فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 102
توضیح: باسلام و احترام باتوجه به برگزاری آموزش مجازی از روز سه شنبه تاکنون ، علیرغم پیگیری معلمین و مدرسه راجع به ارسال تکالیف در پرتال ، متاسفانه تعدادی از دانش آموزان در انجام این امر کوتاهی کردند که منجر به ثبت موارد انضباطی و آموزشی از طرف معلم و مدرسه شده است. لطفا دانش آموزان مطابق برنامه اعلام شده توسط معلم‌، تکالیف را در پرتال ثبت نمایند. باتشکر دهنوی ، معاون آموزشی

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز خانواده ی 90 را دانش آموزان به کمک جمع مرور کردند و تعداد دسته های ده تایی و یکی هر عدد را گفتند .
تکلیف: نداریم

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس ششم علوم پیام رمز را پیدا کن 2 با پخش یک صدای پیام رسان تدریس شد و دانش آموزان چشمه ی نور طبیعی و مصنوعی را یاد گرفتند و نام بردند و ....کتاب کار علوم تا پایان صفحه ی 48 توسط بچه ها انجام شد .
تکلیف: 1)کار های کلاسی انجام شده در پرتال بارگزاری شود . لطفا هر درس در قسمت مشخص شده بارگزاری شود . 2)انجام آزمایش سایه با اسباب بازی مورد علاقه ی دانش آموز در شب با همراهی بزرگتر ها چشمه ی نور را دور و نزدیک کن حالا چه تغییری در سایه می بینی .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا درس هفتم فارسی با پخش کلیپ با هدف ایجاد انگیزه و پرسیدن شغل مورد علاقه ی بچه ها تدریس شد . تمامی علائم نگارشی درس تدریس شد و دانش آموزان درس را روان خوانی کردند و زیر کلمات مهم املایی خط کشیدند . و درست و نادرست و گوش کن وبگو توسط دانش آموزان انجام شد . با توجه به کلمه مامور در درس و وجود نشانه همزه در آن کلیپ مرتبط با این نشانه پخش شد و بچه ها با همزه آشنا شدند .
تکلیف: 1-از روی کلمات مهم املایی درس هفتم دوبار با خطی زیبا و خوانا بنویس 2-روان خوانی درس هفتم را با لحن مناسب تمرین کن . 3-فعالیت های کلاسی و تکالیف حتما در پرتال تا قبل از ساعت 6 بارگزاری شود . برنامه ی فردا 1-نگارش 2-کتاب کار فارسی 3-کتاب ریاضی 4- دفتر تلاش

نگارش دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: جدول کامل کن . با هدف تکرار و تمرین مفاهیم آموخته شده از درس فارسی در کلاس آنلاین انجام شد .
تکلیف: 1-پسرم جدول را کامل کن و در پرتال بارگزاری کن .

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا ساعت خوانی و مفاهیم قبل و بعد و ربع و نیم مرور و تکرار شد .سپس کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 85 تدریس و کامل شد و مفاهیم تقارن و جمع و تفریق فرایندی مرور و تکرار شد .
تکلیف: 1)با کلمه های درس یک تا درس شش فارسی به انتخاب دانش آموز از هر درس دو کلمه جمله های طولانی بنویس. 2)ارمغان های 9 و 10 انجام شود . 3) تمامی تکالیف تا ساعت 18 امروز در پرتال بارگزاری شود . برنامه ی شنبه 1)فارسی 2)نگارش 3)کتاب ریاضی 4)دفتر دیکته

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس چهار علوم مرور و تکرار شد .
تکلیف: نداریم .

املا دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان عزیز در کلاس انلاین دیکته از درس کوشا و نوشا نوشتند .
تکلیف: 1)دیکته توسط اولیا تصحیح شود و در پرتال حتما بارگزاری شود .

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: پرسش و پاسخ انجام شد.درس خدمات بانک ها تدریس شد.فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 58 به خوبی و با دقت انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: مفاهیم تقارن دو نیمه ای و تقارن چهار قسمتی با هدف تثبیت یادگیری مرور و تکرار شد .و کتاب کار ریاضی با مشارکت فعال دانش آموزان در کلاس آنلاین تا صفحه ی 84 سوال 4 کامل شد .
تکلیف: 1)پسر عزیزم چک کن که کتاب کار ریاضی را تا پایان صفحه ی 84 سوال چهار کامل انجام داده باشی . در صورت ناقص و یا عدم انجام حتما کامل کن و در پرتال بارگزاری شود .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی درس حکایت خوش اخلاقی پرسیده شد .سپس هم معنی و مخالف کلمات درس ششم جهت تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین بیشتر پرسیده شد . و بچه ها از درس کوشا و نوشا کلمات بی نقطه و یک نقطه و دونقطه را پیدا کردند و در دفتر تلاش نوشتند .
تکلیف: 1)شش خط دیکته از درس کوشا و نوشا بنویس . 2)روان خوانی درس حکایت خوش اخلاقی تمرین شود .کلمات هم معنی. و مخالف درس ششم مرور شود . برنامه ی فردا 1)دفتر دیکته 2)کتاب کار ریاضی 3)قرآن

قرآن دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب قرآن تا پایان صفحه ی 37 با هم فکری بچه ها و سوره خوانی ولوحه خوانی آن ها تدریس شد .
تکلیف: ترکیب خوانی لوحه ها و حفظ سوره ی توحید انجام شود

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: درس های قبلی در قالب یک پروژه( نامه ای به پدر ) تمرین شد
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا یک نامه برای پدر خود در محیط ورد تایپ نمایید ( حداقل دو خط ) برای نامه خود کادر ایجاد نمایید سپس یک کادر دیگر ایجاد کنید و در کادر دوم یک نامه برای مادر خود تایپ نمایید ویژگی های متن نامه دوم : رنگ فونت سبز *** بولد باشد *** ایتالیک باشد *** فونت فارسی *** متن دارای افکت ( توخالی باشد) در انتها با ابزار فرمت پینتر( format painter) استایل یا حالت متن دوم خود که نامه ای برای مادر بود را بر روی متن اول که نامه ای برای پدر بود اعمال یا کپی نمایید با تشکر ( یادگیری مهارت های کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است حتما تمرین نمایید ) alinikzad0044@gmail.com

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: 1.رشد مهارت‌های حرکتی پایه: درجا انداختن یک شیء و گرفتن آن به قدرت، چابکی و تعادل کمک می‌کند. 2. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت: گرفتن کنترل نیرو هنگام کشیدن هماهنگی دو طرف بدن 3. بهبود هماهنگی شنیداری-حرکتی 4. رشد تمرکز، توجه و حافظه کاری 5. افزایش سرعت واکنش و تصمیم‌گیری 6. افزایش اعتمادبه‌نفس: توانایی موفقیت مشارکت
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز مفاهیم تقارن دونیمه ای و ساعت خوانی مرور و تمرین شد .سپس تقارن چهار قسمتی و ربع در ساعت خوانی تدریس شد .کتاب ریاضی تا پایان فصل سوم انجام شد و بچه ها صفحات را با کمک ابزار کامل کردند . کاربرگ تلفیقی ریاضی ساعت و کلمه مشترک فارسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1)کاربرگ زیر در دفتر تلاش وارد شود .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: روان خوانی درس ششم کوشا ونوشا از همه ی دانش آموزان پرسیده شد. سپس حکایت خوش اخلاقی تدریس شد ، و برای جذابیت بیشتر اجرای نمایش حکایت به گروه قرمز سپرده شد . برای روز شنبه بچه ها دو نفر از گروه قرمز با همراهی والدین نمایش حکایت خوش اخلاقی را اجرا می کنند .
تکلیف: 1)دیکته شب از درس کوشا ونوشا با نوشتن شش کلمه و هم معنی در پایان دیکته 2)سپس با اشتباهاتت جمله سازی کن . 3)ارمغان 9و 10 در این تایم انجام شود و شنبه تحویل کلاس داده شود . برنامه سه شنبه 1)کتاب کار ریاضی 2)کتاب فارسی 3)دفتر تلاش 4)دفتر دیکته علوی(در صورتی که مدرسه هست هماهنگ کنید و کتاب ها را تحویل بگیرید ) غایبین تمامی تکالیف و کار های کلاسی را کامل کرده و به کلاس تحویل دهند .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس سوم هدیه های آسمانی لبخند ماه تدریس شد و فعالیت های مربوط به آن تا پایان درس سوم انجام شد .
تکلیف: با پدر و مادر خود راجع به نحوه ی دعا کردن و زمان دعا کردن صحبت کن .

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: آزمونک ریاضی امروز در کلاس با هدف مرور و تکرار انجام شد .
تکلیف: کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی تحویل دانش آموزان داده شد .توسط اولیا بازخورد داده شود و مواردی که نیاز به تکمیل یا اصلاح دارند تکمیل شود و فعالیت های عملکردی به دلخواه انجام شود .

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: پرسش خلاق علوم از درس سه و چهار با هدف تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین بیشتر در کلاس انجام شد . سوال های دو درس زیر لیوان ها پنهان شده بود بچه ها با چرخاندن مداد لیوانی را که نوک مداد نشان می داد برمی داشتند و سوال را از دانش آموز دیگر می پرسیدند و در نهایت همه ی سوالات در کلاس پخش شد و بچه ها جواب ان را نوشتند .
تکلیف: نداریم .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: آزمونک فارسی با هدف تثبیت یادگیری و مرور مطالب یادگرفته شده و پرسش کلمات هم معنی درس ششم انجام شد . و کتاب کار فارسی تا پایان درس ششم با هدف تثبیت یادگیری مطالب آموخته شده انجام شد . ارمغان ها تصحیح شد و تحویل داده شد . بازی علائم نگارشی در کلاس با هدف مرور علائم نگارشی انجام شد .
تکلیف: 1)رو خوانی درس ششم و پنجم فارسی انجام شود . 2)پسرم امشب تو از درس ششم به پدر یا مادر خود دیکته بگو .و دیکته را تصحیح کن . 3)کتاب نگارش صفحه 45 سوال اول انجام شود . برنامه ی فردا 1)کتاب نگارش 2)کتاب فارسی 3)کتاب ریاضی 4) دفتر تلاش

نگارش دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: تمرین های درس ششم از کتاب نگارش تا پایان درس انجام شد .
تکلیف: 1)صفحه ی45 سوال اول انجام شود .

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درس هشتم ترس های بجا و نابجا تدریس شد. کاربرگ مربوط به آن انجام شد. کتاب داستان یک نفس عمیق بکشید خوانده شد.
تکلیف: در منزل با والدین در مورد ترس های بجا و نابجا خودشان و والدین شان صحبت کنند بچه‌هایی که امروز کتاب همراه نداشتند صفحه ی 36 و 37 را در منزل انجام داده و حتما فردا در قفسه ی کلاس قرار دهند.

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس نهم آموزش داده شد . تمرینات در کلاس انجام شد . تمرینات درس نهم غلط گیری و چک شد . کلاس با موسیقی همراه بود ...
تکلیف: لطفا از درس اول تا نهم حروف آموزش داده شده در تکالیف مدرسه رعایت و اجراء شود ... لطفا اولیا کتاب دانش آموزان را ملاحظه کنند و دروس ناقص را بچه ها کامل کنند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: