فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Flyers 1

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 10 کتاب درسی تدریس شد . دانش اموزان با استفاده از صفت های تدریس شده ،همکلاسی خود را توصیف کردند . و با انجام بازی pass the ball بطور رندوم در رابطه با خصوصیات همکلاسی های خود صحبت کردند .
تکلیف: صفحه اول کتاب داستان خوانده شود و مترادف کلمات جدید نوشته شود . خلاصه نویسی در برگه A4 انجام شود .روز 4 شنبه دانش آموزان راجع به کتاب داستان باید صحبت بکنند .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان با organ های بدن آشنا شدند. در رابطه با قلب مفصل صحبت شد. صفحه 7 مرور شد. صفحه 9 تدریس شد.
تکلیف: از مطالب صفحات 7 و 9 پرسش خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: مبحث present perfect تدریس شد . با استفاده از تصویر دانش آموزان جمله مناسب درباره آن تصویر نوشتند و از گرامر جدید استفاده کردند . تمرین صفحه 9 انجام شد . با انجام simple substitation drill گرامر تدریس شده تمرین و تکرار شد .
تکلیف: با استفاده از گرامر present perfect 10 جمله در دفتر نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 7 کتاب body organs تدریس شد. دانش آموزان با تعدادی از ارگان های داخلی بدن آشنا شدند.
تکلیف: صفحه 7 کتاب مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: شخصیت های کتاب معرفی شدند . دانش آموزان راجع به ویدئویی که در تعطیلات دیده بودند صحبت کردند . با استفاده از تصویر 2 تا از دانش آموران کلاس مبحث جدید تدریس شد . دانش آموزان با استفاده از good at, keen on ,crazy about ,scared of جمله نوشتند . کلمات جدید با استفاده از تصویر تدریس شدند.
تکلیف: دفتر زبان همراه دانش آموزان باشد . در دفتر با عبارات زیر جمله نوشته شود. Good at , keen on , fond of ,crazy about ,scared of

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: جلیه اشنایی با اتنش اموزان انجام شد.خواندن اعداد 7 رقمی و 8 رقمی تدریس و مرور شد.
فعالیت: امروز کلاس زبان نداشتیم.
توضیح: دانش آموزان عزیز یکی از موارد زیر را حتما به زبان انگلیسی ببینند و خلاصه ای از آن را در دفتر خود بنویسند. روز شنبه از دانش آموزان خواسته خواهد شد که در مورد چیزی که تماشا کرده اند در کلاس صحبت کنند. یک انیمیشن به زبان انگلیسی یک برنامه مستند به زبان انگلیسی اخبار به زبان انگلیسی

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه6 و 7 کتاب ODI5 تدریس شد . با انجام بازی Fill the blanksمطللب مرور شد و روی مهارتهای لیسنینگ و رایتینگ دانش آموزان با انجام فعالیت transcript انجام شد.
تکلیف: با توجه به مطالبی که در کلاس تدریس شد دانش آموزان برای ارائه مطالب آماده‌باشند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: