فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه173،174 شمارش 9تایی و حل مساله تدریس شد و کتاب ریاضی به اتمام رسید.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: علوم اخرین فصل کتاب، (فصل14) از گذشته تا اینده تدریس شد.دانش اموزان با وسایل روشنایی از گذشته تا به امروز اشنا شدند. کتاب کار علوم صفحه 140،141 انجام شد

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: شعر الفبا همخوانی شد.لطفا در منزل تکرار و تمرین این شعر فراموش نشود.همه دانش اموزان باید این شعر را حفظ کنند.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه261،262 انجام شود. روز شنبه برای تصحیح، کتاب کار همراه دانش اموز باشد.لطفا کتابی صفحه خالی و تکمیل نشده نداشته باشد. پیک ارمغان هفته شماره 30 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش تمرینات دوره ای صفحات 134،135،136،137 انجام شد.کتاب نگارش داخل کلاس می باشد.لطفا دانش اموزانی که کتاب نداشتند تکمیل کنند و روز شنبه کتاب نگارش همراه داشته باشند.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: روز شنبه کتاب فارسی،نگارش،کتاب کار ریاضی همراه دانش اموزان باشد.کتاب فارسی دانش اموزان داخل کلاس است.لطفا دانش اموزان غایب همراه داشته باشند.

مهارت زندگی

مدرس: تاتلاری، فاطمه
فعالیت: جلسات 20 و 21 با موضوعات رفتار دوستانه و ارتباط موثر تدریس شد. 20 دقیقه پایانی کلاس بازی هدفمند در حیاط داشتیم.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه 175 به دانش اموزان توضیح داده شده است.فقط این صفحه زیبا و مرتب انجام شود.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا کتاب ریاضی،کتاب علوم،کتاب کار علوم همراه دانش اموزان باشد. یک فرم نظرسنجی همراه با پاسخ نامه به دانش اموزان تحویل داده شده است.لطفا با مداد سیاه تکمیل بفرمایید.بدون اسیب رساندن به پاسخ نامه و بدون نام (تا نخورد،خیس نشود)فردا همراه دانش اموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: با توجه به روز طرح بدون کیف بچه ها روز شاد و به یاد ماندنی را در کنار هم برگزار کردند.در حیاط به پیک نیک رفتیم و با اسباب بازی هایشان بازی کردند و خوراکی هایشان را میل کردند.شعر الفبا را هم خوانی کردیم.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 260 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه132و133 انجام شد.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی گوسفند و سگ گله و منظره اطراف آن را یاد گرفتند و خودشان حیوانات دیگری را که بلد بودند به محیط اطراف اضافه کردند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: ویدئو کارتونی پلنگ صورتی، توضح در مورد فیلم توسط دانش آموزان، مالیاتی که از گذشته تا به الان از مردم گفته می شود. بیان مفهوم مالیات و مصارف مالیات. -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . و فعالیت کلاسی حل می گردد. -بیان تاثیرهای مختلفی را که مالیات در جامعه دارد . -پخش کارتون مهارت های زندگی و بیان توضیحات در مورد اموال عمومی
تکلیف: فعالیت منزل درس نوزدهم -قصه صوتی رابین هود ( سایت زرافه جادویی ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری) یا - قصه صوتی اسباب بازی و مالیات ( سایت فیدیبو ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ریاضی صفحات 171،172 حل مساله و شمارش اعداد به صورت پنج تا پنج تا و یکی یکی تدریس شد.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا روز بدون کیف می باشد و طرح بدون کیف اجرا خواهد شد.در این طرح از اوردن هرگونه کیف ،لوازم التحریر و کتاب خودداری کنند.یک اسباب بازی کوچک(مثل ماشین یا هواپیماو ...) همراه دانش اموزان باشد..یک زیر انداز کوچک تک نفره مخصوص خود دانش اموز همراه باشد.همه دانش اموزان برای طرح بدون کیف یک بسته پفیلا و یک بسته پاستیل،یک ابمیوه همراه داشته باشند.به غیر از این سه خوراکی،تنقلات برای زنگ تفریحشان فراموش نشود.(باتوجه به خلاقیت خود، این وسایل را به *غیر از کیف* داخل پک یا پلاستیک قرار دهید)

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: تدریس اخرین نشانه کتاب فارسی(ظ) با داستان و شعر انجام شد.کلمات به صورت کدگزاری به دانش اموزان گفته شد. درس 22(پیامبر مهربان)روان خوانی شد.صفحه 106 ببین و بگو انجام شد.شعر پیغمبر ما صفحه 107 خوانده شد.شعر الفبا خوانده شد.کتاب کار فارسی صفحه257و258 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کارفارسی صفحه259 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه131 در کلاس انجام شد.کتاب نگارش و کتاب فارسی و دفتر چهل برگ داخل کلاس می ماند.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی ترکیبی نشسته با چوبک و کاپ گیم جهت هماهنگی عضلات حرکتی با چشم و درک ریتم از طریق قدرت شنوایی بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی بدن با ریتم و هماهنگی حرکات کشش و پرش بدن با هم
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: