فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه 175 به دانش اموزان توضیح داده شده است.فقط این صفحه زیبا و مرتب انجام شود.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا کتاب ریاضی،کتاب علوم،کتاب کار علوم همراه دانش اموزان باشد. یک فرم نظرسنجی همراه با پاسخ نامه به دانش اموزان تحویل داده شده است.لطفا با مداد سیاه تکمیل بفرمایید.بدون اسیب رساندن به پاسخ نامه و بدون نام (تا نخورد،خیس نشود)فردا همراه دانش اموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: با توجه به روز طرح بدون کیف بچه ها روز شاد و به یاد ماندنی را در کنار هم برگزار کردند.در حیاط به پیک نیک رفتیم و با اسباب بازی هایشان بازی کردند و خوراکی هایشان را میل کردند.شعر الفبا را هم خوانی کردیم.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 260 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه132و133 انجام شد.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی گوسفند و سگ گله و منظره اطراف آن را یاد گرفتند و خودشان حیوانات دیگری را که بلد بودند به محیط اطراف اضافه کردند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: ویدئو کارتونی پلنگ صورتی، توضح در مورد فیلم توسط دانش آموزان، مالیاتی که از گذشته تا به الان از مردم گفته می شود. بیان مفهوم مالیات و مصارف مالیات. -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . و فعالیت کلاسی حل می گردد. -بیان تاثیرهای مختلفی را که مالیات در جامعه دارد . -پخش کارتون مهارت های زندگی و بیان توضیحات در مورد اموال عمومی
تکلیف: فعالیت منزل درس نوزدهم -قصه صوتی رابین هود ( سایت زرافه جادویی ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری) یا - قصه صوتی اسباب بازی و مالیات ( سایت فیدیبو ) معرفی شود و دانش آموزان به آن گوش دهند .( اختیاری

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ریاضی صفحات 171،172 حل مساله و شمارش اعداد به صورت پنج تا پنج تا و یکی یکی تدریس شد.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا روز بدون کیف می باشد و طرح بدون کیف اجرا خواهد شد.در این طرح از اوردن هرگونه کیف ،لوازم التحریر و کتاب خودداری کنند.یک اسباب بازی کوچک(مثل ماشین یا هواپیماو ...) همراه دانش اموزان باشد..یک زیر انداز کوچک تک نفره مخصوص خود دانش اموز همراه باشد.همه دانش اموزان برای طرح بدون کیف یک بسته پفیلا و یک بسته پاستیل،یک ابمیوه همراه داشته باشند.به غیر از این سه خوراکی،تنقلات برای زنگ تفریحشان فراموش نشود.(باتوجه به خلاقیت خود، این وسایل را به *غیر از کیف* داخل پک یا پلاستیک قرار دهید)

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: تدریس اخرین نشانه کتاب فارسی(ظ) با داستان و شعر انجام شد.کلمات به صورت کدگزاری به دانش اموزان گفته شد. درس 22(پیامبر مهربان)روان خوانی شد.صفحه 106 ببین و بگو انجام شد.شعر پیغمبر ما صفحه 107 خوانده شد.شعر الفبا خوانده شد.کتاب کار فارسی صفحه257و258 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کارفارسی صفحه259 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه131 در کلاس انجام شد.کتاب نگارش و کتاب فارسی و دفتر چهل برگ داخل کلاس می ماند.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی ترکیبی نشسته با چوبک و کاپ گیم جهت هماهنگی عضلات حرکتی با چشم و درک ریتم از طریق قدرت شنوایی بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی بدن با ریتم و هماهنگی حرکات کشش و پرش بدن با هم
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: روز دوشنبه کتاب ریاضی،فارسی،نگارش،کتاب کار فارسی همراه دانش اموزان باشد.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: علوم درس 13(اهنربای من )تدریس شد.دامش اموزان با کمک اهنربا و گیره ازمایشات و بازی های مختلفی انجام دادند. کتاب کار علوم فصل13 تا پایان صفحه138 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب فارسی صفحه 103 درس ازاد(محل زندگی من)نوشته شد.کتاب کار فارسی صفحه253 در کلاس انجام شد.روان خوانی درس لاک پشت و مرغابی پرسیده شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 255 روان خوانی شود سپس صفحه 256 انجام شود. املا یک صفحه نوشته شود. پیک ارمغان شماره29 انجام شود. در این تعطیلات لطفا تکرار و تمرین فراموش نشود. تا اینجایی که کتاب ها تدریس شده لطفا دانش اموزانی که صفحات ناقص یا انجام نشده دارند را تکمیل کنند و صفحه ای خالی در کتاب هایشان نداشته باشند.هفته اینده کتاب ها کاملا چک می شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 130 با توجه به متن محل زندگی من طرح سوال شد و پاسخ داده شد.
تکلیف: ندارند

مهارت زندگی

مدرس: تاتلاری، فاطمه
فعالیت: سلام و عرض ادب صفحه 44 و 45 با موضوع امانت داری با مشارکت پسران عزیزم تدریس شد. نقاشی خلاقانه با دست در کلاس کشیده شد.
تکلیف: پسران گلم نقاشی های خلاقانه را به دوستان خود امانت دادند و باید هفته آینده ، صحیح و سالم به هم برگردانند و تمرین امانت داری کنند. (لطفا به پسرانم یادآوری کنید).

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا کتاب فارسی،کتاب نگارش ،کتاب علوم،کتاب کار علوم ،کتاب کار فارسی اورده شود.
تکلیف: در صورت داشتن اهنربا در منزل، برای درس علوم فردا دانش اموزان همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: تدریس نشانه غ با داستان انجام شد.داستان مرغابی و لاک پشت در کلاس پخش شد.درس لاک پشت و مرغابی روان خوانی شد.ببین و بگو در کلاس انجام شد.کلمات با نشانه جدید در کلاس نوشته شد. کتاب کار فارسی صفحه 251،252 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 254 انجام شود.املا از کلمات کتاب کار فارسی برای این نشانه گفته شود.فردا روان خوانی درس لاک پشت و‌مرغابی پرسیده می شود.پسرای گلم لطفا متن درس را چندین بار خوانده و مسلط سر کلاس حاضر شوید.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 128،129،130 درکلاس انجام شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: فعالیت نمایش کارتون کار و دستمزد، سوال از دانش آموزان در ارتباط با کارتون، خواندن از روی درس، سوال از دانش آموزان در ارتباط با مفهوم سر برج، معنا حقوق و دستمزد، با توجه به کارتون، حل فعالیت کلاسی با کمک دانش آموزان و بیان نمونه های دیگر، پخش داستان صوتی کاش پول هایم را جمع می کردم به همراه کتاب داستان
تکلیف: حل فعالیت منزل انتهای مبحث درآمد

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ریاضی تم25(صفحه169) جدول اعداد به همراه صفحه170شمارش هشت تایی و حل مساله دو مرحله ای با شکل تدریس شد.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا کتاب فارسی،نگارش، کتاب کار فارسی همراه دانش اموزان باشد.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: املای نشانه ط گفته شد.
تکلیف: از روی هر غلط املایی دو خط در دفتر چهل برگ نوشته شود. املا یک صفحه داخل دفتر چهل برگ نوشته شود.

قرآن اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: قران درس ششم(مدرسه ما)به همراه لوحه ها و پیام قرانی تا پایان صفحه 69تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و عرض ادب و تبریک سال نو خدمت شما بزرگواران ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت عکس العمل سریع و سرعت حرکتی بیشتر همچنین حواس جمع دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارند

هوش و ریاضی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب ریاضی و هوش صفحه 38،40،41،43،43،44،45 الگویابی،جمع و تفریق،دسته بندی و .. در کلاس انجام شد.

بازی دبستانی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: برای تثبیت نشانه ط دانش اموزان به حیاط رفتند و مسابقه طناب بازی را انجام دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: