فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون ریاضی صفحه 44 سوال 1 و 2 انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: روانخوانی درس دوستان ما انجام شد. املای کلاسی در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: تکلیف: لطفا املاهای کلاسی را برای من ارسال بفرمایید. انجام ارمغان شماره 10 . کتاب کار ریاضی صفحه 59 انجام شود. عزیزانم خیلی مواظب خودتون باشید پسرای خوبم آخر هفته خوبی داشته باشید.

نگارش دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: نگارش : ادامه درس دوستان ما کامل شد.

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... مبحث کلاژ تلفیقی ... آموزش اریگامی گربه ...سپس رنگ آمیزی ...

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: تدریس صفحات41 و 42 و 43 انجام شد.
تکلیف: صفحه 41 کتاب ریاضی قسمت تانگرام ( روابط بین شکل ها ) از انتهای کتاب ریاضی بریده و روی برگه شکل دلخواه را بچسبانید. انجام کتاب کار ریاضی صفحه 57 و 58 انجام شود.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: علوم : پخش فیلم فندق پیام رمز را پیدا کن . پرسش و پاسخ درس علوم انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: انجام کتاب نگارش صفحه 47 و48 .

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه صفحات 36 تا 40 کتاب تدریس شد. پسرهای گلم این درس مجدد در اولین جلسه حضوری آموزش داده خواهد شد.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. ریاضی تدریس صفحه 40 کتاب ریاضی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: روانخوانی درس دوستان ما انجام شد. تکلیف: از لغات مهم درس دوستان ما از هر کدام دو مرتبه بنویس ( یک مرتبه داخل دفتر مشق و یک مرتبه برای بانک کلمات نوشته و داخل بانک کلمات بینداز) یک املا از درس دوستان ما خودت بنویس . یک املا به مامان و بابا بگو از بانک کلمات. انجام کتاب کار ریاضی صفحه 55 و 56.

ورزش دوم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن و اجرای تمرینات (انعطاف پذیری)و در آخر بازی فوتبال خواشمندم که به دانش آموزان بفرمایین سر زنگ ورزش با لباس مناسب حاضر شوند

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا مرور آموزش ها با نشانه گذاری بر روی تخته و سوال از دانش آموزان

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد ( درجه صدا ) .

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی فعالیت: ورود به فصل سوم ریاضی ( اشکال هندسی )

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: تدریس درس علوم فصل پنجم پیام رمز را پیدا کن گفتگو درباره صداهای مختلف صدای نازک و صدای کلفت. صحبت شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فعالیت : فارسی : انجام کتاب نگارش ادامه درس کوشا و نوشا کامل شد.
تکلیف: تکلیف : انجام کتاب کار ریاضی از صفحه 49 تا 51 کامل شود . کاربرگ تلفیقی تقارن و فارسی ارائه شده انجام شود . با تشکر.

قرآن دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: آذر که می‌رسد، هوا بوی زمستان می‌گیرد، دل آدم‌ها گرم‌تر می‌شود و خاطره‌ها روشن‌تر. آذر ماهِ شمع و باران، ماهِ قدم‌هایی که آرام‌تر برداشته می‌شود تا جهان کمی مهربان‌تر شود. عرض سلام و ارادت خدمت شما اولیای عزیز قرآن : در این بخش درس پنجم قرآن تدریس شد آشنایی با سوره ناس و سوره فلق .

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... طراحی و رنگ آمیزی نقاشی با موضوع وسیله نقلیه .... به همراه فضاسازی مرتبط ....

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، به اطلاع می‌رساند درس هفتم امروز تدریس شد. همچنین کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شده است. فعالیت‌های کلاسی نیز مطابق برنامه انجام گردید. با سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس انجام شود سپاس از همراهیتون.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: