فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز کتاب جدید pencil control را دریافت کردند. صفحه 6 و 7 از کتاب مذکور انجام شد. امروز دو خط موازی داشتیم که سگ را به استخوان وصل میکرد و ما باید in the middle of that حرکت میکردیم.
تکلیف: مرور کلمات گذشته انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: به دلیل برگزاری اردوی سیرک کلاس تشکیل نشد.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز کلمات قلبheart,مستطیل rectangle,مثلثtriangle,را آموزش دیدند. مکالمه صفحه 22 نیز تدریس شد. همچنین کاربرگ مربوطه را انجام دادیم.
تکلیف: کلمات جدید مرور گردد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس math برای تقویت حواس پسرهای گل یک بازی ببین و پیدا کن انجام دادیم به این صورت که دانش آموزان باید اشکال مختلف را در تصویر پیدا کرده و رنگ آمیزی کنند .
تکلیف: تکلیف نداریم

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز رنگهای صفحه 22 کتاب picture dictionary را یاد گرفتند و همچنینshapes(circle,square) به آنها تدریس گردید.
تکلیف: رنگهای صفحه 22 کتاب مرور شود و اشکال دایره و مربع تمرین گردد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز پسرهای گل با مفاهیم living things به معنی موجودات زنده و non living things به معنی موجودات غیر زنده آشنا شدند ، همچنین یک بازی با این موضوع در کلاس انجام دادیم .
تکلیف: تکلیف نداریم

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: کلاس امروز به صورت آنلاین تشکیل شد،شعرهای گذشته تکرار و تمرین شد. ادامه دعای پیش از غذا تدریس شد و همچنین کلماتclassroom objects توسط powerpoint مرور گردید. مکالمه پایان درس7 که pass the glue می باشد نیز تمرین شد.
تکلیف: صفحات 20 و 21 در منزل تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: