فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز مطالب و دروس قبلی مرور شدند و دو فیلم مرتبط با موضوع یونیت 1 (پیک نیک) با بچه ها کار و عبارت های مهم تمرین شد. همچنین یک سانگ به نام do you like...? با بچه ها کار و تمرین شد. لغات و ساختار جملات این سانگ به بچه ها آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا ورک شیتی که به بچه ها داده شده، کامل شود و روز یکشنبه بچه ها با خود به مدرسه بیاورند. عدم اوردن ورک شیت به معنای عدم انجام تکالیف است. لطفا مطالب ارسالی امروز حتما مرور و تمرین شوند. هر دو فیلم ارسالی مکررا برای بچه ها پخش شوند. یکشنبه از بچه ها ارزیابی گرفته میشود. همچنین سانگ do you like ارسال شده خدمت شما عزیزان هم کامل در منزل تمرین و بخاطر سپرده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز یونیت 2 کتاب پیکچر دیکشنری کار شد. (کلمات، سانگ و دیالوگ)
تکلیف: لطفا کلمات، دیالوگ و سانگ یونیت 2 کتاب پیکچر دیکشنری کامل کار و تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باسلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان . در کلاس امروز به همراه پسر های گل به حیاط رفتیم و پیک نیک برگزار کردیم ، همچنین کلمات ، سانگ و دیالوگ های درس اول کتاب را با موضوع picnic تمرین و مرور کردیم .
تکلیف: دانش آموزان شعر درس اول کتاب را در منزل گوش دهند و بخاطر بسپارند و همچنین دیالوگ ها و کلمات را در منزل تمرین و مرور کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و احترام. امروز با بچه های عزیز عبارات مربوط به greeting مانند (hello, how are you? i'm good. what's your name? I'm____) کار شد. بچه ها روی کاغذ چهره خود را کشیدند و خود را به زبان انگلیسی معرفی کردند. همچنین در زنگ دوم یونیت 1 کتاب picture dictionary با بچه ها کار شد. (لغات، دیالوگ و سانگ).
تکلیف: عبارات مربوط به greetings تکرار و تمرین شوند. سانگ و دیالوگ یونیت 1 کتاب picture dictionary و همچنین لغات آن به خاطر سپرده شده و تمرین گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: