فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون ریاضی : الگویابی ( منظم و نامنظم ) مرور و تمرین شد. الگویابی به صورت اشکال هندسی تکرار وتمرین شد. جمع و تفریق فرآیندی همراه با شکل مرور شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: روانخوانی درس هنرمند تمرین شد.

املا دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: املا: از درس هنرمند و زیارت املا گفته شد. مخالف و هم معنی در املا تمرین شد.
تکلیف: پسرای خوبم تکلیف : انجام ارمغان شماره 14. کاربرگ بارگذاری شده در گروه بله انجام شود. آخر هفته خوبی داشته باشید.

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... آموزش کاردستی گل و گلدان .... ساخت اوریگامی گل

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: سلام و روز بخیر خدمتتون. ریاضی مرور و تکرار اعداد سه رقمی کار با سکه آموزشی ساختن اعداد و قرار دادن در جدول ارزش مکانی یاد گیری باز شده اعداد سه رقمی انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم : مرور فصل انجام شد. پیدایش شب و روز . پیدایش فصل ها منابع نور طبیعی و مصنوعی تکرار و تمرین شد .

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی : روانخوانی درس دوستان ما و درس از همه مهربان تر انجام شد. کلمات مخالف و هم معنی پرسیده شد و در دفتر یادداشت شد.
تکلیف: تکلیف : پسرای گلم کاربرگ فارسی و ریاضی که در گروه بله بارگذاری شده را لطفاً انجام دهید.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه آموزشی، دانش‌آموزان با مفاهیم اولیه و کاربردهای هوش مصنوعی آشنا شدند. کلاس با معرفی هوش مصنوعی آغاز شد و سپس به بررسی نمونه‌های ساده و جذاب از عملکرد هوش مصنوعی در زندگی روزمره پرداختیم. آشنایی با مفهوم هوش مصنوعی و اینکه چگونه ماشین‌ها می‌توانند مانند انسان یاد بگیرند و تصمیم‌گیری کنند. مثال‌هایی از کاربردهای روزمره استفاده هوش مصنوعی در تلفن همراه، بازی‌ها و جستجوهای اینترنتی به عنوان تمرین عملی دانش‌آموزان با فعالیت‌های تعاملی در مطالب ارائه شده، تجربه‌ای مستقیم از کار با ابزارهای هوش مصنوعی داشتند. بچه‌ها با اشتیاق فراوان پرسش‌های خود را مطرح کردند و علاقه‌مندی زیادی نسبت به ادامه یادگیری در این حوزه نشان دادند. این جلسه نه تنها فرصتی برای یادگیری فناوری‌های نوین بود، بلکه باعث شد دانش‌آموزان با نگاهی خلاقانه و آینده‌نگر به دنیای علم و فناوری بنگرند.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون ریاضی : تدریس مرور فصل کامل شد . تکرار و تمرین و ساخت اعداد سه رقمی با کارت و رقم . کتاب کار ریاضی صفحه 98 کامل شد. کاربرگ مرور فصل اول و دوم تمرین شد.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم : تکرار و تمرین دوره انجام شد کاربرگ مرور فصل انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: روانخوانی درس هنرمند انجام شد. لغات یک نقطه و بی نقطه از متن درس پیدا و نوشته شد.
تکلیف: تکلیف : مخالف و هم معنی کلمات زیر را بنویس. کلمات هم معنی= داخل. چلچراغ. جمعیت. مقداری. کلمات مخالف. سالم. حرف زدن. داخل. زیر. از متن درس هنرمند کلمات 4 نقطه را پیدا کن و جمله سازی کن . از عدد 250 تا 300 به رقم و حروف پنج تا پنج تا بنویس.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه کپی و کات کردن و انتخاب قسمتی از متن در قالب تایپ درس دهم فارسی آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: پاییز هزار رنگ می‌رود و زمستان سپید رنگ از راه می‌رسد و در این میان شبی است بلند به بلندای یک فرهنگ آئینی رنگارنگ به سان پاییز و درون مایه‌ای سپید به رنگ زمستان شب یلدا، شب کنار هم بودن‌ها بر شما مبارک عرض سلام و احترام خدمتتون درس ریاضی تکرار و مرور فصل اول و دوم انجام شد. جشن یلدا برگزار شد.
تکلیف: عزیزای دلم امشب زیباترین شب سال هست امیدوارم خیلی بهتون خوش بگذره از خدا می‌خوام عمرتون صد شب یلدا باشه تکلیف ندارین گل پسرای من .

ورزش دوم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن کلاس تشکیل نشد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن یلدا کلاس اتیکت برگزار نشد .

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی : مرور فصل اول ریاضی به صورت کاربرگ انجام شد. تکرار دسته های ده تایی و عدد نویسی همراه با حروف نویسی. تکرار و تمرین ساعت انجام گرفته شد. تدریس تا پایان مرور فصل انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم: حل کاربرگ و مرور فصل یک و دو در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی : مرور درس اول و دوم فارسی روانخوانی درس اول و دوم انجام شد. مخالف و هم معنی در دفتر نوشته و پرسش و پاسخ انجام شد. درس هنرمند: تدریس و کلمات با ارزش املایی مشخص شد.
تکلیف: تکلیف: دو مرتبه از روی کلمات مهم درس هنرمند بنویس. با 5 تا کلمه در درس هنرمند جمله سازی انجام شود. از عدد 200 تا 250 به رقم و حروف نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: سلام و روز بخیر خدمتتون. قرآن تا پایان صفحه 33 کامل شد.

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام..... ساخت کارت تبریک یلدا ..... سپس زیبانویسی داخل کارت ....

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: «سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس یازدهم تدریس شد و فعالیت کلاسی با مشارکت خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مرتبط با درس در کلاس پخش شد. با سپاس»
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود با سپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: ناخن جویدن در کودکان: دلایل و راهکارهای عملی چرا کودکان ناخن می‌جوند؟ ناخن جویدن (اونیکوفاژی) یکی از شایع‌ترین عادات رفتاری در کودکان است که معمولاً از 4-5 سالگی شروع شده و ممکن است تا نوجوانی ادامه یابد: علل احتمالی: استرس و اضطراب (مشاجرات خانوادگی، فشار تحصیلی، تغییرات زندگی) تقلید از دیگران خستگی یا بی‌حوصلگی نیاز به تخلیه تنش‌های درونی راهکارهای کاربردی برای والدین 1. برخورد آرام و غیرمستقیم هرگز کودک را به خاطر ناخن جویدن سرزنش یا تحقیر نکنید توجه منفی می‌تواند رفتار را تشدید کند 2. کاهش استرس محیط خانه را آرام نگه دارید زمان‌های استرس‌زا را شناسایی و مدیریت کنید تکنیک‌های آرام‌سازی مثل تنفس عمیق را آموزش دهید 3. جایگزین‌سازی یک شیء جایگزین مثل توپ استرس ( فیجت ) یا اسباب‌بازی فشاری در اختیارش بگذارید و در هنگام تماشای تلویزیون یا مواقع بی‌حوصلگی، به او بدهید تا دستهایش مشغول شود . 4. مشغول نگه‌داشتن دست‌ها فعالیت‌های هنری با استفاده از دست‌ها (خمیربازی، نقاشی، ساختن سازی) بازی با اسباب‌بازی‌هایی که نیاز به دست‌کاری دارند 5. تشویق و پاداش سیستم پاداش برای روزهایی که ناخن نمی‌جود ایجاد کنید پیشرفت را تحسین کنید (حتی اگر کوچک باشد) 6. مراقبت از ناخن‌ها ناخن‌های کودک را کوتاه نگه دارید برای دختران لاک زدن (حتی بی‌رنگ) ممکن است کمک‌کننده باشد چه زمانی نگران باشیم؟ اگر ناخن جویدن: منجر به خونریزی یا عفونت شود همراه با سایر علائم اضطراب باشد باعث انزوا یا اجتناب از فعالیت‌ها شود پس از مدتی استفاده از راهکارها بهبود نیابد یادآوری مهم: در بیشتر موارد، ناخن جویدن با افزایش سن و رشد مهارت‌های مقابله‌ای کاهش می‌یابد. صبر و درک والدین کلید اصلی کمک به کودک است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: