1401/10/05
زبان انگلیسی
پرنور، گلاره
صفحات 42 و 43 انجام شدند. لطفا دانش آموزانی که غایب بودند این دو صفحه را انجام دهند.
6 سوال با How often ساخته شود و به سوالات پاسخ کامل داده شود (سه سوال با do و سه سوال با does).
مثلا
How often does she drink milk?
She sometimes drinks milk.
Song پایین صفحه 42 کتاب (CD track 60) حفظ شود.
1401/10/04
زبان انگلیسی
پرنور، گلاره
صفحه 42 کتاب تدریس شد.
صفحه 40 activity book انجام شود.
از هرکدام از عبارات بالای صفحه 42 کتاب حداقل 3 مرتبه نوشته شده و دیکته آن ها تمرین شود.
شعر پایین صفحه 40 کتاب حفظ شود(شماره 57 CD).
علوم به زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
با سلام و احترام
بخش موجودات زنده و غیرزنده مجدد مرور شد+فعالیت کلاسی
دانش آموزان عزیز در دفتر ساینس خود یک جدول برای موجودات زنده و غیر زنده رسم کنند و از هرکدام 6مثال یادداشت کنند
1401/10/03
زبان انگلیسی
پرنور، گلاره
صفحه 41 کتاب تدریس شد.
صفحه 39 activity book انجام شود.
سه سوال با What time و do و سه سوال با What time و does در دفتر نوشته شود و به سوالات پاسخ کامل داده شود. به he و she (سوم شخص مفرد) دقت شود.
مثال
What time do you get up?
I get up at 6 o'clock.
What time does your mom have breakfast?
She has breakfast at 7 o'clock.
ریاضی به زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
با سلام و احترام
بخش اعداد سه رقمی مجدد مرور شد+فعالیت کلاسی
دانش آموزان عزیز در دفتر مث خود اعداد زیر را روی چرتکه نمایش دهند
123
350
400
355
1401/09/30
زبان انگلیسی
پرنور، گلاره
صفحه 40 کتاب تدریس شد.
صفحه 38 activity book تمرین شود.
ساعت ها تمرین شوند.
half past نیم ساعت گذشته
It's half past one.
a quarter past یک ربع گذشته
It's a quarter past one
a quarter to یک ربع مانده
It's a quarter to one
1401/09/29
زبان انگلیسی
پرنور، گلاره
صفحه 40 کتاب تدریس شد.
صفحه 37 activity book انجام شود.
با هریک از عبارات صفحات 40 و 41 (get up, have breakfast, ....) یک جمله مانند نمونه زیر ساخته شود.
I get up at 7 o'clock.
از هریک از عبارات صفحات 40 و 41 کتاب حداقل 3 مرتبه در دفتر نوشته شده و دیکته آن ها تمرین شود.
علوم به زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
با سلام و احترام
بخش موجودات زنده و غیر زنده از کتاب ساینس مجدد مرور شد
دانش آموزان عزیز از لغات زیر دو خط در دفتر ساینس خود یادداشت کنند و یک جدول همانند جدول تمرین شده در کلاس برای موجودات زنده و غیر زنده رسم کرده و پنج مثال از هر کدام یادداشت کنند
Living thing
Non-living thing
Alive
Air