فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروین اعتصامی

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ خوانداری همراه با قصه و شعر با هم آغاز صدای( اَ )اشنا شدیم ،سپس دو صفحه از کتاب انجام شد . هم اغاز صدای اَ : اَسب ،اَنار ،اَنگور و....
تکلیف: لطفا هم آغاز صدای( اَ )در منزل تکرار و تمرین شود

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ هوش و خلاقیت ،پسر های عزیزم جدول سودوکو را همراه با بازی و اشکال مختلف یاد گرفتند، سپس صفحات 8 و 9 کتاب را انجام دادیم .

فعالیت

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز به مناسبت روز لبخند پسر های گلم به حیاط رفتند و با رنگ انگشتی، پاستل و مداد رنگی لبخند دوست خود را نقاشی کردند و لذت بردند.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ بازی هدفمند بازی شاد و تمرکزی توپ های تمرکز با هدف تقویت تمرکز و تقویت چشم و دست ها و افزایش مشارکت بچه های عزیز در کارگروهی انجام شد

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ علوم با بهداشت و سلامت بدن آشنا شدیم و با هم در کلاس گفتگو کردیم که در همین راستا یک کلیپ با همین مضمون تماشا کرده و سپس صفحه 12،13،14 کتاب علوم انجام شد.
تکلیف: لطفا برای فردا دوشنبه 17 مهرماه یک عدد اسباب بازی کوچک همراه خود به مدرسه بیاورند. نکته: لطفا بی خطر و بدون باتری باشد

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری با هدف تقویت انگشتان و مچ دست با چند کش پلاستیک کوچک انگشتان خود را ورزش دادیم سپس با رنگ انگشتی یک نقاشی کشیدیم.
تکلیف: لطفا در جهت تقویت انگشتان و‌مچ دست بازی با خمیر بازی در منزل انجام شد. ( ورز دادن خمیر در دست، شکل دادن به آن با انگشتان)

ماهرشو

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ ماهرشو جداسازی حبوبات از هم را انجام دادیم. که با دقت و تمرکز بین حبوبات گشتند و از روی رنگ و شکل آنها را جدا کردند و هدف از آن تقویت مهارت دیداری و دقت در کودکان است. با برداشتن دونه به دونه حبوبات و انداختن آنها در بطری انگشتان دست تقویت می‌شود و تقویت مهارت حرکتی ظریف در آینده به مداد دست گرفتن کودکان بسیار کمک می‌کند.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: وارم آپ در قالب بازی(حواس شنوایی، دقت و تمرکز) کار با چوبک(هماهنگی چشم و دست، تقویت عضلات پشت)

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی پسرهای گلم با مفهوم جلو،پشت _ بزرگ، کوچک_باریک،پهن آشنا شدند وصفحات 14 و 15 کتاب انجام شد
تکلیف: لطفا برای فردا داخل یک ظرف کوچک مقدار عدس، لوبیا، نخود ریخته و برای فردا همراه پسرهای گلم باشد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ خوانداری صفحات 7 و 8و9 کتاب انجام شد. تکرار و تمرین هم اغاز و هم پایان صدای(آ) در قالب بازی و دیدن تصاویر به صورت عینی انجام شد و توانستند هم اغاز و هم پایان را در صداها تشخیص داده و بیان کنند
تکلیف: تکلیف : لطفا در طول هفته هم اغاز و هم پایان در صداها با دانش آموزان تکرار و تمرین شود لطفا کتاب خوانداری سیمی شود و تا روز دوشنبه پسر های گلم همراه خود به مدرسه بیاورند

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب مهارت خودیاری (پوشیدن لباس، بستن دکمه) به صورت مسابقه تمرین شد. مهارت ها و وظایف شخصی مثل استفاده از سرویس بهداشتی، آویزان کردن لباس، پوشیدن لباس و... بررسی شد.
تکلیف: لطفا با دلبندانم بستن دکمه را تمرین کنید. لطفا صبح ها با حضور شما لباس رو خودشون به تن کنند.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ آسمانه شعر حافظ به پسرهای گلم آموزش داده شد لطفا بیت دوم در منزل تکرار و تمرین شود. «حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست که آشنا سخن آشنا نگه دارد»
تکلیف: تکلیف نداریم

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ علوم صفحات 10 و 11 کتاب انجام شد و بچه های عزیز با اعضای درونی بدن آشنا شدند.به ازمایشگاه رفتیم و ماکت اناتومی اعضای بدن را از نزدیک مشاهده کردیم
تکلیف: در کیف پسرهای عزیزم یک دست برچسبی قرار دارد که مربوط به فعالیت دانش آموزان در منزل می‌باشد. لطفا تعدادی نی پلاستیکی را به انداره‌های 1/5 سانتی متر ببرید نی‌ها را به الگو وصل نمایید کاموا هارا از وسط نی‌ها رد کنید. با کشیدن هر نخ چه اتفاقی می‌افتد؟ سازه‌ی خود را به کلاس بیاور تا با دوستانت گفتگو کنید.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از شکل دایره 4 حیوان شیر ،زنبور ،کفشدوزک ،کرم را یاد گرفتند و کشیدند و با مدادرنگی رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا از هفته آینده تا آخر سال دانش آموزان همیشه دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنون

ضریب هوشی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ ضریب هوشی در جهت تقویت حافظه دیداری و دقت و تمرکز یک بازی در همین راستا با چیدمان رنگ های مختلف انجام گرفت
تکلیف: پسر گلم ارمغان شماره 1 را در منزل انجام داده و روز شنبه همراه خود به مدرسه بیاور.

دستان توانا

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ دستان توانمند با همراهی پسرهای گلم و با توجه به آموزش های داده شده و تا زدن برگه در جهان مختلف، توانستند یک نهنگ با روش اوریگامی( کاغذ و تا) در جهت تقویت عضلات دست و انگشتان، دقت و تمرکز و هماهنگی چشم و دست بسازند.

آزمایشگاه

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک آزمایش( فرار میکروب‌ها) را با هدف آشنایی با بهداشت فردی و شناخت انواع میکروب‌ها و دوری از آنها انجام دادیم. وسایل مورد نیاز آزمایش: کاسه، آب، اکلیل، مایع ظرف‌شویی

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ خوانداری ،پسر های گلم با هم آغاز و هم پایان صدای( آ ) اشنا شدند و قصه آن را شنیدند و سپس با بازی به صورت شنیداری صدای آ را در کلمات تکرار و تمرین کردیم . مثال :بچه ها باید هر جا صدای آ میشنیدند دست میزدند . هم آغاز مانند :آلبالو ،آتش ،آب،آژیر هم پایان :پا ،عصا ،طلا

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ هوش و خلاقیت پسر های گلم با مبحث الگویابی اشنا شدند ،سپس با بازی و اشکال مختلف آن را تکرار و تمرین کردیم و در اخر دوصفحه از کتاب هوش انجام شد .
تکلیف: پسر گلم با عدس و لوبیا یک الگو تکرار شونده بساز و با خودت به کلاس بیاور . مثال :لوبیا .عدس .لوبیا .عدس و......

فعالیت

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ فعالیت مناسبتی در مورد روز اتشنشان و شماره اتش نشانی و تماس در صورت نیاز با کودکان گفتگو کردیم و سپس کار برگ روز اتشنشان انجام شد .
تکلیف: تکلیف نداریم

بازی‌های تمرکزی

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ بازی هدفمند ،بازی حلقه های چالشی با هدف تقویت حافظه وتقویت عضلات درشت بدن در حیاط به صورت فعالیت گروهی انجام شد .
تکلیف: تکلیف نداریم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: