فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: مطالب قبل مرور شد. صفحه 16 تدریس شد. سرود جمهوری اسلامی تا قسمت independence در کلاس تدریس و تکرار شد. همه دانش آموزان فقط تا همین قسمت تمرین کنند. Song unstoppable کامل تدریس شده از همه دانش آموزان پرسش خواهد شد. لطفا پرتال بخش math,science حتما چک شود.
تکلیف: کاربرگ زیر در دفتر نوشته شود با استفاده از some,any با دقت حل شود.با استفاده از تصاویر صفحه 15 چهار سوال با ؟is there any و چهار سوال با are there any نوشته شود و پاسخ داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: مفهوم is there any,are there any, تدریس شد. مفهوم any مجدد تدریس شد. تکالیف در دفتر چک شد.Math,science چک شود.
تکلیف: کاربرگ در دفتر نوشته شود. تا صفحه 11 کتاب کار حل شود. فردا همه دانش آموزان کتاب کار همراه داشته باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: Expanded form تدریس شد. صفحه 8 در کلاس تمرین شد.
تکلیف: املا از لغات Expanded,thousand,hundred خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 14 کتاب تدریس شد. مفهوم some,any تدریس شد
تکلیف: کتاب کار صفحات 8و 9 حل شود. کاربرگ زیر در دفتر نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحات 7 تا 9کتاب تدریس شد و تمرینات در کتاب یادداشت شد.
تکلیف: تعدادی از دانش آموزان نتوانستند به سوالات مربوط به solid ,liquid,gas پاسخ دهند، جلسه بعد ارزیابی کتبی از صفحات 7تا 9 خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: صفحه 12 و 13 تدریس شد. مفهوم There is ,there are مجدد تدریس شد.
تکلیف: صفحات 4 ،5،6،7 کتاب کار حل شود. لغات صفحه 12 برای املا تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: نوشتن به حروف اعداد مجدد تمرین شد . در کتاب یادداشت شد.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: املا گفته شد. صفحه 11 تدریس شد. محتوا مربوط به do,does تدریس شد.
تکلیف: با توجه به ورکشیت زیر پاسخ صحیح را انتخاب کرده و در دفتر کامل نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: محتوا مربوط به صفحه 9 کامل برای چندمین بار تدریس شد.محتوا مربوط به liquid تدریس شد.
تکلیف: از صفحه 9 ارزیابی کتبی خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: