فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام.امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز دانش اموزان با شمارش اعداد با دست راست و چپ و مبحث الگویابی اشناشدند و تا صفحه 12 با تمامی دانش اموزان انجام شد.
تکلیف: صفحه13 کتاب ریاضی به عنوان تکلیف در منزل انجام شود.فردا کتاب ریاضی به همراه شابلون کلاس اول (که فقط شامل اشکال هندسی است) همراه دانش اموزان باشد. در دفتر مشق الگویابی با اشکال هندسی کشیده شود و مبحث الگویابی تکرار و تمرین شود. سپاس

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام. با دانش اموزان هم اغاز ها و بخش کردن تکرار و تمرین شد.
تکلیف: ندارند

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان.امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز دانش اموزان با لوحه صفحه 8 و 9 با شعر اشنا شدند.
تکلیف: لوحه های سرمشق داده شده در دفتر مشق زیبا و مرتب با رعایت تمام نکات نوشته شود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: ابتدا سلام و جویای احوال شدن همه دانش آموزان داخل کلاس پاسخگویی به تمامی سوالات دانش آموزان بستن صف منظم جهت رفتن به حیاط بازی اجازه کمی بازی دانش آموزان با همکلاسی هایشان بازی الک و دولک همراه با موزیک بازی پرکاشن جهت شادی ابتدای کلاس و همزمان شدن با درس ریتمیک بازی با کاپ گیم جهت تخلیه انرژی و درک و مفهوم بهتر رنگ ها بازی بدون وسیله بادی پرکاشن اجرا شد
تکلیف: تکلیف ندارند

بازی دبستانی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام امروز دانش اموزان در حیاط بازی دبستانی (باز میشیم،بسته میشیم) در جهت حفظ تعادل و افزایش قدرت بدنی)انجام شد
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه شما عزیزان. امروز دانش اموزان با داستان جدول شگفت انگیز( داستان اقای نقاش) اشنا شدند)و با ابزار های مختلف توسط دانش اموزان این مبحث روی تخته تکرار و تمرین شد. انشاالله فردا در کتاب ریاضی این مبحث را انجام خواهیم داد.
تکلیف: تکلیف ندارند. لطفا همه عزیزان فردا کتاب ریاضی همراه داشته باشند. با تشکر

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت همه بزرگواران. دانش اموزان امروز به ازمایشگاه رفتند و با فضای ازمایشگاه اشنا شدند. مبحث سایه ها با ابزار و روش های مختلف که مربوط به درس اول کتاب علوم است ،اموزش داده شد.
تکلیف: برای درک بهتر سایه ها،دانش اموزان با چراغ قوه در اتاق تاریک با ابزار در دسترس سایه های مختلفی درست کنند و تفاوت سایه ها را برای شما اولیای عزیز توضیح دهند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان.وقتتون بخیر امروز دانش اموزان با نگاره 3از کتاب فارسی اشناشدند. بخش کردن کارت های پایین نگاره توسط همه دانش اموزان انجام شد. امروز دانش اموزان با هم اغاز ها اشنا شدند(هم اغاز یعنی کلماتی که صدای اولشان شبیه به هم است مانند ازاده و اب /هردو صدای اول آ است. مانند بهار،باران هردو کلمه باهم هم اغاز است و صدای اولشان ب است.
تکلیف: نازنینای من کلمات هم اغاز و بخش کردن حتما انجام شود. در برگه a4 چهارشکل هم اغاز نقاشی شود.لطفاکتاب فارسی هرروز همراه دانش اموزان باشد. با تشکر

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت همه عزیزان. امروز دانش اموزان با لوحه صفحه 7 از کتاب نگارش با شعر اشنا شدند.
تکلیف: لطفا در دفتر چهل برگ لوحه صفحه 7 توسط اولیا سرمشق داده شود و دانش اموزان از این لوحه سه خط با رعایت تمام نکات زیبا و مرتب نوشته شود. سپاس

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: اشنایی با اتیکت ( اشنا شدن با نحوه معرفی کردن، اشنا شدن با مستر اتیکت ، پخش ویدیو و پاور )
تکلیف: دو تا رفتار صحیح و ناصحیح که در منزل یا جامعه مشاهده کردند را با صدای خود ضبط و ارسال کنند ( همراه با yes yes yes و no no no)

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان.وقتنون بخیر دانش اموزان امروز با شمارش و الگویابی در کتاب ریاضی اشنا شدند. (تم 2صفحه 9)
تکلیف: حتما مبحث الگویابی با ابزار در دسترس در منزل تکرار و تمرین شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان.وقتنون بخیر امروز دانش اموزان با نگاره 2 و بخش کردن کلمات اشنا شدند.
تکلیف: لطفا همه کلماتی که در پایین نگاره دو می باشد مجددا توسط دانش اموزان بخش شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان.وقتتون بخیر امروز دانش اموزان در کلاس کتاب نگارش را تا صفحه 6 با شعر و داستان اموزش دیدند.
تکلیف: صفحه 6از کتاب نگارش به عنوان تکلیف در منزل با رعایت تمام نکات(فاصله های منظم، هم اندازه و صاف نوشتن) انجام شود.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .جلسه امروز معارفه و تکرار و تمرین سرود ملی
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای جلسه آینده متن سرود ملی حفظ شود .باسپاس سر زد از افق مهر خاوران .فروغ دیده ی حق باوران بهمن فر ایمان ماست شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان پاینده مانی و جاودان جمهوری اسلامی ایران

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت همه عزیزان.تاصفحه پنج از کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف: در منزل با ابزار در دسترس مانند قاشق و چنگال الگوی منظم، توسط دانش اموز درست شود. روز شنبه همه عزیزان خط کش همراه داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام.وقت همگی بخیر.امروز دانش اموزان با خط زمینه به وسیله شعر و کاردستی اشنا شدند. لوحه شماره یک، اول در دفتر و بعد در کتاب نگارش با داستان و شعر اموزش داده شد.
تکلیف: لطفا در منزل سه خط لوحه شماره یک در دفتر مشق توسط دانش اموز با رعایت تمام نکات(هم اندازه با فاصله مناسب) انجام شود. برای دست ورزی روی سینی نمک این لوحه تمرین شود. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان.وقتتون بخیر. امروز دانش اموزان با صفحه اغازین تم یک کتاب ریاضی اشنا شدند. شمارش اعداد و جهت ها مرور و یاداوری شد.
تکلیف: ندارند. لطفا دانش اموزانی که وسایل خواسته شده را تحویل ندادند روز چهارشنبه به مدرسه تحویل دهند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان.امروز دانش اموزان با نهاد خانواده و وظایف اعضای خانواده با عروسک گردانی و شعر خوانی اشنا شدند. نگاره یک از کتاب فارسی به صورت کامل تدریس شد. اشاره به این نکته که فارسی از سمت راست نوشته و خوانده می شود.
تکلیف: مرور نگاره یک توسط دانش اموزان در منزل انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: 1_معرفی همراه با ریتم و ضرب با دست ها دلبندانتان خودشون را معرفی کردند 2_آشنایی با چوبک نحوه رفتار در کلاس و شروع کار با چوبک مزایا و معایب چوبک 3_کار با چوبک حروف و اعداد و اشکال ریاضی و خلاقیت ذهنی کودک که با آموزش درگیر است را با هم درست کردیم 4_ قوانین چوبک نحوه دست گرفتن عدم آسیب رسانی به خود و دوستامون 5_شروع ورزش با ریتم که شامل حرکات ورزشی همراه با ریتم و شناخت و درک بهتر ریتم می‌باشد هدف از این درس درگیر کردن ذهن و درک کودک همزمان با فعالیت می‌باشد
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: