فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی مبحث مساوی و علامت مساوی تدریس شد.دانش اموزان برای ایجادانگیزه و درک بهتر مساوی میوه هایی که در دست داشتند را برش زدند و به دسته های مساوی تقسیم می کردند.ودر اخر میوه ها توسط دانش اموزان خورده شد و بسیار لذت بردند. کلیپ انیمیشنی مربوط به علامت مساوی برای دانش اموزان گذاشته شد.سپس صفحه 73 کتاب ریاضی انجام شد و دانش اموزان عبارت های ریاضی را خواندند(مثلا سه مساوی است با سه)
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه79 انجام شود. پسرای گلم با علامت های مساوی که در دست دارند با وسایل مختلف تکرار و تمرین این مبحث را انجام دهند.مثلا با حبوبات یا قاشق و چنگال دسته های مساوی درست کنند و علامت هایشان را در جای مناسب قرار دهند و حتما عبارت ریاضی را بلند بخوانند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحه 98 در کلاس انجام شد و تمرین های مربوط به ِ دوستی و ای مستقل از دانش اموزان پرسیده شد و‌مجددا این مبحث مرور شد. ازبعضی از دانش اموزان روان خوانی صفحه 99 کتاب کار فارسی پرسیده شد. اولیای محترم روز شنبه تدریس نشانه جدید را نخواهیم داشت.مجددا تکرار و تمرین انجام می شود.
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود.روز شنبه املا از نشانه اِ خواهیم داشت. کتاب کار فارسی مجددا صفحه 99 روان خوانی شود و صفحه100 انجام شود. روان خوانی صفحه 99 کتاب کار مجددا روز شنبه پرسیده می شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در صورت حضوری شدن کلاس ها در روز شنبه دانش اموزان کتاب های(ریاضی،کتاب کار ریاضی،دفتر املا علوی،کتاب کار فارسی و دفتر چهل برگ)همراه داشته باشند. در صورت تمایل ایجاد انگیزه یا کادربندی برای نشانه اِ در دفتر املای علوی انجام شود.باتشکر از همه عزیزانم. اخر هفته خوبی پیش رو داشته باشید.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام وروزبخیر امروز در مورد مسولیت پذیری /انجام دادن به موقع تکالیف نمایش عروسکی اجرا شد /صفحات 22و23 کتاب انجام شد
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: اولیای عزیز در صورت امکان لطفا یک علامت مساوی با مقوا یا فوم اکلیلی برای دانش اموزان تا فردا برای درک بهتر مفهوم تساوی درست کنید.فردا یک میوه با برش راحت مثل خیار در کنار دانش اموز وجود داشته باشد. باتشکر.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی ِ دوستی همراه با کلیپ مربوطه تدریس شد. کلمات با ِ دوستی توسط دانش اموزان نوشته شد و جایگاه درست ِ دوستی اموزش داده شد. مرتب کردن جمله نامرتب درکلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: املا یک صفحه در دفتر چهل برگ نوشته شود.حتما از ِ دوستی و ای مستقل در جملات استفاده شود. جمله نامرتب زیر نوشته و مرتب شود(دارم،دوست،انار،من،را).(دارد،دندان،سرباز) کتاب کار فارسی صفحه 99 توسط دانش اموزان روان خوانی شود. فردا روان خوانی این صفحه از تمامی دانش اموزان پرسیده می شود. کتاب کار فارسی صفحه 100 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کناب نگارش صفحه63 در کلاس مجازی انجام شد و توسط دانش اموزان جملات روان خوانی شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو ( مستر بین و دستگاه عابر بانک ) -معلم از یک دانش آموز می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره کارت بانکی و دستگاه عابر بانک به اختصار توضیح داده میشود . -عکس قسمتهای مختلف دستگاه نشان داده می شود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای دستگاه عابر بانک را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی هنگام استفاده از دستگاه خود پرداز صحبت می کند .
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 74

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی تم 11 کتاب ریاضی (شمارش،قوانین خروج از مدرسه،مقایسه ی تعداد شکل ها با هم و ...)و صفحه 72 کتاب ریاضی (تساوی هر دو دسته)تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 78 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در کلاس مجازی نشانه اِ مرور شد و جایگاه ای مستقل مجددا تکرار و تمرین شد. کلمه خوانی توسط دانش اموزان انجام شد. کتاب کار فارسی صفحه95و96 در کلاس انجام شد.
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود. کتاب کار فارسی صفحه97 انجام شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسرای گلم امروز در کلاس مجازی املا تا نشانه ز را نوشتند. سرعت نوشتن دانش اموزان بسیار بالا رفته است و‌پیشرفت آن ها به چشم می آید. پسرای گلم همیشه موفق باشید.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسرای گلم امروز در کلاس مجازی با جایگاه نشانه (ای) اشنا شدند که ای مستقل کجا می اید و همراه چه نشانه ای نوشته می شود. فیلمی در مورد تفاوت معنی کلمه ها زمانی که ای مستقل می گیرند نشان داده شد و تفاوت ها توضیح داده شد. به صورت خورشیدی کلمات نوشته شد و هرکدام از کلمات که می توانستند ای مستقل بگیرند توسط دانش اموزان نوشته شد. نشانه اِ مجددا توضیح داده شد و فیلمی شاد برای دانش اموزان گذاشته شد و کلمات با هر کدام از نشانه های این خانواده چهارشکلی به صورت جداگانه نوشته شد.
تکلیف: نمونه تمرین خورشیدی در دفتر چهل برگ توسط اولیا کشیده شود و دانش اموزان جایگاه نشانه ای را تشخیص دهند و بنویسند. یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ با کلمات از نشانه جدید و ای مستقل نوشته شود. کتاب نگارش صفحه 62 زیبا و خوش خط نوشته شود. نازنینای من همگی خسته نباشید.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس اتیکت مهمان بودن، آشنایی دانش آموزان با کلمات مهمان و میزبان، ارائه پاور پوینت پرسش و پاسخ هنگام ارائه در مورد اینکه چطور یک مهمان فوق العاده باشیم.
تکلیف: بچه ها با عروسک خود در منزل یک مهمانی کوچک داشته باشند و فیلم آن را داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند .

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی تدریس نشانه( اِ اول، ِ غیر اول،اِ اخر چسبان و ه اخر تنها)با فیلم انیمیشنی و داستان تدریس شد. ترکیب نشانه ها در کلاس انجام شد. روان خوانی درس هفت(استخر)به همراه کارت ها،بخش کردن کلمات و جایگاه نشانه جدید در کلمات تدریس شد.
تکلیف: یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود. کتاب نگارش فقط تمرین یک مدادی (صفحه 61 )انجام شود. روان خوانی درس استخر خوانده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: