فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان وقتتون بخیر و خوشی.عزیزان امروز اعدا 1 و 2 آموزش داده شد.با مفهوم جمع و تفریق آشنا شدند.مصداق های مختلف عدد یک را در زندگی روزمره آشنا شدند.با الگویابی آشنا شدند.شکل های تکرار شونده الگو را دیدند.کتاب ریاضی صفحات 47،46،45،44،43 تدریس شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان.امروز نشانه ی (س) همراه شعر و داستان گفته شد. ترکیب این نشانه گفته شد.جدول توضیح داده شد.کتاب فارسی صفحه 35 تدریس شد.ایجاد انگیزه داده شد.کلمات مربوط به این نشانه نوشته شد و خوانده شد.
تکلیف: ندارند.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: طرز نوشتن نشانه (س) گفته شد.
تکلیف: سلام قشنگای من،کتاب نگارش صفحات 40 و 41 در منزل انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد وعده های غذایی سالم (صبحانه ) و موادی که در این وعده غذایی استفاده می کنیم گفت و گو کردیم و نمایش عروسکی اجرا کردیم . صفحات 16،17 کتاب مهارت زندگی انجام شد.
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان روزتون بخیر و خوشی.امروز آزمون استعداد یابی (مداد قرمز) ،درس فارسی تا نشانه "ب"،برگزار شد.کتاب کار فارسی صفحات 57 و 58 تدریس شد و در کلاس انجام شد.آموزش نوشتن جمله و ساخت کلمه داده شد.آموزش شمردن کلمات در یک جمله گفته شد.صدا کشی بدون استفاده از انگشتان گفته شد.شمردن هر نشانه در هر کلمه،و نوشتن آنها.
تکلیف: ندارند.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،روزتون بخیر و خوشی.امروز زنگ دایره در حیاط،املای ماری گفته شد.به خاطر نشانه ی (م) برای ایجاد انگیزه از مار استفاده شد.پسرهای گل به صورت دایره نشسته و داخل یک مار که به صورت کاردستی بر روی کاغذ رنگی بود ،املا نوشتند.
تکلیف: سلام عشقای من.لطفا از جملات زیر دیکته گفته شود. بابا با اَدَب آمد. بابا بادام داد.داماد با بابا آمد.بامداد با آدم آمدم.بابا آب،بادام داد.بَم_آباد_دما_بام_آمدم_مام_دام_بامداد

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با بازکردن صفحه جدید در پینت هدف اصلی از آموزش در پایه اول آشنایی کلی با کامپیوتر و ایجاد هماهنگی دست با ماوس می باشد.
تکلیف: تمرین مطالب گذشته و کشیدن نقاشی نیاز به ارسال نیست

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شده جهت گرم شدن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت ایجاد حفظ تعادل و هماهنگی حرکتی دو نیمکره راست و چپ
تکلیف: تکلیف ندارند

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: علوم فصل 4 کتاب تدریس شد.صفحه 27 کتاب و صفحه 28 کتاب تدریس شد.فرق موجودات زنده و غیر زنده،خصوصیات و ویژگی های موجودات زنده و غیر زنده،تفاوت جانوران در شکل ظاهری،اندازه،حرکت کردن،.... فیلم آموزشی مربوط به فصل 4 دیده شد.تفاوت در غذا خوردن جانوران،صفحه 29 کتاب تدریس شد.تفاوت در تنفس حیوانات و.....کسی که کنجکاوتر است زیادتر و بهتر یاد میگیرد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،امیدوارم حالتون خوب باشد.برای فردا حتما فارسی تا نشانه ی (ب) تمرین شود.
تکلیف: ندارند.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 39 تدریس شد و در کلاس نوشته شد.جملات کوتاه تا نشانه ی (م) پای تخته نوشته شد و پسرهای گل در دفتر مشق آنها را خواندند و نوشتند.کلمات نیز پای تخته نوشته شد و پسرهای عزیزم کلمات را خواندند و سپس نوشتند.
تکلیف: پسرهای قشنگم حتما از روی جملاتی که نوشتید بخوانید و روانخوانی انجام دهید.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،روزتون بخیر و خوشی.امروز از اولین نشانه(آا) تا نشانه ی (م)،املا گفته شد.
تکلیف: سلام قشنگای من،حتما امروز یک بار از روی املایی که گفته شد در دفتر بنویسید و سپس حتما یک املا از روی آن نوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت صحیح نشستن ، تدریس کلمات ارتباطی و کلمه ممکنه ( حل کردن مازها) ، پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پخش انیمیشن کوتاه ( در مورد مستقل و مهربان بودن ، کمک کردن به دیگران )
تکلیف: دانش آموزان درخواست های خود را با کلمه ممکنه بیان کنند.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز یکشنبه 15 آبان ماه، جشن تولد کلیه متولدین آبان ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آبان ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان.طرح سنجش استعداد یابی علوم از درس 1 تا 3 به صورت کتبی در کلاس برگزار شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان.وقتتون بخیر و خوشی.امروز گل پسرهای عزیز نشانه (م) را آموزش دیدند.همراه شعر و داستان.فیلم های آموزشی و فلش کارت ها آموزش داده شد.ترکیب آنها گفته شد.روانخوانی انجام شد.کتاب فارسی صفحه 33 و 34 تدریس شد.روانخوانی آن انجام شد.
تکلیف: سلام قشنگای من،کتاب کار فارسی صفحات 55 و 56 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان.کتاب نگارش صفحه 37 و 38 در کلاس انجام شد.روانخوانی نشانه م،انجام شد،طرز نوشتن این نشانه آموزش داده شد.
تکلیف: ندارند.

قرآن اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: سلام عزیزای دلم،فردا حتما کتاب قرآن همراه گل پسرهای عزیز باشد.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: سلام و عرض ادب .تکرار و تمرین سرودها
تکلیف: دانش آموزان عزیز خواهشمندم برای جلسه آینده متن سرود خوش آمدید را حفظ نمایید ممنون

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزای دلم،روزتون بخیر و خوشی.پیشاپیش روز دانش آموز مبارک گل پسرهای عزیزم باشد.کتاب کار ریاضی صفحات 48،47،46 انجام شد.دانش آموزان با کمک چینه ها مفهوم تفریق رد درک کردند.با مفهوم قرینه و تقارن آشنا شدند.سرگرمی تازدن برگه و پیدا کردن خط تا را در کلاس داشتیم.
تکلیف: سلام قشنگای من.روزتون مبارک.ایشاالله روزی جشن فارغ التحصیلی دانشگاه بگیرید.خوشگلای من هدیه من به شما این هست که تکلیف ندارید.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: سلام عزیزان،کتاب کار فارسی صفحه 53 انجام شد.مرور نشانه ی (د) و یادآوری آن.کتاب کار فارسی صفحه 54 انجام شد.تمرین بخش کردن و صدا کشی انجام شد.
تکلیف: عشقای من تکلیف ندارند چون روز شماست.روز دانش آموز

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: نشان دادن تصویر یک قلک به دانش آموزان ، سوال در مورد این وسیله و کاربرد آن از دانش آموزان-پخش کلیپ شعر پس انداز -معلم با پخش دوباره از دانش آموزان میخواهد شعر را همراه تماشا کردن بخوانند . -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -معلم از دانش آموزان می پرسد آیا تمام پول توجیبی خود را باید خرج کنیم؟ -از دانش آموزان می پرسیم هر کدام به چه اسباب بازی یا وسیله ای علاقه دارند ؟ -به نظر شما چطور می توانیداین وسیله را برای خود تهیه نمایید؟ -پس انداز چیست: به بخشی از پول توجیبی یا هدیه ای خود که خرج نمی کنید و در قلک یا جای دیگری نگهداری می کنید پس انداز می گویند. - چرا پول خود را پس انداز کنیم؟ -کلیپ آموزشی (لاوین و پراوین)مربوطه برای دانش آموزان پخش می گردد. توضیحات مربوطه بیان می گردد. -تمرین به کمک دانش آموزان حل می گردد . از دانش آموزان می خواهیم قلک را بکشند.پخش داستان صوتی چه روزی قلکم را بشکنم؟ بیان نتیجه گیری دانش آ
تکلیف: انجام تکلیف بارگذاری شده( اختیاری است)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: