فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: مرور و دیکته کلاسی داشتیم.
تکلیف: با هریک از کلمات زیر یک جمله ساخته شود. hospital , museum, train station, sports centre, school, post office سرمشق مربوط به غلط های دیکته امروز، تکمیل شود. تعاریف مکان های شهر که در دفتر نوشته شده، تمرین شوند. متاسفانه تعدادی از دانش آموزان نسبت به انجام کامل تکالیف بی توجه هستند و مواردی از قبیل حفظ کردن شعرهای کتاب که خواسته شده و تمرین دیکته انجام نمی شوند. لطفا رسیدگی بفرمایید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: با سلام و احترام مبحث مرتبط با اعداد کوچکتر بزرگ‌تر و مساوی تدریس شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا اعداد زیر را در دفتر مث خود یادداشت کنند علامت بزرگ‌تر کوچکتر و مساوی را بین اعداد قرار دهند. 234,234 456,700 430,200 555,623 100,100 122,122 320,360 600,535

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: صفحه 12 کتاب انجام شد.
تکلیف: صفحه 10 activity book انجام شود. تعریف مکان ها که در دفتر نوشته شده، تمرین شود. شعر پایین صفحه 12 کتاب به همراه گوش دادن به سی دی (track 16) حفظ شود. روز شنبه از صفحات 10، 11 و 12 کتاب دیکته خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: مورد مکان های مختلف در یک شهر، تدریس شد.
تکلیف: از هریک از کلمات بالای صفحه 12 کتاب (مکان های یک شهر) دو خط، مرتب و با خوش نوشته شده و دیکته آن ها تمرین شود. عزیزان توجه داشته باشند، از هفته آینده، هر شنبه دیکته خواهیم داشت. فردا دانش آموزان عزیز کتاب activity book خود را همراه داشته باشند (کتاب تعدادی از دانش آموزان در مدرسه است.) دانش آموزانی که امروز در مدرسه حضور نداشتند، موارد تصویر ارسال شده در قسمت کاربرگ را مانند تصویر، در دفتر خود بنویسند. (تعریف مکان های شهر که در کلاس تمرین می شوند)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: با سلام و احترام صفحه 10 کتاب ساینس تدریس شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز در دفتر ساینس خود 5جمله درمورد تفاوت های ظاهری افراد خانواده خود بنویسند(تفاوت در رنگ چشم،تفاوت در رنگ مو....) بطور مثال My sister has got a short brown hair

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: لغات و گرامر تدریس شده، مرور و پرسیده شد.
تکلیف: صفحات 8 و 9 workbook با دقت و خط خوش انجام شوند. پیکسل ها به همه دانش آموزان تحویل داده شد، لطفا هر دوشنبه حتما روی لباس همه دانش آموزان عزیز باشد. سایر روزها نیازی به استفاده از آن نیست. متشکرم

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: صفحات 10 و 11 کتاب انجام و مرور شدند. دانش آموزانی که امروز غایب بودند تمرین های صفحات 10 و 11 کتاب را با کمک سی دی انجام دهند. (Tracks 12, 13 مربوط به تمرین های 3 و 4 کتاب)
تکلیف: شماره 10 سی دی گوش داده شود، پس از هر جمله یا عبارت pause شود و جمله یا عبارتی که شنیده می شود در دفتر نوشته شود (تا انتهای track). شعر پایین صفحه 10 کتاب به همراه سی دی (track 12) تمرین و حفظ شود. دانش آموزانی که غیبت دارند هم لطفا تکالیف مربوط به هر جلسه را حتما انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: باسلام و احترام صفحه 10 کتاب ساینس تدریس شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای این جلسه تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: