فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امذوز در کلاس مجازی عدد ها گفته شد سپس دانش اموزان با نی هایی که داشتند عدد را وارد جدول کردند(مرور مبحث یکی، ده تایی) کتاب ریاضی صفحات 104و105 (تقارن،رنگ امیزی،اندازه گیری ) انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحات 108و109 با کمک و همراهی دانش اموزان انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 110 و111 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: درس 11(روز برفی)در کلاس تدریس شد.در مورد روز برفی و پوشش مناسب در این روز صحبت شد.جملات این درس توسط دانش اموزان خوانده شد. کلمات توسط دانش اموزان‌خوانده و بخش شد و به جایگاه نشانه ف تاکید شد. کتاب کار فارسی صفحه145 انجام شد.لطفا این صفحه تکمیل شود. فردا املا تا نشانه گ خواهیم داشت. خوشه انگور لطفا در دفتر املای علوی با 20 دایره کشیده شود.
تکلیف: پسر گلم کتاب کار فارسی صفحه146 انجام شود. فقط روان خوانی صفحه147 تمرین شود. فردا روان خوانی این صفحه پرسیده میشود. املا یک صفحه نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 80 توسط دانش اموزان روان خوانی شد و سپس در کلاس انجام‌شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت دوم از پارت اول اتیکت مکالمه، همراه با پاورپوینت، کشیدن نقاشی ، پخش فیلم، بارش فکری.
تکلیف: بچه ها با دو عروسک خود یک مکالمه انجام دهند و نکات شنونده خوب بودن را در آن نشان دهند.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی مبحث یکی ده تایی ها با داستان و ابزار اموزش داده شد. صفحه 101 دسته بندی اشکال ده تایی انجام شد.با توجه به اعداد و‌اشکال در صفحات 102و 103 کتاب ریاضی دسته بندی ها انجام شد و عدد ها وارد جدول یکی ده تایی شد. دانش اموزان با ابزار یکی ده تایی خودشان اعداد مختلف را در جدول جایگزاری کردند.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: تدریس نشانه جدید (ف غیراخر،اخر)به همراه داستان و فیلم انیمیشنی انجام شد.ترکیب ها گفته شد و کلمات مثال زده شد.نوشتار این نشانه اموزش داده شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات143و 144 انجام شود. یک صفحه املا داخل دفتر چهل برگ نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش 79 در کلاس با همکاری دانش اموزان انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: