فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. سنجش spelling ( دیکته ) گرفته شد . 2. کلمات جدید با صدای u در صفحه ی 72 کتاب را تمرین کردیم . کلمات جدید : sun / up / cup / truck / cut / umbrella/ drum
تکلیف: 1. صفحه ی 26 phonics notebook شش خط اول انجام داده شود .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس science دانش آموزان با parts of plant ( اجزای مختلف گیاه ) در صفحه ی 23 کتاب را مرور کردیم . اجزای مختلف عبارتند از stem به معنی ساقه // fruit به معنی میوه // flower به معنی گل // leaf به معنی برگ
تکلیف: دانش آموزان می توانند با این موضوع ( parts of plant / اجزای گیاه ) یک کاردستی درست کنند و روز شنبه همراه خود به مدرسه بیاورند .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. صدای u ( آ ) را معرفی کردیم . 2. شعر ، نحوه ی نوشتن و action آن را تمرین کردیم . 3. کلمات با صدای u در صفحه ی 73 کتاب را با دانش آموزان خواندیم . 3. صفحه ی 24 phonics notebook در کلاس تکمیل شد .
تکلیف: 1. فردا دانش آموزان برای سنجش spelling ( دیکته ) تا آخر حرف L آماده باشند . 2. صفحه ی 25 phonics notebook انجام داده شود . 3. اپیزود دوم کارتون : https://www.aparat.com/v/KtLxU

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز دانش آموزان با مفاهیم light به معنی سبک و heavy به معنی سنگین آشنا شدند و از یک ترازو برای تفهیم بهتر این مبحث استفاده کردیم تا مفاهیم light وheavy ملموس تر باشند .
تکلیف: دانش آموزان می‌توانند برای تفهیم بهتر این مبحث وسایل موجود در اطراف خود را با 2 کلمه ی light یا heavy توصیف کنند . به عنوان مثال Pen is light . // Table is heavy .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. حرف ( L l ) ، شعر ، action و نحوه ی نوشتن مرور شدند . 2. روخوانی کلمات با صدای l تمرین شدند . 3. کلمات جدید با صدای l : lion / lollipop / lamp / lemon / lemonade / log / lock / left
تکلیف: صفحه ی 24 phonics notebook تا خط هشتم تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز شعر ، action و نحوه ی نوشتن صدای جدید (l , L ) را تمرین کردیم . 2. روخوانی کلمات جدید با صدای L در صفحه ی 69 کتاب تمرین شدند و از تمامی دانش آموزان خواندن این کلمات پرسیده شدند . 3. Phonics notebook صدای L تا خط ششم در کلاس انجام داده شد و تحویل گرفته شد .
تکلیف: 1. روخوانی کلمات صفحه ی 69 کتاب تمرین شوند . 2. از ( tricky words ( is , has , the , his هر کدام یک خط در دفتر نوشته شوند و در حین نوشتن حتما بلند روخوانی شوند . 3. اولیای گرامی؛ برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان /// لینک اپیزود اول : https://www.aparat.com/v/9thJW

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس science دانش آموزان با parts of plant ( اجزای مختلف گیاه ) در صفحه ی 23 کتاب آشنا شدند . اجرای مختلف عبارتند از stem به معنی ساقه // fruit به معنی میوه // flower به معنی گل // leaf به معنی برگ
تکلیف: اجزای مختلف گیاه به انگلیسی تمرین شوند .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز ارزشیابی نیم سال اول general به صورت کتبی برگزار شد .
تکلیف: 1. صفحات 22 و 23 phonics notebook انجام داده شوند .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس math دانش آموزان با مفاهیم fewer than ten به معنی ( کمتر از 10 ) و more than ten به معنی ( بیشتر از 10) تمرین شدند و صفحه ی 20 کتاب math را انجام دادیم .
تکلیف: میتوانید تمرینی مانند صفحه ی 20 کتاب برای دانش آموزان در دفترشان جهت تمرین بیشتر این مفاهیم طراحی کنید و دانش آموزان آن را انجام دهند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: