فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز صفحه 68 کتاب ریاضی تقارن و جدول شگفت انگیز با اعداد یک تا شش در کلاس تدریس شد. نمونه جدول شگفت انگیز این صفحه حتما تکرار و تمرین شود.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه71 و72و 76 انجام شود. فردا کتاب کار ریاضی همراه دانش اموزان باشد.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: علوم فصل پنجم (گیاهان) به طور کامل تدریس شد. دانش اموزان فیلم کامل در مورد این فصل را با انیمیشن جذاب نگاه کردند. انواع ریشه ها و کار ریشه،ساقه و... توضیح داده شد. درست کردن انواع رنگ های خوراکی با فیلم به دانش اموزان نشان داده شده است. مراحل ساخت گل با شعر و کاردستی اموزش داده شد. کتاب کار علوم صفحه55،56،57 درکلاس انجام شد. دانش اموزانی که کتاب نداشتند در منزل انجام دهند.
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه59،60،61 تا روز چهارشنبه انجام شود. فعالیت مربوط به صفحه 62 کتاب کار علوم انجام شود و نتیجه ثبت شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز کلمات نشانه ای در کلاس مرور شد. فردا تدریس نشانه جدید را خواهیم داشت. فردا کتاب نگارش،فارسی،ریاضی، کتاب کار فارسی همراه دانش اموزان باشد

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان عزیزم املای بسیار خوب و عالی را نوشتند. ممنون از تکرار و تمرین گل پسران عزیزم و همراهی شما اولیای محترم.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با ساخت فولدر و ذخیره سازی
تکلیف: فعالیت صفحه 18 تمرین شود

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام به علت بارندگی و سرمای هوا داخل کلاس برگزار شد امتحان پایان ترم عملی انجام شد
تکلیف: تکلیف ندارند

بازی دبستانی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان در زنگ بازی دبستانی، بازی کلمه سازی با ابزار چوب بستنی و جعبه به صورت مسابقه ای انجام دادند.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز کتاب ریاضی صفحه 67عدد 6،نوشتن آن،انتقال (تبدیل به یک دسته پنج تایی و یک یکی) تدریس شد. کتاب کار ریاضی و کتاب ریاضی فردا همراه دانش اموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز روان خوانی متن جدید با دانش اموزان تمرین شد و از بعضی از دانش اموزان پرسیده شد. لطفا برای دانش اموزان کتاب هایی که می توانند بخوانند را تهیه کنید و در منزل حتما روان خوانی هر شب تمرین شود.
تکلیف: یک صفحه املا در دفتر چهل برگ نوشته شود. لطفا جمله نا مرتب نوشته شود و دانش اموزان مرتب کنند.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: دفتر املا علوی فردا همراه دانش اموزان باشد. دانش اموزان املا خواهند داشت. تکرار و تمرین فراموش نشود.

ورزش اول

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: حرکات چابکی همراه با حلقه

هوش و ریاضی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحات7،8،9،10،11در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب هوش و ریاضی صفحات 12،13،14،15 انجام شود

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور و ارزیابی عملکرد دانش آموزان
تکلیف: دانش آموزان نکاتی که در مورد اتیکت میز غذاخوری یاد گرفته اند را برای والدین خود توضیح دهند.

آزمایشگاه

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز پانش اموزان با برگ های درختانی که همراه داشتند به ازمایشگاه رفتند و در مورد تفاوت برگ ها،اندازه و رنگ ان ها صحبت کردند. سپس همه دانش اموزان بازی صفحه 36 کتاب علوم را انجام دادند و برگ ها را روی کاغذ کشیدند. دانش اموزان میتوانند در منزل این فعالیت را مجددا انجام دهند.
تکلیف: دانش اموزان با برگ هایی که در دست دارند فعالیت صفحه 54 کتاب کار علوم را انجام دهند. فعالیت صفحه 58 کتاب کار علوم سوال 8 همراه با رشد گیاهشان تکمیل شود. فردا کتاب کار علوم همراه دانش اموزان باشد،.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز تم 10 کتاب ریاضی،شمارش صفحات 65 و 66 کتاب ریاضی اشنایی با چوب خط عدد شش و هفت و مبحث انتقال تدریس شد. کتاب کار ریاضی صفحه66 و صفحه71 فقط سوال اول انجام شد. لطفا همه دانش اموزان فردا کتاب هوش و ریاضی همراه داشته باشند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 69 در منزل انجام شود. همه دانش اموزان فردا حتما کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی و کتاب هوش و ریاضی همراه داشته باشند.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسرای گلم فردا چند برگ برای مشاهده تفاوت ها همراه داشته باشند. امروز کتاب رایانه تحویل دانش اموزان داده شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز کلمه نویسی در کلاس تمرین شد. در کلاس با استفاده از کارت های کلمات جمله نامرتب تمرین شد. کاغذها همراه دانش اموزان است. لطفا در منزل مرتب کردن جمله تکرار و تمرین شود. جشن اسم پسرای گلم(نامی،ارتین،رادین)در کلاس برگزار شد. ممنون از همراهی اولیای عزیزم. امیدوارم پسرای نازنینم نامدار باشند و در این مسیر بهترین ها نصیبشان شود.
تکلیف: املا یک صفحه در دفتر چهل برگ نوشته شود. پنج جمله نامرتب در دفتر چهل برگ توسط اولیا نوشته شود و دانش اموزان مرتب کنند. کتاب کار فارسی فردا همراه دانش اموزان باشد.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان املای نشانه ای را نوشتند. همه دانش اموزان بسیار عالی املای خود را نوشتند. ممنون از تکرار و تمرین پسرای گلم و همراهی شما اولیای عزیز. ا

قرآن اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: قران درس دوم شکرگزاری بابت نعمت های خدا و...پیام قرانی و سوره کوثر در کلاس تدریس شد. دانش اموزانی که سوره کوثر را حفظ کنند شامل امتیاز می باشد.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: تکرار و تمرین سرودهای گذشته

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی دانش اموزان با عدد صفر اشنا شدند و صفحات 61،62،63 شمارش،مفهوم تفریق،مفهوم جمع تدریس شد.
تکلیف: لطفا گل پسرای عزیزم روز شنبه کتاب ریاضی،کتاب کار ریاضی،دفتر املای علوی ،کتاب قران همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
تکلیف: نازنینای من پیک ارمغان شماره 10 کامل انجام شود. پیک شماره 11 فقط درس ریاضی و فارسی انجام شود.(بخش گیاهان پیک 11 به دانش آموزان تدریس نشده لطفا انجام نشود.) آخر هفته ی خوبی داشته باشید.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی پسرای گلم املا تا نشانه ای را نوشتند. روز شنبه مجددا املا خواهیم داشت. گل پسرای عزیزم تکرار وتمرین فراموش نشود.
تکلیف: پسرای گلم یک صفحه املا در دفتر چهل برگ با کلمات و جملات جدید با نشانه ی (ای )نوشته شود.
توضیح: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات 65، 67 ، 68در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کلمات و جملات با نشانه جدید نوشته شد. در دفتر چهل برگ بعضی از جملات و کلمات توسط دانش آموزان نوشته شد. نگارش : صفحات 56 و 57 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 87و88 انجام شود . روان خوانی صفحه 87 انجام شود. املا یک صفحه در دفتر چهل برگ نوشته شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با استفاده از دو شکل دایره کاردستی حلزون را درست کردند. لاک حلزون را به شکل دلخواه رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: اجرای نمایش عروسکی توسط گرو ههایی از دانش آموزان در ارتباط با خدماتی که بانک ها ارائه می دهند، پخش کلیپ آموزشی - نشان دادن دستگاه کارتخوان و نحوه کشیدن کارت به تعدادی از دانش آموزان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: