1404/07/12
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز برروی مهارت های Pencil control خود از طریق فعالیت های گروهی و فردی کار کردند.
تکلیف:
از والدین گرامی خواهش می شود تا آخر این هفته دفترهای زبان «سه خط» را تهیه نموده(درصورتی که تهیه نکرده اید) تا زبان آموزان به همراه خود بیاورند. توجه: تاکید می شود دفتر زبان حتما «سه خط» باشد.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز شمارش اعداد یک تا پنج را آموختند و فعالیت های مربوط به آن را در قالب بازی انجام دادند.
1404/07/09
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز برروی مهارت های دست ورزی خود کار کردند و فعالیت های مربوطه را از طریق فعالیت های گروهی انجام دادند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز با ویژگی های موجودات زنده و غیر زنده آشنا شدند.
1404/07/08
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز برروی مهارت های دست ورز خود کار کردند و فعالیت های مربوطه را از طریق فعالیت های گروهی انجام دادند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز توصیف سایز اشیا را مانند:« Big apple: سیب بزرگ/Small apple: سیب کوچک، Medium apple: سیب متوسط» آموختند سپس فعالیت مربوطه به جهت تثبیت یادگیری را در قالب بازی انجام دادند.
1404/07/06
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز طرح های نقطه چین از حیوانات مختلف را با مداد جهت تقویت مهارت:«pencil control» خود انجام دادند سپس اشکال را رنگ آمیزی کردند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز عبارات مربوط به موجودات زنده و غیرزنده مانند:«Car is non_living: ماشین غیرزنده است، Cow is living: گاو زنده است» را آموختند سپس فعالیت مربوطه را به جهت تثبیت یادگیری در قالب بازی انجام دادند.
1404/07/01
زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز با قوانین کلاسی آشنا شدند سپس نحوه معرفی خود:{What's your name: my name's (Ali)} را آموختند و فعالیت های مربوط به آن را در قالب بازی انجام دادند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
شیخی اقدم، فرناز
فعالیت:
زبان آموزان در جلسه امروز عبارات:«Inside:داخل/outside:خارج» را آموختند و فعالیت و بازی مربوط به آن را انجام دادند.