1402/10/18
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس مرور شد.
گرامر going to در کلاس مرور شد.
صفحه 55 تدریس شد.
کتاب کار صفحه 51 حل شود.
متن صفحه 55 چندین بار با دقت گوش داده شود و روان خوانده شود.
https://www.aparat.com/v/vmbWY
1402/10/17
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس مرور شد.
گرامر going to در کلاس بیان شد.
دانش آموزان با انجام فعالیت های متنوع نحوه استفاده از گرامر going to برای زمان آینده را آموزش دیدند.
با استفاده از هر یک از عبارات زیر یک جمله با going to در دفتر با خط خوانا نوشته شود.
برای مثال
I'm going to feed monkeys.
Feed monkeys
Read a book
Save money
Visit the zoo
See the painting
روزنامه دیواری در ابعاد (آ2)
موضوع آزاد بر اساس کتاب science میباشد.
حتما نام و نام خانوادگی ،موضوع اثر ،پایه تحصیلی و نام مدرسه پشت اثر ثبت شود.
دانش آموزان تا تاریخ 1402.11.5 فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند و امتیاز بالا house system دریافت کنند.
داستان کوتاه
موضوع داستان: My robot friend
حداقل 2 صفحه دستنویس یا دو صفحه تایپی A4
حتما نام و نام خانوادگی، موضوع اثر، پایه تحصیلی و نام مدرسه پشت اثر ثبت شود.
دانش آموزان تا تاریخ 1402.11.5 فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند و امتیاز بالا house system دریافت کنند
ریاضی به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
صفحه 31 تدریس شد.
صفحه 32 تدریس شد و در کتاب پاسخ داده شد.
از صفحات 24 تا 32پرسش خواهیم داشت.
1402/10/16
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 54 کتاب تدریس شد.
Song از دانش آموزان پرسش شد.
کتاب کار تا صفحه 50 کامل حب شده باشد.
Song (Hall of fame)
پرسش خواهد شد.
https://www.aparat.com/v/En5jJ
اپیزود چهارم
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
صفحه 33 کتاب تدریس شد.
What are skeleton made of?
تدریس شد.
از صفحه 27 کتاب تا صفحه 33 پرسش کلاسی خواهیم داشت.
1402/10/13
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 54کتاب تدریس شد.
Places where animals live تدریس شد.
Song (Hall of fame)
پرسش خواهد شد.
روخوانی song صفحه 54 پرسش خواهد شد.
سنجش spelling کتبی از کلمات صفحه 54 خواهیم داشت.
https://www.aparat.com/v/c3Yxw
1402/10/12
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Song (Hall of fame)
در کلاس تمرین و تدریس شد.
صفحه 53 کتاب مرور شد.
مفهوم
Howmany
Howmuch
مرور شد.
دانش آموزان در کلاس سوالات مربوط به how many ,how much به روش های مختلف تمرین کردند.
Song تا جایی که تدریس شده پرسش خواهد شد.
با توجه به تصاویر صفحه 53 فعالیت 5 با استفاده از
How many
How much
برای هر تصویر یک سوال و جواب نوشته شود و پاسخ داده شود.
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
محتوا مربوط به
Electricity
Circuit
Magnet
Recycling
مرور شد.
جلسه بعد از صفحه 14 کتاب تا صفحه 33 از همه دانش آموزان پرسش خواهیم داشت.
با توجه به صحبت های گذشته که با والدین عزیز داشتیم، دانش آموزان برای ارائه مطالب حتما میبایست از کلمات تخصصی کتاب science استفاده کنند.