فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز با بچه های عزیز حرف Cc مرور شد. (صدا، کلمات فرم و سانگ). و روخوانی با بچه ها کار شد.
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر بچه ها کامل شود. روخوانی تمرین شود. فردا پرسش کلاسی از کتاب جالی فانیکس 1 خواهیم داشت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز کلمات مربوط به Animals مرور شدند و کلمات جدید animal babies با بچه ها کار شد. صفحات 10 و 11 کتاب ساینس در کلاس انجام شدند.
تکلیف: لطفا مفاهیم از روی فایل پیوست شده تمرین شوند. مرور فراموش نشود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز حرف Cc کار شد. (صدا: ک، فرم، کلمات، سانگ). و روخوانی کلمات با این صدا تمرین شدند.
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر بچه ها تکمیل گردد (C, C, c, c, cat, cap can). لطفا کلماتی که با صدای c شروع میشوند، تکرار و حفظ شوند. روخوانی به صورت روزانه تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز مباحث shapes و colors مرور شدند.
تکلیف: لطفا تکرار وتمرین و مرور در منزل انجام شود. با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب. امروز با بچه های عزیز درس 8 کتاب picture dictionary کار شد.
تکلیف: لطفا کلمات در منزل تکرار و تمرین شوند. بچه ها در منزل با کشیدن اشکال مختلف (square, rectangle, circle, triangle, heart) و استفاده از رنگ های مختلف، یک شکل ترکیبی بکشند یا بسازند. (مانند یک خانه، ماشین، یا...). لازم به دکر است کتاب کار جالی فانیکس 1 در کلاس تکمیل شده و امروز به بچه ها تحویل داده شد. از فردا نیازی نیست بچه ها این کتاب کار رو همراه خود به مدرسه بیاورند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب. امروز با بچه های عزیز عبارت های shorter و longer مرور شدند و ساختار سوالی which is shorter/longer? با بچه ها تمرین شد.
تکلیف: لطفا ساختار سوالی تمرین و تکرار شوند. در منزل میتوانید با اشیا مختلف، این ساختار را تمرین کنید. متشکرم.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز تمامی حروف کتاب جالی فانیکس 1 مرور شدند (s, a, t, i, p, n). روخوانی کلمات 2 و 3 حرفی بچه ها چک شدند. کتاب کار جالی فانیکس 1 تا آخر صفحه 22 سرکلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر بچه ها تکمیل شود و روخوانی در منزل تمرین گردد. عزیزان لازم به ذکر است که کتاب های math به دست ما نرسیده و هیچکدام از بچه ها درحال حاضر کتاب math ندارند. به زودی به دست شما عزیزان کتاب ها رسانده میشوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز درس 7 کتاب پیکچر دیکشنری مرور شد، از بچه ها دیکته گرفته شد و صفحات 14 و 15 کتاب کار جالی فانیکس 1 در کلاس انجام شدند.
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر بچه ها تکمیل گردد. لطفا کتاب کار جالی فانیکس بچه ها را چک کنید و قسمت های ناقص کتاب تا اخر صفحه 18 انجام شوند. لطفا حتما بچه ها دیکته و روخوانی را تمرین کنند. متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: