فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 12

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز درس شماره 22 کلمات chicken, fish,steak,rice, noodles,vegetables را یادگرفتند. همچنین We have three meals :breakfast ,lunch, dinner Song جدید تمرین شد. گروهی پرسش و پاسخ داشتیم.
تکلیف: اپیزود بیست و دوم https://aparat.com/v/eoEXn

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش حیوانات اهلی و وحشی از کتاب مرور شد فعالیت کلاسی مرتبط انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم در منزل جملات زیر را تمرین کنند: The cat is a domestic animal The horse is a domestic animal The tiger is a wild animal The lion is a wild animal

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز صفحات 73.74.75 از کتاب pencil control را انجام دادند، song جدید هم کار شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
تکلیف: اپیزود کارتون : https://aparat.com/v/sJF8Y

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز تمامی جملات مرتبط با بخش حواس پنج گانه و اعضای بدن از دانش آموزان عزیزم پرسیده شد و مجددا این بخش از کتاب در کلاس مرور شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز درس شماره 21 کتاب picture dictionary را یادگرفتند. کاردستی و نقاشی های انجام شده آنها بررسی شد و در مورد آنها انگلیسی توضیح دادند.
تکلیف: https://aparat.com/v/NBAil

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش inside و outside از‌کتاب math مرور شد. فعالیت کلاسی مربوطه انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم در منزل یک نقاشی مرتبط با inside و outside کشیده و روز شنبه همراه خود بیاورند(کشیدن نقاشی اجبار میباشد)

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز با فصول چهارگانه آشنا شدند و با حرکت دست آن را نمایش میدهند. Spring,summer,fall,winter همچنین حالت گرم و سرد تدریس شد. Hot and cold weather درس شماره 21 از کتاب picture dictionary کلمات 1 تا 5 تدریس شد و دانش آموزان متوجه شدند که دخترها چه لباس هایی میپوشند و پسرها چه لباس هایی به تن میکنند و برخی نیز مشترک هستند. کتاب pencil control صفحات 72،73 انجام شد.
تکلیف: برای فردا یک نقاشی یا کاردستی که فصول چهارگانه در آن باشدو لباس های مربوط به روزهای تابستانی بر تن یک پسر و یک دختر را طراحی نمایند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: