فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تکرار و تمرین کلمات با نشانه (ص)،تمرین روانخوانی،صفحه ی 112 کتاب فارسی تدریس و روانخوانی آن انجام شد.صحبت در مورد فصل پاییز و زمستان
تکلیف: هدیه من به دانش آموزان برای روز معلم،تکلیف ندارند.

مهارت زندگی

مدرس: تاتلاری، فاطمه
فعالیت: جلسه 21 با موضوع رفتارهای دوستانه و محترمانه تدریس شد. جلسات 22 و 23 با موضوعات شناخت احساس خشم و آشنایی با چراغ راهنمایی عصبانیت و روش های مدیریت آن با مشارکت پسرانم در بحث کلاسی تدریس شد.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب فارسی روانخوانی شعر صفحه 110،روانخوانی درس چهار فصل صفحه 111،آموزش و تکرار ماههای فصل بهار و تابستان.تمرین و تکرار نشانه (ص)،تمرین جمله سازی.
تکلیف: کلمات زیر را بخش کنید و نشانه ها را جدا جدا بنویسید.صابون،صدا،صبح،صدف،صورتی،صندلی،صفر.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: یک املا از نشانه ی (ص) نوشته شود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام خدمت همه بزرگواران ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی بادی پرکاشن جهت تعادل و هماهنگی دو نیمکره مغز بازی هیجانی و دویدنی بود و جذابیت بی اندازه ای برای دانش آموزان داشت
تکلیف: تکلیف ندارند

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار علوم از صفحه ی 143 الی 167 انجام شد.سنجش دوره ایی از فصل های مختلف کتاب علوم انجام شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: روانخوانی انجام شد.
تکلیف: با کلمات زیر جمله بسازید.طوطی،حیاط،صدا،عصا،قفس،صبح،غروب،خداحافظی،صابون

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی، جلسه امروز تدریس پارت د‌وم اتیکت تلفن صحبت کردن ، یادگرفتن نحوه پیغام گذاشتن و تمرین گروهی درجه کتابخانه ای تلفنی صحبت کردن در کلاس.
تکلیف: پسران نازنینم با یکی از دوستان خود تماس بگیرند ، یک پیغام بگذارند ،صدای خود را ضبط و برای من ارسال کنند.

ریاضی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 181 انجام شد.سرگرمی ریاضی انجام شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: جمله سازی تمرین شد.نوشتن و حل چیستان انجام شد.
تکلیف: از روی کلمات زیر 4 بار نوشته شود.شغل،باغ،جغد،آشغال،وسط،غمگین،دروغ،تیغ

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: املا دوره ی همه ی نشانه ها گفته شد.
تکلیف: از روی املا گفته شده در کلاس،یک املا بنویسید

قرآن اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: قرآن صفحات 94،93،92،91،9089،88،87،86،85،84،83،82،81 تدریس شد.پیام های قرانی،خوبی کردن به دیگران،نیکوکاران که دوستدار خدا هستند ،خداوند و آفریننده همه چیز،
تکلیف: ندارند

علوم اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تدریس کتاب علوم،بخش آخر (از گذشته تا آینده).فصل 14 کتاب تدریس شد.صفحات 103،102،101 انجام شد.فیلم آموزشی فندق مربوط به وسایل روشنایی،برق،ساخت شمع،صحبت در مورد وسایل روشنایی که در آینده ساخته میشود.تغییر وسایل روشنایی از گذشته تا به امروز.دیدن فیلم آموزشی مربوط به انسانهای اولیه،فیلم روشنایی های انسانهای اولیه،تحقیق در مورد نبود بنزین در زمان قدیم و جایگزین آن که روغن حیوانات بود.دیدن فیلم آموزشی مربوط به آهن ربا،کارکرد آهن ربا،جذب و دفع آهن ربا
تکلیف: کتاب کار علوم صفحات140،141،142 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتند
تکلیف: ارمغان شماره 30 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: فعالیت نداشتیم
تکلیف: صفحات 133 و 134 نوشته شود.

املا اول

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: املای پای تخته گفته شد.به این صورت که یکی از شاگردان انتخاب میشود املا میگوید و شاگرد دیگر املا مینویسد.با این کار هم املا مینویسند و دقت میکنند و هم روانخوانی انجام میشود.
تکلیف: ندارند.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از پاکت و کاغذرنگی یک جغد عروسکی درست کردند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: ویدئو کارتونی پلنگ صورتی نمایش داده میشود -معلم از یک دانش آموز می خواهد درباره ی نکاتی که در ویدئو پخش شده بود برای بقیه صحبت کند. -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -معلم با مشارکت دانش آموزان تاثیرهای مختلفی را که مالیات در جامعه دارد را روی تخته می نویسد . ویدئو طنز مالیات نمایش داده میشود . -کتاب داستان رابین هود معرفی می شود
تکلیف: فعالیت منزل درس نوزدهم -قصه صوتی رابین هود ( سایت زرافه جادویی ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری) یا - قصه صوتی اسباب بازی و مالیات ( سایت فیدیبو ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: