فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام امروز دانش اموزان با تم 4 و صفحه 23 کتاب ریاضی،لبه (میله)وگوشه و الگویابی با ابزار های مختلف اشنا شدند.
تکلیف: لطفا دانش اموزان در ورقهa4 با نی و نخود ;اشکال هندسی مختلفی درست کنند و گوشه ها را مشخص کنند و فردا همراه خود به کلاس بیاورند.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر لطفا همه گل پسرای عزیزم فردا کتاب کار علوم همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عض سلام و احترام وقتتون بخر امروز دانش اموزان با نگاره 7(باغ وحش)،بخش کردن کلمات،هم اغازها،هم پایان ها اشنا شدند فیلمی مربوط به باغ وحش را نگاه کردند و درمورد حیوان مورد علاقه دانش اموزان بحث و گفتگو شد. صدای حیوانات مختلف در کلاس توسط دانش اموزان اجرا شد
تکلیف: ندارند

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز دانش اموزان با لوحه صفحه 17 با شعر اشنا شدند
تکلیف: لوحه های سرمشق داده شده در دفتر مشق زیبا و مرتب با رعایت تمام نکات انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام. وقتتون بخیر.امروز دانش اموزان با جدول ماتریس صفحه 21کتاب ریاضی با ابزار اشنا شدند ا
تکلیف: لطفا با اسباب بازی های داخل منزل این فعالیت را به صورت عملی انجام دهند. با تشکر

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام امروز دانش اموزان با فصل دوم کتاب علوم و حواس 5گانه اشنا شدند کتاب کار علوم صفحات 10 و 11 در کلاس انجام شد دانش اموزانی که کتاب کار نداشتند در منزل این صفحات را حتما انجام دهند.
تکلیف: حواس پنج گانه را با ابزار و خوراکی های داخل منزل تکرار و تمرین کنند. کتاب کار صفحات 13/14/15 به عنوان تکلیف در منزل انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام.وقتتون بخیر.ضمن عرض تبریک متولدین شهریور و مهر ماه از والدین متولدین تدارکات جشن کمال تشکر دارم. دانش اموزان با نگاره 7 و بخش کردن کلمات و هم اغازها و هم پایان ها اشنا شدند. امروز به همه دانش اموزان پیک ارمغان هفته تحویل داده شد. این پیک ها در منزل می ماند و هرهفته شماره های گفته شده توسط دانش اموزان انجام میشود و روز شنبه در پوشه دکمه دارتحویل بنده دهند.
تکلیف: پیک ارمغان هفته شماره 1 و 2 در منزل انجام شود و روز شنبه همراه دانش اموز باشد. شعر سبز و سبزو سبز از نگاره 7 در صورت حفظ کردن توسط دانش اموزان تا روز شنبه شامل امتیاز می شود. سپاس

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر تمام کتاب های دانش اموزان اخر هر هفته تحویل داده می شود لطفا شما عزیزان ملاحظه بفرمایین و دانش اموزانی که در طول هفته غیبت داشتند صفحاتی که غایب بودند را در منزل با نظارت شما اولیا انجام دهند

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: اجرای نمایش سلام و احوالپرسی کردن توسط دانش آموزان انجام شد . صفحات 8،9 انجام شد .
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام امروز دانش اموزان با صفحه 19 و 20 کتاب ریاضی،شمارش و الگویابی شطرنجی را انجام دادند
تکلیف: ندارند

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و وقت بخیر امروز دانش اموزان با لوحه های صفحه 15 و 16 با شعر اشنا شدند
تکلیف: لوحه های سرمشق داده شده در دفتر مشق زیبا و خوش خط نوشته شود

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی و شکل دایره 4 نقاشی کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: مروری بر درس گذشته و ارزش اسکناس ها و تشخیص تصاوی رو و پشت اسکناس - نمایش کلیپ آموزشی برای دانش آموزان -پرسش و پاسخ در مورد نحوه رفتار شخصیت کارتونی در کلیپ -از دانش آموزان سوال می شود برای امروز مدرسه خود چه خوراکی هایی با خود آورده اند؟ -آیا کسی با خود پول دارد یا اینکه خوراکی خود را با پول تو جیبی خود خریده باشد. -تاثیر پول در خرید و نیاز به پول برای خرید کالاها با پخش کلیپ تفریحی مربوط به گرفتن پول توجیبی و خرج کردن آن بیان می گردد. -دو نکته برای دانش آموزان شرح داده می شود، برای خرید نیاز به پول هست ، پول محدود است و حتی اگر مقدار پول زیاد باشد بالاخره تمام شده پس باید مراقب خرج کردنمان باشیم. -از روی کتاب خوانده می شود و از دانش آموزان برای حل فعالیت کلاسی نظر خواهی می گردد. -از دانش آموزان می خواهیم با راهنمایی معلم خودد تصویر مربوطه را نقاشی و رنگ آمیزی نمایند. - از دانش آموزان سوال می شود با پول تو جیبی خود چه چیزهایی می توانیم خریداری کنیم؟
تکلیف: پول های ده هزار تومانی ، 5 هزار تومانی، 2 هزار تومانی هزار تومانی به ترتیب قرارداده عکس بگیرید و بارگزاری نمایید. به دانش آموز بگویید عدد پول 10،5،2،1 است تا پاسخ دهد. یک سکه زیر یک برگه کاغذ قرار دهید و یک بار روی آن و یک بار پشت ان را با مداد به آرامی رنگ کنید. بکشند و به کلاس بیاورند.یا اینکه بارگذاری نمایند.داستان صوتی اولین پول توجیبی من در صورت امکان دانلود کرده وگوش دهند امکان بارگذاری فایل بیشتر از 30 ثانیه نیست .
فعالیت: باسلام.به اطلاع می رسانیم کارگاه آموزش خانواده با موضوع سلامت روانی کودکان با سخنرانی خانم دکتر سیما فردوس ، جهت مشاهده و استفاده اولیای گرامی ، شنبه 23 مهر ساعت 18:00 در پرتال علوی قسمت پخش زنده برگزار می گردد.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز دانش اموزان صفحه 18 کتاب ریاضی را در کلاس با چوب خط انجام دادند و جدول شگفت انگیز مرور شد.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام امروز دانش اموزان با نگاره شش و بخش کردن کلمات و هم اغاز ها و هم پایان ها اشنا شدند.
تکلیف: ندارند. لطفا هم پایان ها و هم اغاز ها مدام تکرار و تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز دانش اموزان با لوحه صفحه11 باشعر اشنا شدند
تکلیف: ابتدا با خمیر بازی لوحه را درست کنند و بعد از ان سرمشق های داده شده را با رعایت تمام نکات زیبا و خوش خط بنویسن

بازی دبستانی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام امروز دانش اموزان بازی دبستانی خانه امن را در حیاط به جهت تقویت سرعت و عکس العمل و.. را انجام دادند.
تکلیف: ندارند
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 19 مهر ماه، جشن تولد کلیه متولدین شهریور و مهر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین شهریور و مهر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام امروز دانش اموزان صفحه 17 کتاب ریاضی که شمارش با انگشتان دست و الگویابی شطرنجی بود در کلاس انجام دادند.
تکلیف: ندارند

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و وقت بخیر. امروز دانش اموزان به ازمایشگاه رفتند و ازمایش زیر اب و روی اب را انجام دادند و به نتیجه رسیدند
تکلیف: در منزل با ابزاردر درسترس مثل قاشق و چنگال و وسایل پلاستیکی و.... به همراه یک ظرف اب ازمایش زیر اب و روی اب را انجام دهند و نتیجه گیری را به شما عزیزان اطلاع دهند.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام. امروز دانش اموزان با لوحه های صفحه 13 و 14 اشنا شدند
تکلیف: لوحه های سرمشق داده شده در دفتر مشق با رعایت تمامی نکات زیبا و خوش خط انجام شود سپاس

استعداد فضایی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز دانش اموزان نقاشی با موضوع ازاد در کلاس کشیدند
تکلیف: تکلیف ندارند

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام کلاس امروز تدریس اتیکت کلمات جادویی همراه با پخش فیلم ، خوراکی تعارف کردن و معرفی کلمه لطفا.( دانش اموزان کلمات ارتباطی لطفا ، بفرمایید،متشکرم و سپاس را می شناسند و در جوامع به کار خواهند برد انشالله)
تکلیف: با سلام و احترام دانش آموزان درخواست های خود از والدین یا نزدیکان را با کلمه ی لطفأ بیان کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: