1404/08/28
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز خواندن ترکیب صداهای:« pack, sack, pick, sick, tick, stick, stack, snack» را آموختند سپس فعالیت مربوط به آن را انجام دادند.
تکلیف:
لطفا زبان آموزان صفحه 13 کتاب خود را انجام دادند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز:«Run: دوییدن، Walk: راه رفتن، Swim: شنا کردن، Ride: راندن، Jump: پریدن» را آموختند سپس فعالیت و بازی مربوط به آن را انجام دادند.
1404/08/27
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
در جلسه امروز زبان آموزان با خواندن و نوشتن حرف ck و صدای آن:/k/ آشنا شدند سپس کلمات دارای این حرف:« duck: اردک، sock: جوراب، backpack: کوله پشتی، truck: کامیون، rock: سنگ، neck: گردن، sick: بیمار، black: مشکی» را نیز آموختند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز شمارش اعداد یک تا بیست را آموختند سپس فعالیت و بازی مربوط به آن را انجام دادند.
1404/08/26
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار ترکیب صداهای:« kit, skit, skint, kiss, kist,skin, skip, napkin» را مجددا تمرین کردند سپس فعالیت مربوط به آن را انجام دادند.
1404/08/25
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز خواندن و نوشتن ترکیب صداهای:« kit, skit, skip, skin, skint, napkin, kist, kiss» را آموختند سپس فعالیت مربوط به آنرا انجام دادند.
تکلیف:
لطفا زبان آموزان صفحه 13 کتاب خود را انجام دهند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز پاسخ به سوال:«Why have we got (eyes, nose, tongue, hands, ears)?: ما انسان ها به چه علت دارای چشم ها، بینی، زبان، دست هاو گوش ها هستیم؟» را با عبارات:« Our (eyes,nose, tongue, hands, ears) help(s) us to (see, smell, taste, touch, hear): چشم هایمان برای دیدن ، بینی مان برای بو کردن ، زبانمان برای چشیدن، دست هایمان برای لمس کردن، گوش هایمان به جهت شنیدن به ما کمک می کنند.» آموختند سپس فعالیت مربوطه را در قالب بازی انجام دادند.
1404/08/21
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز خواندن و نوشتن ترکیب حروف: « cat,cap,can,act,tact,pact,tact,cast,panic,picnic» را آموختند و فعالیت مربوط به آن را انجام دادند.
تکلیف:
لطفا زبان آموزان خط های هفتم تا پانزدهم موجود در صفحه دوازده کتاب خود را انجام دهند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز اعضای بدن مربوط به حواس پنج گانه را به همراه عملکرد هر یک مانند:« Eyes-to see: چشم ها برای دیدن, Ears- to hear:گوش ها برای شنیدن, : زبان برای چشیدن Tongue-to taste, Hands -to touch:دست ها برای لمس کردن، Nose-to smell: بینی برای بو کردن» را آموختند سپس بازی مربوط به آن را انجام دادند.