فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز دروس 3 و 4 کتاب پیکچر دیکشنری مرور شدند و یک فیلم مرتبط با موضوع درس 3 برای بچه ها پخش شد. سانگ One little teddy bear مرور شد. همچنین یک بازی آنلاین مرتبط با موضوع درس 4 با بچه ها انجام شد.
تکلیف: لطفا بچه ها بازی آنلاین را مکررا در خانه بازی کنند. سانگ One little teddy bear و دروس قبلی کامل مرور شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و آرزوی آخرهفته ای خوش برای شما همراهان گرامی. امروز با بچه های عزیز سانگ one little teddy bear کار و تمرین شد. همچنین فیلمی مرتبط با موضوع درس 3 کتاب پیکچر دیکشنری (میوه ها) برای بچه ها پخش شد و به کلمات و عبارات مهم این فیلم، توجه شد و تکرار و تمرین صورت گرفت. همچنین عبارات و لغات مربوط به سانگ wind the bobbin up با بچه ها کار و آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا حتما سانگ های one little teddy bear و wind the bobbin up و فیلم Peppa pig برای بچه ها در منزل مکررا پخش شود. ورک شیتی که امروز در کیف بچه ها گذاشته شده، کامل شود و بچه ها روز چهارشنبه هفته اینده، همراه خود بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باسلام خدمت شما عزیزان . در کلاس امروز زنگ اول : درس 4 کتاب picture dictionary با موضوع house تدریس شد . ( کلمات ، دیالوگ و سانگ ) زنگ دوم : دانش آموزان یک نقاشی با موضوع house کشیدند و کلمات را به انگلیسی برای هم کلاسی های توضیح دادند .
تکلیف: کلمات درس 4 کتاب پیکچر دیکشنری در خانه تمرین و تکرار شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر. امروز به مناسبت روز جهانی دوستی، عبارات و دیالوگ های مربوط به این موضوع با بچه ها کار و تمرین شدند.
تکلیف: لطفا بچه ها عبارات کار شده که در قالب pdf برای شما عزیزان ارسال میگردد را کامل مرور و تمرین کنند. با تشکر از همکاری شما

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز 2 عدد movie مربوط به موضوع یونیت 2 کتاب picture dictionary کار شدند. (bugs in the forest) و سانگ wind the bubbin up مرور و تمرین شد. همچنین برای تقویت لغات مربوط به bugs، یک بازی آنلاین به صورت دسته جمعی با بچه ها انجام شد. همچنین سانگ head, shoulders knees and toes به بچه ها آموزش داده و تمرین شد.
تکلیف: لطفا ورک شیت هایی که داخل کیف بچه ها گذاشته شده در منزل انجام شوند و یکشنبه با خودشون به مدرسه بیاورند. عدم آوردن ورک شیت ها به معنای عدم انجام تکالیف است. همچنین هر دو فیلم ارسال شده مکررا برای بچه ها در منزل پخش شوند. لینکی تحت عنوان بازی آنلاین خدمت شما عزیزان ارسال میگردد. در صورت تمایل، بچه های عزیز می توانند با استفاده از لینک بازی آنلاین را انجام دهند. لطفا سانگ head, shoulders, knees and toes در منزل تکرار، تمرین و به خاطر سپرده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: