل پسرها.کلمات مربوط به درس (ک) گفته شد و نوشته شدو تمرین شد.سنجش فارسی انجام شد.
تکلیف: ندارند

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: گفته نشد.
تکلیف: یک املا از روی متنی که در کلاس نوشته شده بنویسید.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا بازی استپ و دنس در کلاس انجام شد جهت فعالیت حرکتی اولیه وارم آپ جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات که حرکات توسط خود دانش آموزان انجام شد بازی با چوبک هدف بازی نوعی فعالیت حرکتی و پرش جهت دوستیابی بهتر دانش آموزان و قرارگیری در گروه های کوچک
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات 93،94،95 در کلاس انجام شد.جدول نظام دار دوباره تمرین شد.جدول نظام دار به صورت افقی تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 96 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 124،123،122 در کلاس انجام شد.روانخوانی انجام شد،جمله سازی و کلمه سازی انجام شد و تمرین شد.روانخوانی تمرین شد.
تکلیف: ندارند.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: کتاب نگارش صفحات 71 و 72 انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز ادامه اتیکت مهمان بودن پارت دوم را داشتیم ، نباید ها و رفتارهای ناپسند مهمان بودن به صورت پاورپوینت و پرسش و پاسخ، نمایش در کلاس و کشیدن نقاشی.
تکلیف: بچه ها نباید های مهمانی رفتن را به عروسک خود توضیح دهند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: آموزش نشانه (ک) همراه داستان و شعر مربوط به آن.ترکیبات آن گفته شد.کلمات مربوط به آن تدریس شد.از روی کلمات مربوطه نوشته شد.روانخوانی جملات و کلمات مربوط به این نشانه انجام شد.فارسی کتاب کار صفحات 121،120،119 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات 117 و 118 انجام شود

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: املا تا نشانه اُ گفته شد.
تکلیف: یک املا تا نشانه ی (ک) نوشته شود.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب. جلسه امروز آموزش متن سرود خوشحال و شاد وخندانم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: