فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. فردا کتاب علوم لازم نیست همراه دانش اموز باشد. فقط کتاب کار علوم همراه دانش اموز باشد. با تشکر

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت همه عزیزان. امروز تدریس نشانه جدید(س غیر اخر، س آخر)در کلاس انجام شد.تدریس همراه انیمیشن مرتبط و داستان جذاب انجام شد. از مامان هنرمند کلاسمون بابت ایجاد انگیزه کمال تشکر را دارم. روان خوانی درس کلاس ،به همراه بخش کردن کلمات انجام شد. ترکیب ها و کلمه نویسی با دانش اموزان انجام شد.
تکلیف: گل پسرای عزیزم کتاب کار فارسی صفحات 60 و61 در منزل انجام شود.فردا کتاب کار فارسی همراه دانش اموز باشد. اولیای عزیزم لطفا با توجه به شعر نشانه که همه دانش اموزان بلد هستند،به درست نوشتن نشانه و دندانه ها توجه لازم را بفرمایین که اشتباه نوشته نشود.(به تعداد دندانه ها،به دست نشانه که روی خط کشیده میشود و بعد نشانه بعدی نوشته میشود لطفا دقت دانش اموز را جلب بفرمایین) تکرار و تمرین نشانه جدید و کلمات جدید لطفا در منزل انجام شود. باتشکر

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر کتاب نگارش صفحه40 درکلاس انجام شد.
تکلیف: دفتر املای دانش اموزان تحویل داده شد.لطفا امضای املای دانش اموز فراموش نشود. پسرای گلم اگر غلط املایی دارندحتما داخل دفتر املا در کای مربوطه نوشته شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از بادکنک و گواش گل بنفشه را نقاشی کردند. کارها فردا به منزل آورده میشود.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان لوله دستمال کاغذی همراه داشته باشد. زیرا به دلیل اینکه امروز برخی از دانش آموزان لوله دستمال کاغذی همراه نداشتند، کاردستی به هفته آینده موکول شد. ممنونم

استعداد فضایی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام امروز از دانش اموزان ازمون مدادقرمز(استعداد فضایی) گرفته شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: سلام خدمت اولیای عزیزکتاب های سواد مالی روز هایی که دانش آموزان سواد مالی دارند به کلاس بیاورند،از این به بعد تکالیف در کتاب انجام شود.در ارتباط با تکالیف گذشته می توانند در کتاب انجام دهند. نمایش تصاویری ازلوگوی بانک ها بر روی تخته، از دانش آموزان سوال می شود کدامیک از بانک ها را میشناسند،از دانش آموزان داوطلب می خواهیم نمادی را که میشناسند و دیده اند روی تخته نشان دهند، پر تکرار ترین نماد ها روی تخته نام برده و تاکید می شود. کلیپ آموزشی در ارتباط با نحوه استفاده از پول پخش می شود و از دانش آموزان می خواهیم بیان کنند یکی از مکان های نگهداری پول کجا بود؟ داستان صوتی یک روز در بانک پخش می شود و نوبت دهی در بانک مطرح می شود.متن درس خوانده می شود از دانش آموزان سوال می گردد چرا نماد بانک ها بادهم متفاوت است؟ از دانش آموزان می خواهیم فعالیت کلاسی را با راهنمایی معلم انجام دهند
تکلیف: انجام تمرین منزل انتهای مبحث بانک صفحه 52

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت شما عزیزان امروز صفحات44،45،46 کتاب ریاضی،اموزش مفهوم باقی مانده،عدد یک و نوشتار عدد یک،جدول سودوکو،الگویابی در کلاس تدریس شد. کناب کار ریاضی فردا همراه دانش اموزان باشد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات50و 51 وسوال 4 در صفحه 52 در منزل انجام شود

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز ارزشیابی فارسی مداد قرمز تا نشانه ب انجام شد. نشانه ها و ترکیب ها مجددا مرور و یاداوری شد. فردا تدریس نشانه جدید خواهیم داشت. کتاب کار فارسی دانش اموزان دست بنده وداخل کلاس می باشد.
تکلیف: اولیای عزیز،لطفا داخل دفتر چهل برگ به دانش اموزان از جملات و کلمات خوانده شده املا گفته شود. سپاس

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز دانش اموزان املای نشانه د ، م را داخل دفتر املا نوشتند. دفتر املا داخل کلاس می باشد و فردا تحویل دانش اموزان داده می شود.
تکلیف: ندارند.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با بازکردن صفحه جدید در پینت هدف اصلی از آموزش در پایه اول آشنایی کلی با کامپیوتر و ایجاد هماهنگی دست با ماوس می باشد.
تکلیف: تمرین مطالب گذشته و کشیدن نقاشی نیاز به ارسال نیست

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شده جهت گرم شدن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت ایجاد حفظ تعادل و هماهنگی حرکتی دو نیمکره راست و چپ
تکلیف: تکلیف ندارند

بازی دبستانی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر.امروز دانش اموزان برای بازی دبستانی به حیاط رفتند و طبق گروه بندی هوس سیستم بازی میوه بازی در جهت تقویت دقت و حس شنوایی و سرعت عمل را انجام دادند.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر فصل چهار کتاب علوم دنیای جانوران،اشنایی با فواید حیوانات،محل زندگی و...تدریس شد.
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت همه عزیزان امروز تکرار و تمرین نشانه ها و ترکیب ها و کلمه نویسی در کلاس با دانش اموزان انجام شد. روانخوانی درس مدرسه از تمامی دانش اموزان پرسیده شد.
تکلیف: صفحه58کتاب کار فارسی در منزل انجام شود. اولیای عزیز لطفا املا از کلمات جدید به دانش اموزان داخل دفتر چهل برگ گفته و نوشته شود. پسرای گلم لطفا تا پایان نشانه ب امشب حتما تکرار و تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. گل پسرای عزیزم صفحات 38 و 39 کتاب نگارش را در کلاس انجام دادند
تکلیف: پسرای عزیزم تکرار و تمرین کلمات و ترکیب ها در منزل فراموش نشود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. گل پسرای عزیزم فردا دفتر املا همراه داشته باشند. فردا املا خواهیم داشت. لطفا املای قبل توسط اولیا امضا و باز خورد نوشته شده باشد. با تشکر

ورزش اول

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: تمرین هماهنگی عصب و عضله ،آموزش قیچی و پروانه

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت صحیح نشستن ، پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پخش انیمیشن کوتاه ( در مورد مستقل و مهربان بودن ، کمک کردن به دیگران )
تکلیف: دانش آموزان تکلیفی ندارند.

آزمایشگاه

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان. امروز با گل پسرای عزیزم به ازمایشگاه رفتیم و در مورد حیواناتی که همراه داشتند صحبت کردیم با دانش اموزان در مورد موجود زنده یا غیرزنده،شکل و اندازه حیوانات،محل زندگی،پوشش بدن،غذای حیوانات و... بحث و گفتگو کردیم.
تکلیف: ندارند
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز یکشنبه 15 آبان ماه، جشن تولد کلیه متولدین آبان ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آبان ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان امیدوارم اول هفته خیلی خوبی را اغاز کرده باشین. امروز گل پسرای عزیزم با صفحه اغازین تم 7،شمارش پنج تایی،اداب تولد رفتن و مهمانی رفتن و..اشنا شدند
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز ارزشیابی مداد قرمز علوم از درس یک تا پایان درس سه در کلاس برگزار شد.
تکلیف: لطفا دانش اموزانی که اسباب بازی حیوان دارند که کوچک باشد و داخل کیفشان جا شود فردا همراه داشته باشند. با تشکر

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان امروز تدریس نشانه جدید(م غیر اخر ،م اخر)با داستان اشنا شدند. از مامان باسلیفه و هنرمند کلاسمون بابت ایجاد انگیزه کمال تشکر را دارم. درس سوم(مدرسه)تدریس شد.کلمات بخش و صداکشی شدند. کتاب کار فارسی صفحات 55و56 در کلاس انجام شد. لطفا درمنزل تکرار و تمرین داشته باشند. اولیای عزیزم در کتاب کار دانش اموزان نامه ای برای جلسه گروهی فردا تحویل دانش اموزان داده شده است.لطفا ان را مشاهده کرده و به ساعت حضورتان توجه داشته باشید. منتظر دیدن تک تک شما عزیزان هستم.
تکلیف: لطفا کلمه نویسی و تکرار و تمرین در منزل حتما انجام شود. روان خوانی درس مدرسه ،فردا از تمامی گل پسران پرسیده میشود. کتاب کارصفحه57 در منزل انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان. کتاب نگارش صفحه 37 در کلاس انجام شد
تکلیف: ندارند.

قرآن اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر لطفا فردا همه عزیزان کتاب قران با داشتن نام و نام خانوادگی همراه داشته باشند. کتاب قران دانش اموزانی که امروز همراهشان بود بنده تحویل گرفتم و داخل کلاس گذاشته شد. سپاس

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: سلام و عرض ادب .تکرار و تمرین سرود ها
تکلیف: دانش آموزان عزیز خواهشمندم برای جلسه آینده متن سرود خوش آمدید را حفظ نمایید ممنون

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان امروز دانش اموزان با مبحث قرینه یابی اشنا شدند. در کلاس همه دانش اموزان با رنگ انگشتی شکل هایی با سلیقه خود قرینه یابی کردند که همه دانش اموزان همراه خود به خانه اوردند.
تکلیف: به مناسبت روز دانش اموز عزیزانم تکلیف ندارند.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان. کتاب کار علوم تصحیح شد و صفحه 35 در کلاس انجام شد.
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز تکرار و تمرین نشانه ها و کلمات مرور شد و همه دانش اموزان پای تابلو املای کلمات را انجام دادند. روان خوانی از همه دانش اموزان پرسیده شد. کتاب کار صفحات 53و54در کلاس انجام شد در دفتر چهل برگ دانش اموزان جدول صداکشی و جدول دوستی کشیده شده است. حتما با کلمات مختلف با دانش اموزان در دفتر چهل برگ تکرار و تمرین شود روز شنبه تدریس نشانه جدید را خواهیم داشت.
تکلیف: تکرار و تمرین ترکیب ها و نشانه ها در دوروز پایانی هفته حتما انجام شود که باعث فراموشی نشود با تشکر

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: سلام و احترام خدمت همه عزیزان کتاب نگارش صفحات 35 و 36 در کلاس انجام شد کتاب نگارش تحویل دانش اموزان داده شد لطفا دانش اموزانی که صفحات گذشته را ناقص انجام دادند در منزل تکمیل کنند و کتاب نگارش روز شنبه همراه همه عزیزانم باشد باتشکر
تکلیف: ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: