1403/08/15
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام.
ایجاد انگیزه درس چغندر پر برکت.
قرآن دوم
سپاس گزار، زهرا
1- روخوانی دروس
2- تکرار و تمرین قواعد قرآنی
3- روخوانی و تمرین صفحه ی 14
نکته :
*هر دانش آموزی* که امکان انجام دست ورزی حیوانات شب زیست یا آوردن وسایل مربوط به شغل های شب کار را دارد برای روز چهارشنبه ابزار های مورد نیاز به مدرسه آورده شود.
روخوانی صفحات تدریس شده(صفحه ی 14 تا 4)
هنر دوم
حاجی پور، رائیکا
اتمام نقاشی زرافه تکنیک پاستل روغنی
استفاده از اشکال هندسی در نقاشی
لطفا در جلسه آینده پاستل روغنی 24 رنگ آریا مدل آرتیست همراه دانش آموزان باشد
ورزش دوم
دباغیان، کیارش
بازی گرگ و خرگوش(هدف سرگرمی،توانایی در چابکی)،بازی زوو،فوتبال
هوش و ریاضی
سپاس گزار، زهرا
انجام صفحه ی 14
1- کتاب هوش، صفحه 14 تصحیح و به دانش آموزان تحویل داده شد .
2- کتاب نگارش جهت چک شدن به آموزگار تحویل داده شد.
تکرار و تمرین صفحات انجام شده .
1403/08/14
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام.
1- تدریس حل مسئله با راهبرد الگوسازی
2- انجام تمرین شماره 1 صفحه ی 26 از کتاب ریاضی
3-انجام صفحه ی 37 از کتاب کار ریاضی
نکته :
1- با توجه به حجم پایین تکالیف(بنا بر شرایط مطلوب آموزشی دانش آموزان) و همراه نداشتن کتاب های کار لطفا زمان بیشتری برای مطالعه ی دروس توسط دانش آموزان گذاشته شود .
.
انجام الگویابی کن صفحه ی 26 از کتاب ریاضی
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1- پرسش و پاسخ گروهی
2- رفع اشکال دروس
3- گفت و گوی آموزشی درباره ی حیوانات شب زی
1- برای روز چهارشنبه ابزارهای مربوط به شغل های شب کار(پزشک ، پرستار ، اتس نشان) و کاردستی حیوانات شب زی توسط دانش آموزانی آورده شود.
2- در صورت نداشتن وسایل خواسته شده ،نیاز به خرید آیتم های بالا نیست و در امکان از وسایل موجود یا دست ساز یا امانت استفاده و آورده شود..
2-مطالعه ی دروس
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
نکته:
دفتر دیکته ی دانش آموزان تحویل داده شد .
1- برای روز *سه شنبه* لطفا دو عدد چغندر خام به همراه دو عدد بشقاب یکبار مصرف و چاقو و چنگال یکبار مصرف توسط دانش آموزان آورده شود.
2- دیکته ی شب از درس ستایش تا مسجد محله ی ما (کلمه های سخت توسط خود دانش آموزان انتخاب و نوشته شود )
3-دفتر مشق چهارشنبه آورده شود.
مهارت زندگی
خدیوی، نفیسه سادات
با سلام
آموزش درس احترام به ویژگی های خود و دیگران تا آخر ص 19
با سلام
دو صفحه 18و19خوانده شود و تمرین ص19 حل شود
بازی استراتژیک
ناظریان، منا
با یک بازی گروهی دویدنی گرم کردیم و کلاس را با یک بازی تمرکزی سرعتی ادامه دادیم. در پایان کلاس با چتر شادی یک بازی هیجانی انجام دادیم.
1403/08/13
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
با عرض ادب .
انجام صفحه ی 30 و 29 از کتاب کار فارسی
کتاب کار فارسی تحویل آموزگار داده شد.
1- مطالعه ی دروس روز دوشنبه
2- دانش آموزانی که امروز غایب بودند تمرین های صفحه ی 30 و 29 از کتاب فارسی را انجام داده و کتاب خود را فردا بیاورند.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
برگزاری جشن روز دانش آموز
1403/08/12
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-تکرار و تمرین جمع و تفریق جدولی
2-آموزش جمع های دوقلو (از اعداد شبیه به یکدیگر و مشابه به عنوان اعداد دوقلو یاد
می شود)
2-انجام کار در کلاس صفحه ی 25
3-انجام سوال 1 صفحه ی 25
سوال 3 و 2 از صفحه ی 25 انجام شود.
نکته :
* برای حل مسئله از راهبرد رسم شکل استفاده شود
* جلونویسی برای مسئله های ریاضی نوشته شود .
* به تمیزی نوشتار برای انجام تکالیف دقت شود.
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1- پرسش و پاسخ
2- پایان تدریس درس زندگی ما و گردش زمین 1
3-مشخص کردن نکات مهم صفحه ی 29
مطالعه دروس
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
با عرض احترام.
1-پرسش و پاسخ
2-رفع اشکال مباحث تدریس شده
3- تدریس بیاموز و بگو درس خرس کوچولو
4-مشخص کردن نکات مهم بیاموز و بگو صفحه ی 20 و 19
5-انجام صفحه ی 28 از کتاب نگارش
نکته :
فعالیت اموزشی درس چغندر پر برکت به روز سه شنبه موکول خواهد شد.
دفتر مشق دانش آموزان تصحیح و تحویل داده شد (به نکات خواسته شده توجه شود)
1- انجام حالا تو بگو صفحه ی 20 از کتاب فارسی
2- مطالعه ی واژه سازی و بیاموز و بگو درس کتاب خانه ی کلاس ما تا درس خرس کوچولو
3-انجام صفحه ی 30 و 29 از کتاب نگارش
املا دوم
سپاس گزار، زهرا
برگزاری املا (ساخت جمله ی سوال و خبری)
نکته:
دفتر دیکته جهت تصحیح از دانش آموزان تحویل گرفته شد .
زیبانویسی
حاجی پور، رائیکا
تدریس صفحه 18 حرف واو
کلمات صفحه 18 از هر کدام 3 عدد در دفتر
1403/08/09
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام.
1- تدریس جمع و تفریق جدولی
2-انجام صفحه ی 24
3-انجام سوال 12 و 8 از کتاب کار ریاضی
تکرار و تمرین فصل اول و دوم
انجام ارمغان هفته
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
انجام آزمایش تشخیص دما با استفاده از دماسنج .
مطالعه ی دروس
هدیههای آسمان دوم
سپاس گزار، زهرا
پرسش و پاسخ
تدریس درس 5 تا صفحه ی 26
مشخص کردن نکات مهم صفحه ی 26
سوالات :
1- موذن کیست ؟
2- معنای الله اکبر چیست ؟
3- با شنیدن صدای اذان چه کاری باید انجام دهیم؟
4- اولین قدم برای نماز خواندن چیست؟
نکته: پاسخ سوالات فوق در کتاب دانش آموزان (درس 5) مشخص شده است.
1-سوالات درس 5 داخل کتاب هدیه ،در درس مربوطه نوشته شود.
2-مطالعه ی درس 5 تا 1
رایانه
زارعی، پریسا
تدریس مبحث Left to right و Right to left و همچنین مبحث حاشیه گذاری در نرم افزار Word
فایلی ایجاد کرده حاشیه ای 2 خطی با رنگ سبز و خطی به فارسی از راست به چپ و خطی دیگر انگلیسی از چپ به راست ایجاد کنید.
شطرنج
جعفر پور، کیمیا
مهره ی اسب آموزش داده شد.
تمرینات مربوطه انجام شد.