فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 12

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان صفحات 52،53 کتاب pencil control را انجام دادند و فیلم جدید مربوط به درس گذشته را تماشا کردند.
تکلیف: https://aparat.com/v/ZVKgE

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش آخر morning routine تدریس شد فعالیت کلاسی مربوطه انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم در منزل جملات زیر را تمرین کنند: I get dressed I go to school I take my bag I have breakfast

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز درس شماره 16 living room از کتاب picture dictionary را به طور کامل یاد گرفتند و نقاشی های کشیده آنها جمع آوری و کلمات جدید مرور شد.
تکلیف: کلمات جدید تمرین شود. اپیزود ششم کارتون https://www.aparat.com/v/YIgVm

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش مربع و همچنین بخش اعداد 1 تا 5 از کتاب مرور شد. فعالیت کلاسی مربوطه انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای جلسه آینده تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز درس شماره 16 از کتابpicture dictionary و مفهوم اتاق living room و کلمات زیر را یاد گرفتند: Sofa,tv,telephone, clock
تکلیف: برای فردا یک اتاق living room با وسایل کشیده و رنگ آمیزی کرده و به مدرسه بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز شعرهای مربوط به درس جدید و همچنین فیلم مربوط را نگاه کرده و نقاشی آن را کشیدند.
تکلیف: https://www.aparat.com/v/HvItd

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش morning routine مرور شد. جملات مربوط به این بخش از کتاب تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای جلسه آینده صفحه 23 را تکمیل کرده و جملات آن را حفظ کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز صفحات 48 تا 51 کتاب pencil control را تکمیل نمودند.
تکلیف: تکلیف نداریم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش مربع (square) از کتاب تدریس شد. فعالیت کلاسی مربوطه صورت گرفت.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای روز چهارشنبه یک کاردستی با square آماده کرده همراه خود بیاورند این کاردستی می تواند یک تصویر درست شده با مربع یا نقاشی مرتبط با آن باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: