فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی کتاب ریاضی صفحات77 و 78 (شمارش تکمیل الگوی شطرنجی) انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحه80 انجام شد. مسابقه آقای ریاضی در کلاس برگزار شد.
تکلیف: کناب کار ریاضی صفحه81 انجام شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان املای بادکنکی نوشتند. املا تا نشانه اِ روی بادکنک نوشته شد.
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت مهمان بودن همراه با پخش فیلم ، پرسش و پاسخ بارش فکری در کلاس.
تکلیف: بچه ها تکلیف جلسه قبل را انجام دهند و همراه خود به کلاس بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی کتاب ریاضی صفحه 74 عدد هشت با شعر اموزش داده شد..رسیدیم و رسیدیم به عدد8رسیدیم. کلیپ آموزش این عدد در کلاس پخش شد .طرز نوشتن صحیح عدد 8 اموزش داده شد و توالی اعداد در کلاس تاکید شد.دانش اموزان نوشتن اعداد را تمرین کردند و چوب خط اعداد را کشیدند. صفحه 75 کتاب ریاضی مقایسه دسته ها و گذاشتن علامت مساوی مجدداً مرور شد و دانش اموزان عبارت های ریاضی را خواندند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی فقط صفحه83 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در صورت حضوری بودن کلاس ها دانش اموزان کتاب های(ریاضی،کتاب کار ریاضی،دفتر املای علوی) همراه داشته باشند. وان خوانی درس استخر پرسیده می شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی نشانه اِ مرور شد واملا تا نشانه اِ گفته شد . در صورت حضوری بودن کلاس در روز یکشنبه مجدداً املا نشانه اِ گفته می شود. در صورت مجازی بودن برای نوشتن املا لطفا یک بادکنک باد شده و ماژیک کنار دانش اموز باشد.(ترجیحا بادکنک رنگ روشن باشد)
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود. در دفتر چهل برگ جمله سازی با کلمات زیر توسط دانش اموزان انجام شود: 1)ایران 2)سیبِ تازه 3)می بوسد 4)می بارد

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی مبحث مساوی و علامت مساوی تدریس شد.دانش اموزان برای ایجادانگیزه و درک بهتر مساوی میوه هایی که در دست داشتند را برش زدند و به دسته های مساوی تقسیم می کردند.ودر اخر میوه ها توسط دانش اموزان خورده شد و بسیار لذت بردند. کلیپ انیمیشنی مربوط به علامت مساوی برای دانش اموزان گذاشته شد.سپس صفحه 73 کتاب ریاضی انجام شد و دانش اموزان عبارت های ریاضی را خواندند(مثلا سه مساوی است با سه)
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه79 انجام شود. پسرای گلم با علامت های مساوی که در دست دارند با وسایل مختلف تکرار و تمرین این مبحث را انجام دهند.مثلا با حبوبات یا قاشق و چنگال دسته های مساوی درست کنند و علامت هایشان را در جای مناسب قرار دهند و حتما عبارت ریاضی را بلند بخوانند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحه 98 در کلاس انجام شد و تمرین های مربوط به ِ دوستی و ای مستقل از دانش اموزان پرسیده شد و‌مجددا این مبحث مرور شد. ازبعضی از دانش اموزان روان خوانی صفحه 99 کتاب کار فارسی پرسیده شد. اولیای محترم روز شنبه تدریس نشانه جدید را نخواهیم داشت.مجددا تکرار و تمرین انجام می شود.
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود.روز شنبه املا از نشانه اِ خواهیم داشت. کتاب کار فارسی مجددا صفحه 99 روان خوانی شود و صفحه100 انجام شود. روان خوانی صفحه 99 کتاب کار مجددا روز شنبه پرسیده می شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در صورت حضوری شدن کلاس ها در روز شنبه دانش اموزان کتاب های(ریاضی،کتاب کار ریاضی،دفتر املا علوی،کتاب کار فارسی و دفتر چهل برگ)همراه داشته باشند. در صورت تمایل ایجاد انگیزه یا کادربندی برای نشانه اِ در دفتر املای علوی انجام شود.باتشکر از همه عزیزانم. اخر هفته خوبی پیش رو داشته باشید.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام وروزبخیر امروز در مورد مسولیت پذیری /انجام دادن به موقع تکالیف نمایش عروسکی اجرا شد /صفحات 22و23 کتاب انجام شد
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: اولیای عزیز در صورت امکان لطفا یک علامت مساوی با مقوا یا فوم اکلیلی برای دانش اموزان تا فردا برای درک بهتر مفهوم تساوی درست کنید.فردا یک میوه با برش راحت مثل خیار در کنار دانش اموز وجود داشته باشد. باتشکر.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی ِ دوستی همراه با کلیپ مربوطه تدریس شد. کلمات با ِ دوستی توسط دانش اموزان نوشته شد و جایگاه درست ِ دوستی اموزش داده شد. مرتب کردن جمله نامرتب درکلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: املا یک صفحه در دفتر چهل برگ نوشته شود.حتما از ِ دوستی و ای مستقل در جملات استفاده شود. جمله نامرتب زیر نوشته و مرتب شود(دارم،دوست،انار،من،را).(دارد،دندان،سرباز) کتاب کار فارسی صفحه 99 توسط دانش اموزان روان خوانی شود. فردا روان خوانی این صفحه از تمامی دانش اموزان پرسیده می شود. کتاب کار فارسی صفحه 100 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کناب نگارش صفحه63 در کلاس مجازی انجام شد و توسط دانش اموزان جملات روان خوانی شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو ( مستر بین و دستگاه عابر بانک ) -معلم از یک دانش آموز می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره کارت بانکی و دستگاه عابر بانک به اختصار توضیح داده میشود . -عکس قسمتهای مختلف دستگاه نشان داده می شود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای دستگاه عابر بانک را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی هنگام استفاده از دستگاه خود پرداز صحبت می کند .
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 74

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی تم 11 کتاب ریاضی (شمارش،قوانین خروج از مدرسه،مقایسه ی تعداد شکل ها با هم و ...)و صفحه 72 کتاب ریاضی (تساوی هر دو دسته)تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 78 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در کلاس مجازی نشانه اِ مرور شد و جایگاه ای مستقل مجددا تکرار و تمرین شد. کلمه خوانی توسط دانش اموزان انجام شد. کتاب کار فارسی صفحه95و96 در کلاس انجام شد.
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود. کتاب کار فارسی صفحه97 انجام شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسرای گلم امروز در کلاس مجازی املا تا نشانه ز را نوشتند. سرعت نوشتن دانش اموزان بسیار بالا رفته است و‌پیشرفت آن ها به چشم می آید. پسرای گلم همیشه موفق باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: