فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس مرور شد. گرامر going to در کلاس مرور شد. صفحه 55 تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 51 حل شود. متن صفحه 55 چندین بار با دقت گوش داده شود و روان خوانده شود. https://www.aparat.com/v/vmbWY

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس مرور شد. گرامر going to در کلاس بیان شد. دانش آموزان با انجام فعالیت های متنوع نحوه استفاده از گرامر going to برای زمان آینده را آموزش دیدند.
تکلیف: با استفاده از هر یک از عبارات زیر یک جمله با going to  در دفتر با خط خوانا نوشته شود. برای مثال I'm going to feed monkeys. Feed monkeys Read a book Save money Visit the zoo See the painting روزنامه دیواری در ابعاد (آ2) موضوع آزاد بر اساس کتاب science میباشد. حتما نام و نام خانوادگی ،موضوع اثر ،پایه تحصیلی و نام مدرسه پشت اثر ثبت شود. دانش آموزان تا تاریخ 1402.11.5 فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند و امتیاز بالا house system دریافت کنند. داستان کوتاه موضوع داستان: My robot friend حداقل 2 صفحه دستنویس یا دو صفحه تایپی A4 حتما نام و نام خانوادگی،  موضوع اثر، پایه تحصیلی و نام مدرسه پشت اثر ثبت شود. دانش آموزان تا تاریخ 1402.11.5 فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند و امتیاز بالا house system دریافت کنند

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 31 تدریس شد. صفحه 32 تدریس شد و در کتاب پاسخ داده شد.
تکلیف: از صفحات 24 تا 32پرسش خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین و تدریس شد. صفحه 54 کتاب تدریس شد. Song از دانش آموزان پرسش شد.
تکلیف: کتاب کار تا صفحه 50 کامل حب شده باشد. Song (Hall of fame) پرسش خواهد شد. https://www.aparat.com/v/En5jJ اپیزود چهارم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 33 کتاب تدریس شد. What are skeleton made of? تدریس شد.
تکلیف: از صفحه 27 کتاب تا صفحه 33 پرسش کلاسی خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین و تدریس شد. صفحه 54کتاب تدریس شد. Places where animals live تدریس شد.
تکلیف: Song (Hall of fame) پرسش خواهد شد. روخوانی song صفحه 54 پرسش خواهد شد‌. سنجش spelling کتبی از کلمات صفحه 54 خواهیم داشت. https://www.aparat.com/v/c3Yxw

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Song (Hall of fame) در کلاس تمرین و تدریس شد. صفحه 53 کتاب مرور شد. مفهوم Howmany Howmuch مرور شد. دانش آموزان در کلاس سوالات مربوط به how many ,how much به روش های مختلف تمرین کردند.
تکلیف: Song تا جایی که تدریس شده پرسش خواهد شد. با توجه به تصاویر صفحه 53 فعالیت 5 با استفاده از How many How much برای هر تصویر یک سوال و جواب نوشته شود و پاسخ داده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوا مربوط به Electricity Circuit Magnet Recycling مرور شد.
تکلیف: جلسه بعد از صفحه 14 کتاب تا صفحه 33 از همه دانش آموزان پرسش خواهیم داشت. با توجه به صحبت های گذشته که با والدین عزیز داشتیم، دانش آموزان برای ارائه مطالب حتما می‌بایست از کلمات تخصصی کتاب science استفاده کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: