فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: پاشنا، پرستو
فعالیت: سلام روزتون بخیر امروز همراه با دانش آموزان درس 7 را کامل دوره کردیم و workbook درس 7 را سر کلاس کامل کردیم همراه با تمرین و تکرار و ویدئو های آموزشی
تکلیف: لطفا درس 7 را تمرین و تکرار داشته باشند تا فراموش نکنند.

زبان انگلیسی

مدرس: پاشنا، پرستو
فعالیت: سلام روز بخیر ، خسته نباشید امروز با دانش آموزان صفحات 56 و 57 کتاب کار شد همراه با ویدئو های آموزشی و تمرین و تکرار لطفا در منزل هم تمرین و تکرار فراموش نشود .
تکلیف: والدین گرامی لطفا برای بچه ها دفتر زبان انگلیسی تهیه کنید و با خودشون به کلاس بیاورند و در منزل درس 7 کتاب رو بخونند و دوره داشته باشند تشکر .

زبان انگلیسی

مدرس: پاشنا، پرستو
فعالیت: سلام و روز بخیر امروز به دانش آموزان درس جدید داده شد همراه با فیلم های آموزشی و تمرین و تکرار و همچنین تمرین نوشتاری در دفتر لطفا کلماتی که داخل دفتر آن ها نوشته شده است رو با دانش آموزان تمرین و تکرار کنید سپاس .
تکلیف: والدین گرامی لطفا دانش آموزان تکالیفی که در دفترشان سر مشق داده شده را تکمیل کنند و تمرین داشته باشند و همچنین لطفا برای همه دانش آموزان دفتر زبان انگلیسی یا 2 خط یا 3 خط (فرقی ندارد) تهیه کنید با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: پاشنا، پرستو
فعالیت: با سلام و خسته نباشید برای جلسه اول ابتدا دانش اموزان هر یک خود را معرفی کردند و بعد یک ویدئو کوتاه پخش شد سپس با لغات درس جدید (درس 7) آشنا شدند و 2 صفحه اول درس در کلاس تدریس شد . و حروف درس جدید را داخل دفتر خود به صورت سر مشق نوشتند .
تکلیف: دانش آموزان لغات درس جدید را در دفتر تمرین کرده و به خاطر بسپارند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: