فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی پسرای گلم فعالیت کاشت لوبیا و کاشت پیاز در اب را نشان دادند.گیاهان تمام گل پسرای عزیزم بسیار زیبا بود و خیلی خوب رشد کرده بود.در مورد مراقبت از گیاهان صحبت کردیم. فصل 6کتاب علوم (زمین خانه پر اب ما)تدریس شد و پسرای گلم این فصل را با فیلم و تصاویر مختلف مشاهده کردند و در مورد فواید اب و نگهداری از اب و شغل هایی که روی اب انجام می شود و ....توضیح داده شد.مراحل تشکیل باران را هم به صورت فیلم انیمیشنی در کلاس گذاشته شد.
تکلیف: کتاب کار علوم صفحات67،68،69 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی درس گوش شنوا خوانده شد.در مورد اعضای بدن و مراقبت از آن درکلاس صحبت شد. کارت ها توسط دانش اموزان خوانده و بخش شد.به جایگاه نشانه ش در کلمات اشاره شد. کل خوانی متن انجام شد
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه103 انجام شود. یک صفحه املا نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسرای گلم یلدای خیلی خوبی در کنار خانواده های عزیزتون داشته باشید.امیدوارم شروع زمستان برای همه شما عزیرانم پر از خیر و برکت باشد. کتاب نگارش صفحه 65 با همکاری دانش اموزان انجام شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی تدریس نشانه جدید همراه با فیلم انیمیشنی تدریس شد. ترکیب ها و کلمه نویسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: یک صفحه املا با کلمات از نشانه جدید نوشته شود. کتاب کار فارسی صفحه 101 و 102 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 64 با پرسش از دانش اموزان انجام شد.
تکلیف: ندارند در صورت حضوری شدن کلاس ها، فردا کتاب های فارسی،نگارش،علوم،ریاضی همراه دانش اموزان باشد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو ( همراه بانک ) -معلم از دانش آموزان می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره همراه بانک و نحوه ی استفاده از آن به اختصار توضیح داده میشود . -معلم از دانش آموزان می خواهد با دقت به تصاویر کتاب نگاه کند و توضیحاتی توسط معلم داده می شود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای همراه بانک را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی هنگام استفاده از همراه بانک صحبت می کند .
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 81

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی صفحه اغازین تم 12 (مقایسه تعداد بیشتر و کمتر،...)تدریس شد. کتاب کار ریاضی صفحه 82 در کلاس با همکاری دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: اولیای عزیز در صورت امکان برای دانش اموزان علامت بیشتر و کمتر در سایز کوچک با فوم اکلیلی درست شود. با تشکر

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در کلاس مجازی امروز از همه دانش اموزان روان خوانی درس هفتم کتاب فارسی پرسیده شد. دانش اموزانی که شعر ای ایران را حفظ کرده بودند برای دوستانشان خواندند و امتیاز گرفتند. فردا تدریس نشانه جدید را خواهیم داشت.
تکلیف: پسرم با کلمات زیر در دفتر چهل برگ جمبه بساز: مداد ستاره ایستاده بود دبستان زنبور

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با کاربرد قطره چکان و رنگها
تکلیف: فعالیت صفحه26 انجام شود

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی کتاب ریاضی صفحات77 و 78 (شمارش تکمیل الگوی شطرنجی) انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحه80 انجام شد. مسابقه آقای ریاضی در کلاس برگزار شد.
تکلیف: کناب کار ریاضی صفحه81 انجام شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان املای بادکنکی نوشتند. املا تا نشانه اِ روی بادکنک نوشته شد.
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت مهمان بودن همراه با پخش فیلم ، پرسش و پاسخ بارش فکری در کلاس.
تکلیف: بچه ها تکلیف جلسه قبل را انجام دهند و همراه خود به کلاس بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی کتاب ریاضی صفحه 74 عدد هشت با شعر اموزش داده شد..رسیدیم و رسیدیم به عدد8رسیدیم. کلیپ آموزش این عدد در کلاس پخش شد .طرز نوشتن صحیح عدد 8 اموزش داده شد و توالی اعداد در کلاس تاکید شد.دانش اموزان نوشتن اعداد را تمرین کردند و چوب خط اعداد را کشیدند. صفحه 75 کتاب ریاضی مقایسه دسته ها و گذاشتن علامت مساوی مجدداً مرور شد و دانش اموزان عبارت های ریاضی را خواندند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی فقط صفحه83 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در صورت حضوری بودن کلاس ها دانش اموزان کتاب های(ریاضی،کتاب کار ریاضی،دفتر املای علوی) همراه داشته باشند. وان خوانی درس استخر پرسیده می شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی نشانه اِ مرور شد واملا تا نشانه اِ گفته شد . در صورت حضوری بودن کلاس در روز یکشنبه مجدداً املا نشانه اِ گفته می شود. در صورت مجازی بودن برای نوشتن املا لطفا یک بادکنک باد شده و ماژیک کنار دانش اموز باشد.(ترجیحا بادکنک رنگ روشن باشد)
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود. در دفتر چهل برگ جمله سازی با کلمات زیر توسط دانش اموزان انجام شود: 1)ایران 2)سیبِ تازه 3)می بوسد 4)می بارد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: